צפו בהדמיה - המגדל הגבוה בישראל (100 קומות)
הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה תל אביב, הפקידה השבוע להתנגדויות הציבור, תכנית להקמת מגדל של 100 קומות, המיועד לשימושים מעורבים בהם מגורים מלונאות ותעסוקה. המגדל שוכן בשטח בבעלות העירייה בין מתחם הבורסה ותחנת רכבת מרכז (סבידור) בצמוד ליציאה לנתיבי איילון.
התכנית לבניית המגדל הגבוה, מצויה בדיונים והליכי אישור כבר מקיץ 2014 ומכונה 'בין ערים', כשם שמצויה בין רמת גן ות"א, בשטח של כ-11 דונם שמשמש כיום כמגרש חניה. בתחילה המגדל תוכנן כך שיכלול 75 קומות, אך הורחבו הזכויות ב-2014 לבניית 100 קומות וזאת בעקבות הצעת מהנדס העיר להוספת קומות.
מתכנני המגדל, האדריכלים גיא מילוסלבסקי ואמנון שוורץ ממשרד מילוסלבסקי אדריכלים מסרו כי "מדובר במגדל בן 100 קומות (400 מטר) מרובה שימושים, בהם משרדים, מסחר, ציבורי, מלונאות ופנאי. מגדל זה מהווה אייקון אזורי בנוף העירוני של גוש דן, הממוקם בלב המע"ר העתידי של תל אביב ובסמוך למתחם הבורסה. העיצוב מבטא פרשנות להיותו הצטלבות בין 3 ערים (גבעתיים, רמת גן, ת"א) 3 חזיתות, 3 תנועות דינמיות שנפתחות לשמיים וחושפות את ממד העומק של המגדל".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.למה רק 100 ?אייל 21/03/2017 21:14הגב לתגובה זו0 1לדעתי כדאי יותר לשבור שיא ולבנות 164 קומות , קומה יותר מבורג חליפה . זה יהיה אייקון ישראלי ויקדם את תדמית ישראל בעולם העסקים. אני לא מבין מדוע בכלל מגבילים ל 100 קומות.סגור
-
1.לדעתי 100 קומות זה מוגזם מדיdw 21/03/2017 12:33הגב לתגובה זו2 1לדעתי 100 קומות זה לגמרי מוגזם. גם 75 קומות זה גבוה מאד מאד. יש לנו ברחבי העיר בנייני משרדים ישנים נמוכים שאפשר לבצע בהם פינוי בינוי (ע"ע בית מעריב). לדעתי נכון יותר לתעדף תוספת זכויות בהם ע"פ להרים מגדל כ"כ כ"כ כ"כ גבוה. נכון, זה שהוא צמוד לתחנת רכבת כבדה, רכבת קלה ומסוף אוטובוסים מאפשר נגישות טובה מהמקובל. ועדיין... אתם קולטים שיש לנו בעיר מבנה משרדים נטוש בדרך השלום?! (מבנה תעש המזוהם) למה שלא ניתן שמה את האקסטרה 25 קומות, ובכך נפתור בעיית זיהום? כן כן. יש לנו בדרך השלום חתכ'ת שטח לא מנוצל. גם בסלמה פינת שלבים ישנם שטחי ענק לא מנוצלים. תנו קפיצה פעם ולא תאמינו כמה שטח פנוי יש, שכמו כלום אפשר היה להרים שם מאות אלפי מ"ר.סגור