TV

זווית טכנית - גורביץ' עם כיוון המדדים המובילים בעולם, וגם 2 מניות בת"א

המנתח הטכני של Bizportal סוקר את המגמה במדדים המובילים ומסתכל גם על אחת ממניות המעו"ף  
עדי ברזילי | (26)

תגובות לכתבה(26):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 19.
    להיידי בת ההרים 22/10/2017 08:41
    הגב לתגובה זו
    של 20\80 בדיוק כמו שאת לא יכולה להרוויח ברולטה ביחס של 20\80 – נניח שאת מהמרת על 10 מניות בשביל להרוויח בשיטה זאת את צריכה לשים את רוב כספי על שני מניות שיראו תשואה עודפת באופן חריג ,ואיך בדיוק את יכולה לדעת איזה שני מניות הם אלה ? מכוון שאם תהמרי על 10 מניות בסכום שווה ויותר מ 50 אחוז מהם יפסידו וזה מה שקורה בפועל מבחינה הסטטיסטית לטווח הארוך את בסוף תפסידי כסף במצרפי .אז אולי תסבירי לי בדיוק איך את יודעת איזה 20 אחוז של מניות ירוויחו? מהבחינה הסטטיסטית את משחקת פו במשחק עם תוחלת שלילית ולכן אולי את יכולה להרוויח בעזרת המזל בפעם הראשונה או השנייה אבל בטווח הארוך מבחינה הסטטיסטית הסתברותית את תפסידי בגדול מכוון שאת לא נביאה שיכולה תמיד לדעת איזה מניות הנמצאות בספקטרום של ה 20 אחוז ואיזה מניות שיראו רווח קיצוני מכוון שהשוק בנוי ופועל בצורה אי לינארית ולכן בשביל האדם הוא אקראי לחלוטין ובלתי ניתן לצפייה .ולכן אי אפשר לשכלל אותו בתוך גרף שבנוי מהעבר בדיוק כמו שאת לעולם לא תוכלי להסתכל במראה האחורית ולדעת על סמך זה מה יתרחש מקדימה .אייל לעולם לא הציג לך שום תיק יחס שההצלחות שלו טובות משל
  • 18.
    להיידי בת הערים 21/10/2017 12:23
    הגב לתגובה זו
    את לא יכולה להרוויח לעולם ביחס של 20\80 בדיוק כמו שאת לא יכול להרוויח ברולטה ביחס של 20\80 – נניח שאת מהמרת על 10 מניות בשביל להרוויח בשיטה זאת את צריחה לשים את רוב כספיך על שני מניות שיראו תשואה עודפת באופן חריג ,ואיך בדיוק את יכול לדעת איזה שני מניות הם אלה ? מכוון שאם את תהמרי על 10 מניות בסכום שווה ויותר מ 50 אחוז מהם יפסידו וזה מה שקורה בפועל מבחינה הסטטיסטית לטווח הארוך את בסוף תפסיד כסף במצרפי .אז אולי תסבירי לי בדיוק איך את יכולה בדיוק לדעת איזה 20 אחוז של מניות ירוויחו? מהבחינה הסטטיסטית את משחקת פו במשחק עם תוחלת שלילית ולכן אולי את יכולה להרוויח בעזרת המזל בפעם הראשונה או השנייה אבל בטווח הארוך מבחינה הסטטיסטית הסתברותית שאת תפסידי בגדול מכוון שאת לא נביאה שיכולה תמיד לדעת איזה מניות הנמצאות בספקטרום של ה 20 אחוז ואיזה מניות שיראו רווח קיצוני מכוון שהשוק בנוי ופועל בצורה אי לינארית ולכן בשביל האדם הוא אקראי לחלוטין ובלתי ניתן לצפייה .ולכן אי אפשר לשכלל אותו בתוך גרף טכני הזוי שבנוי מהעבר בדיוק כמו שלעולם לא תוכלי להסתכל במראה האחורית ולדעת על סמך זה מה יתרחש מקדימה.
  • 17.
    לגם המגיב למגיבה 7 21/10/2017 11:58
    הגב לתגובה זו
    זה עדין לא נותן שום הוכחה שהשיטה עובדת ,גם מאות מיליונים מאמינים באלילים , וזה עדין לא מוכיח את קיומם ,ומאות מיליונים מאמינים באסטרולוגיה ברחבי העולם וזה בטח לא מוכיח שהאסטרולוגיה יש בא איזה שיטה לגילוי העתיד הפוך זה הטעיית הקונצנזוס . דרך הגב גם ניתוח טכני לעולם לא הצליח לעמוד במחקרים מבוקרים .ההנחות יסוד של ניתוח הטכני מטעות מיסודם העבר במערכת לא לינארית הוא אקראי ובלתי ניתן לניבוי גם שהתוצאות יכולות להיות זהות עדיין הם יכולים להתקיים בעוצמות שונות ובזמנים שונים ומסיבות שונות .וכמו שטענתי בעבר הנהר הוא אותו נהר אבל המים בו שונים בכל רגע נתון ולא יכולים להעיד על המים בנהר ברגע אחרי . ניתוח טכני היא שיטה טובה לאנשים כמוך שרוצים לקנות אשליות לכן היא נמכרת ולכן גם כל כך הרבה אנשים משתמשים בא בדיוק כמו שהרבה אנשים משתמשים בכל מיני אמונות תפלות . אייל מוכיח את הטעון שלי טוב יותר ממני מרבית ההמלצות שלו לא עוברות את חוכמת המטבע אבל לזכותו יאמר שהוא יודע להסתיר טוב את זה בהטעיות פרסומיות ודיבור בלתי קונקרטי את כישלונותיו ולפאר את הצלחותיו המעטות .
  • 16.
    שלום 20/10/2017 17:06
    הגב לתגובה זו
    אם תשים לב טבע ממש כמה חודשים הייתה מחוץ לבולינגר והמשיכה מטה שוב ושוב
  • 15.
    מענין תודה. (ל"ת)
    גג 20/10/2017 13:59
    הגב לתגובה זו
  • 14.
    איל מה דעתך על הגז ? (ל"ת)
    אלעד 20/10/2017 13:39
    הגב לתגובה זו
  • 13.
    krimer 20/10/2017 13:13
    הגב לתגובה זו
    בדרך למלא
  • 12.
    גורביץ', תן ניתוח לבזק בבקשה (ל"ת)
    ehudhl 20/10/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
  • 11.
    אליוט 20/10/2017 12:30
    הגב לתגובה זו
    מה עם מדדי העוצמה שבשיא
  • 10.
    מביא הרוח (ל"ת)
    קיצוני סופה 20/10/2017 12:10
    הגב לתגובה זו
  • 9.
    100 20/10/2017 11:46
    הגב לתגובה זו
    הצידוק/הרציונל/הידע הצרוף..לא נותנים צ'אנס רציני להתאמתות דבריך..אני מעריך אותך ואת מישנתך שבם איני מבין הרבה..אך הידע האנושי המיצטבר ולא רק בבורסות ממש מצביע ההפך ובגדול. בהמשך לכתבה של עמית טל שלכם אמש הרי הדברים יחזרו היום ובעתיד בגדול הרבה יותר ולצורך העניין התאיידות הנזילות..ועוד לא היכנסתי למישוואה את שאר החוליים שנמצאים עימנו בכלכלות ולא רק ואף היצטרפות נשיא מסוכן לעולם ועוד סיבות רבות. הרי(לצורך העניין)מוחות קודחים ויוקדים לא השאירו צל וספק לאופטימיות שאני שמח שטמונה באופייך..אבל לדעתי ולצערי "רעשי רקע" בקצה כלל לא מסבים תשומת ליבך ממכלול הבעיות שמעבר לתורתך אמונתך. שבת טובה ומבורכת.
  • 100 20/10/2017 17:19
    הגב לתגובה זו
    קראתי כאן כתבה טובה על נושא האלצהיימר ופיגור ההתפתחות בנושא בשנות דור יחסית למחלות אחרות. הזכירו את הבטא עמילואיד שכמוצר המתקיים בבעיתיות בגוף האדם. פתרון בעיית החלבון תייצר גם תגובה רצוייה ופתרון לגלאוקומה. לשמחתנו כאן ביינינו בארץ הקודש מתקיים תהליך בהתקדמות אדירה בכיוון נושא בטא עמילואיד...מייטב הנוער באזורנו שוקד יום ולייל לקידום הנושא ואנו מקדימים את העולם לשמחתנו בשנות דור להדביר את המחלה הארורה ו"הבלתי ניתנת "לפתרון שהיתדרדרותה מביאה למוות איום ונורא. אז....הבשורה תצא לא רחוק היום מבית סיפרנו במדינת היהודים ולא רק בזאת. מחלות נוראיות נוספות ניבדקות במעבדות צעירינו הגאים ונקדים את העולם ונביא מזור לעשרות מליונים. לבריאות.
  • 8.
    טבע 20/10/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
    בחינה. יש דברים יותר טובים למה להיתקע עם טבע הכושלת?
  • 7.
    ...לפעמים טעינו ולפעמים טועים... (ל"ת)
    היידי בת ההרים 20/10/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
  • להיידי בת ההרים 20/10/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
    אין אינפורמציה בציורים האסטרולוגים שיכול לתת לך ערך מוסף הכל אשליה
  • וגם 20/10/2017 18:25
    כנראה שכן קיימת תורה או שיטה סדורה לנ ושא הטכני ועובדה (אנחנו לא) שעשרות אם לא מאות מליונים מתעסקים בשיטה או נעזרים בה. אינך יכול לקטול את השיטה או את העוסק(איי במקרה זה)במחי יד. זה ממש לא עובד כך בחיים.
  • היידי 20/10/2017 18:17
    לא הדגשתי את כוונתי שלעיתים גם מצליחים. בעיקרון אתה צריך לייצר מצב בהשקעות שאתה צודק יותר מאשר תועה ואני חושב שזה אצלו. או יתכנו הצלחות אפילו אם אתה צודק ב20 אחוז בלבד אבל בסך הכל מנצח וכוונתי אם העסקות הגדולןת והמשמעותיות היו בתוך ה20 אחוז ותמיד הקטנות נמצאות ב80 אחוז אפשר לנצח בענק. ואני מכיר משקיעי ענק או קרנות שזאת צורת השקעתם דהיינו מצליחים על בטוח ב20 אחוז ואף ממנפים זאת בהרבה עקב ביטחונם המוחלט בעיסקה ואף משקיעים באותה עיסקה מוצלחת את רוב הכסף. ה20/80 הוא רק לצורך אחוז ההצלחות במספאחם נאמר מתוך 100..אבל הרווח עשוי להגיע מאותם 20 אחוז לעשרות ומאות אחוזים בשנה..
  • 6.
    אינטרנט ... (ל"ת)
    אנונימי 20/10/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
  • ??? (ל"ת)
    ??? 20/10/2017 11:34
    הגב לתגובה זו
  • 5.
    tch 20/10/2017 11:19
    הגב לתגובה זו
    אם תיצה דוח אם רווח 60 מליון לו מספיק אם יוצה אם 80 לו מספיק גם 1 מלירד זה הכזבה גם 2 הכזבה כך זה שרוצים להפיל את טבע אבל אם טאואר יכח 2 מליון הוא יקפוץ
  • 4.
    sus 20/10/2017 10:59
    הגב לתגובה זו
    חייב חקירה למה איפלו אותה במצב כזה לו יכול להיות שספקלנתים יעשו בכסף ללנו מה שהם רוצים זה הפנסיה שלנו וזה גם הדבדנדים שהם צריכים לתת פעם שעברה נתנו 0030 במקום 135 אחוז בגלל הנפילה 2 ל11 יוצה דוח גם שם יהה סיפורים שיתנו לנו פחות דבדנדים פו שוב חייב חקירה כמה שווה טבע בשוק לפי זה לתמחר אותה
  • פעם אתה sus ופעם אתה tch? מה יהיה עם העברית? לא מסכנה? (ל"ת)
    דב 20/10/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    sus 20/10/2017 10:53
    הגב לתגובה זו
    אייל אם סקרתה את טבע כמה שווה טבע וכמה שווה המניה האם נפלה יותר ממה שהי שווה
  • 2.
    אמיר 20/10/2017 09:46
    הגב לתגובה זו
    העתיד של המניה הזו? תודה
  • לאמיר 20/10/2017 16:56
    הגב לתגובה זו
    ואם אתה באמת חושב שהוא יודע יותר טוב ממך כנראה לא בדקת את הניתוחים הקודמים של המניות שהוא מנתח
  • 1.
    חביב 20/10/2017 09:11
    הגב לתגובה זו
    אייל שלום. האם תוכל בבקשה לנתח את מדד תא ביומד.? המדד צנח מ 1200 ל 350. בזמן האחרון ישתיקון והוא ב 420.האם הוא בדרכו צפונה.? תודה רבה.