נור משיקה בישראל את מסך ה-LED הגדול ביותר באיילון

על המסך יעלה מפרסם יחיד (ולא מפרסמים נוספים במקביל) ותינתן האפשרות המתקדמת להחליף את המסר (מסר סטטי) בכל 24 שעות בהתאם לתקנות איילון
 | 
telegram
(4)

נור, חברת פרסום החוצות המובילה בישראל משיקה לראשונה את מסך ה-LED הגדול ביותר באיילון. כ-250 מ"ר מסך LED במחלף המבוקש והעמוס - מחלף רוקח גני התערוכה -  מרכז הירידים. ניופאן עם המותג Haier היא המפרסמת הראשונה שחונכת את מסך הענק. ביחד עם סיפור קריאטיבי ותובנה פרסומית, השראה וערך אמיתי.
 
חברת נור מקדימה את כולם, מעלה את הרף ומקימה את מסך הפרסום הגדול באיילון כ-250 מ"ר של לדים איכותיים, אשר יעבירו את המסר באופן דיגטלי ומרשים ויחליפו את השימוש ביריעות הבד או שמשונית לעולם מתקדם, טכנולוגי, ירוק יותר וידידותי לסביבה, כחלק ממגמת החברה לעולם ירוק ומתקדם יותר. זוהי הסנונית הראשונה והחברה תשיק בקרוב מסכי לד רבים נוספים במיקומים אסטרטגים ברחבי הארץ.

על המסך יעלה מפרסם יחיד (ולא מפרסמים נוספים במקביל) ותינתן האפשרות המתקדמת להחליף את המסר (מסר סטטי) בכל 24 שעות בהתאם לתקנות איילון החדשות.


 
 

כותרת ראשית

- כל הכותרות

מחברת ניופאן נמסר: "אנחנו קמים בבוקר ויש לנו את התשוקה לעשות דברים אחרת, אייקונים מזוהים שמתחברים לטרנדים עכשוויים אבל עם רצון עז שיהיו שונים ויאירו אותנו באור של חדשנות פורצת דרך וראשוניות. היכולות המאפשרות את ההצלחה נושאות בחובן אתגרים שנמצאים מחוץ למרחב המוכר, אלו ייצרו ערכים מפתיעים לניופאן שנקרתה בדרכו הזדמנות לפעילות שתממש את השאיפה".
 
המסך של נור יציג את סדרת מקררי 4 הדלתות המובילה של Haier במבט מרתק על משפחות בכל העולם, עם תאריך (שיתחלף בכל יום) ומשפחה חדשה מהעולם (שתתחלף בכל יום) שהצטרפה למשפחת Haier". 
 
הקמת פרוייקט קיר המסך במחלף רוקח מוערכת בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים. המסך יימכר כחלק מחבילת קירות ארצית בפריסה רחבה במיקומים אסטרטגים בטווח מחירים של כ-500-600 אלף שקלים.

 

חברת נור היא שנוסדה ב-1975 היא בבעלותו של משה נור, ממייסדי הענף הדפוס הדיגיטלי בפורמט רחב (NUR MACROPRINTERS) בארץ ובעולם ומיסד חברת ההיי-טק KORNIT DIGITAL. נור, אגדה בתחומו, המציא בשנת 1990 את מדפסת הלארג' פורמט הראשונה בעולם ובנוסף פיתח רשת חסינה לאש ומיועדת לתלייה על גבי בנינים בתקופה ששלטי החוצות עוד היו מצוירים באופן ידני. 

הפרויקט הראשון בחברה היה עיטוף בנינים בשיתוף פעולה עם עיריית ברלין, בזמן שהעיר הייתה כולה בשיפוצים. על גבי היריעות הדפיסו את ההדמיה של הבניין המוגמר על מנת ליפות את פני העיר בזמן השיפוצים. שלט הפרסום הראשון בעולם, שהודפס בהדפסה דיגיטלית במדפסת של נור היה שלט של אפנת GAP שעלה בכיכר הטיימס סקוור בניו יורק. השלט הוקם על ידי צוות נור שהגיע מישראל והמאורע פורסם בכל רחבי ארה"ב וזכה לגאווה ישראלית גדולה. 

החברה מחזיקה בלמעלה מ-100 נכסי פרסום אסטרטגים בפריסה ארצית רחבה ומפעילה ערוצים רחבים בארץ ובעולם לפתרונות מדיה מגוונים ומתקדמים.

תגובות לכתבה(4):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עושה כסף על דמם של נפגעי תאונות הדרכים
    אבנר 10/09/2019 08:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה
    סגור
  • 2.
    אחלה, שיקרינו סרטים לעומדים בפקק (ל"ת)
    ננו 05/09/2019 18:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    נפלא! משה נור אדם ראוי ביותר!
    שגיא 27/08/2019 11:20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחלה שלט, אחלה מיקום. בהצלחה!
    סגור
  • מה כל כך נפלא בדיוק?!
    1718 03/09/2019 11:20
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מה כל כך נפלא בדיוק?? מחקרים בכל העולם מראים ששלטי חוצות בכבישים מהירים ובין-עירונים הם גורם משמעותי בתאונות דרכים.. ורק אצלינו עוד עושים את זה עם לד, שיסנוור נהגים ויסיח את דעתם גם בלילה.. תודה! אפסים מושחתים!!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות