TV

גורביץ' עם כיוון המדדים המובילים בת"א ובחו"ל, וגם 2 מניות בשוק המקומי

המנתח הטכני של Bizportal סוקר את המגמה במדדים המובילים ומסתכל גם על אחת ממניות המעו"ף  
עדי ברזילי | (29)

תגובות לכתבה(29):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    למיקה מתגובה ל מגיב 28/10/2017 13:08
    הגב לתגובה זו
    יש שיטה מדעית כל שהיא ,בדרך כלל יש נוסחאות זהות בניתוח טכני יש מעל 1000 כלים טכניים (ויש גם שיטות טכניות שונות ) שמחושבים בפרקים זמן שונים, וכל מנתח טכני יכול לנתח את המניה או המדד עם כלים מסוימים שהוא בחר להשתמש ,יוצא מזה שבפועל עבור מצב נתון אחד יכולים להיות כמה דעות שונות לחלוטין. יוצא מזה שאין המנתח הולך אחרי הגרף אלה הגרף הולך אחרי המנתח ודעותיו הסובייקטיביות . המנתח הטכני למעשה מנבא את עתיד המנייה או המדד ואחרי זה בוחר לו את הכלים הטכניים המתאמים לדעתו כדאי להראות כביכול את דעתו בצורה מתמטיקה לגבי המדד או המניה שבפועל אין בא שום אינפורמציה זה דעתו הסובייקטיבית של המנתח שגלם בתוכה נוסחאות או כלים טכניים בלתי רלוונטיים . וכדאי לסבר לך את האוזן כאשר מחשבים למשל מהירות את לא יכולה לחשב אותה בכל נוסחה שעולה על דעתך יש קונצנזוס במקרה זה Vּ=S *T תארי לך שכל פיסיקאי יחליט להשתמש בנוסחה אחרת ? לכל אחד תצא תוצאה שונה . ואני לא מדבר עוד גם על כל ההנחות היסוד של ניתוח הטכני המוטעות מיסודם .ולסיום אייל לא הראה לך לעולם את הצלחותיו במורה שקופה ולכן אין שום טעם בקורס שלו ובהמלצות שלו.
  • 12.
    למיקדון ממגיב 6 28/10/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    כבש עיוור מאשר לחקור את השיטה הכושלת שאתה משתמש בא . אני בעבר פרסמתי פו מספיק מחקרים שמצאה שהשיטה הטכנית אין לה ערך מוסך מחוכמת המטבע . ב. אני לא מזדנב אני פשוט אדם ראלי שחוקר שיטות לפני שאני משתמש בהם וכאשר בן אדם טוען שיש לו שיטה מנצחת הוא גם צריך להוכיח את זה מכוון שחובת ההוכחה חלה עליו . ג מה שנדמה לך זה לא מה שקיים אני לא מושקע בטבע מכוון שהאסטרטגיה ההשקעות שלי היא השקעת במדדים גאוגרפיים וסקטוריאליים וסכומים קטנים במניות ביחס לתיק שלי כך שגם עם מנייה טיפול לי בעשרות החוזים זה לא יפגע לי בערך המצרפי של התיק . בחיים לא מה שאתה רואה או מרגיש זה מה שקיים .האם .חשבת פעם למה כמעט אף קרן מאמנות או לא משתמשת בניתוח הטכני ורק ספקולנטיים ומהמרים שההסתברות שלהם להפסיד היא 95 אחוז וגם 5 אחוז שמרווחים זה לא בגלל השיטה זה מעזרתו של המזל (חוק מספרים גדולים ) או בורא עולם .לסיום עם יש לך בעיה עם המילים "הגבוהות" שלי אתה לא חייב לקרוא את התגובות שלי כנראה שהאינטליגנציה שלך נמוכה מידי בשביל זה .
  • 11.
    כמה קול שבועי 50 יהיה שווה ביום ראשון? (ל"ת)
    המתחזה 27/10/2017 21:37
    הגב לתגובה זו
  • 10.
    ד"ר ניר(איצ100) 27/10/2017 16:42
    הגב לתגובה זו
    כוחות טובים פועלים בעולם כולל מכאן אצלכם בישראל. טרם התחיל המסחר ..כאן בוורשה מדד הWIG הפולני שמאותת ומקדים מגמות מעולה אומר לנו את דברו למרות שברגע זה עולה..אבל הוא יודע היכן יהיה עוד שבוע וחודש ושנה..נ.ב:כתבנו עליו לפני מספר שנים די הרבה..מדד מעולה וקל להבנה ומשתף פעולה עם משקיעים רציניים. מדד נטו..קונים ומוכרים ולא כל המשחקים של גנבי העולם..שבת טובה.
  • 9.
    יואב 27/10/2017 16:13
    הגב לתגובה זו
    משקי בית בעולם חייבים את מה שלעולם לא יוכלו לשלם. חברות חייבות לבנקים מה שלעולם לא יוכלו להחזיר. בנקים חייבים לבנקים מרכזיים את מה שלעולם לא יוכלו להחזיר. מדינות חייבות חובות שלעולם לא יוכלו להחזיר ואף לא לצמצם חלק מהחוב. רק עוד ועוד . לדוגמא-איטליה חייבת 4 טריליון דולר או בעברית פשוטה 4000 מליארד דולר!!!!!! אבל כולם ממשיכים לבזבז בלי הכרה. אז אם מישהו חושב שהבלופ העולמי הזה יימשך לעד שיבושם לו
  • כלומר כל תינוק 29/10/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    יש לו חוב מיידי, של 66,666 דולר.
  • ניר מתגובה 10 27/10/2017 17:59
    הגב לתגובה זו
    אתה אדם ראוי וחכם.
  • 8.
    ניתוח טכני זה שטויות וזה עובדתי (ל"ת)
    אמיר 27/10/2017 14:22
    הגב לתגובה זו
  • לאמיר 27/10/2017 18:13
    הגב לתגובה זו
    ולא הולך עיוור אחרי ציורים ואשליות של ממליץ שמעולם לא הוכיח בתיק יחס או בשום צורה שהוא מצליח יותר מכל משקיע אחר
  • מיקדון 27/10/2017 17:56
    הגב לתגובה זו
    אניח לא עובד בשיטה אבל שיבוא אדם בדמותך שיכול להיות איש נחמד ויקבע באופן מוחלט עובדתי..בולשיט
  • 7.
    לשם מה הבהמות 27/10/2017 12:43
    הגב לתגובה זו
    ורוב הפעמים כבר לא עובד לפי החוזים כמו אתמול ושלשום וביום שני האחרון..
  • 6.
    מדדים 27/10/2017 09:35
    הגב לתגובה זו
    נכון,נשמע פשוט ניתוח טכני. קנה בפריצה תביא המכה! בפועל צריך סבלנות. והרבה כסף לממוצעים
  • למר מדדים 27/10/2017 13:03
    הגב לתגובה זו
    באמת צריך הרבה כסף בשביל להפסיד אותו - אייל מעולם לא הראה שהוא מרוויח יותר מכל משקיע אחר . להמליץ כל אחד יודע הבעיה היא מה שוות ההמלצות שלו . לדעתי אחרי מעקב של שניים ובחינה עמוקה של השיטה היא לא שווה יותר מבחירת מניות ע"י ניחוש פרוע .ואני שואל את כל המאמינים בו , אתם חושבים שבמקרה שאייל היה יודע יותר טוב ממכם ומעל הממוצע האקראי הוא לא היה מציג לכם את זה בתיק יחס או בכל דרך אחרת ,הוא כבר מזמן היה פותח בית השקעות ומנהל תיקים או קרנות גידור . אבל למכור אשליות עטופות פסבדו מתמטיקה ותוכנות ששות לקריאה בקפה בימינו זה הפרנסה הטובה ביותר הטבע האנושי מאמין במה שנוח לו להאמין ורובם גם לא חוקרים דבר . ולכל המאמינים בו או בשיטה "כבוד מלכים חקור דבר ". הוא לא יודע יותר טוב מכל משקיע וותיק אחר לנחש מניות נכון מהסיבה הפשוטה שאין שום דרך היות לדוג מניות ולהרוויח עשרות מחקרים מצאו שככל שתעשו יותר פעולות ההסתברות שתפסידו כסף לטווח הארוך עולה קל וחומר בשיטת הציורים הססגוניים של מר אייל גורבץ .
  • מיקדון 27/10/2017 17:54
    נדמה לי שאני מזהה את הכותב המתמיד המזנב בשיטה ובאייל. נראה שאתה יוסף ואתה מתמיד במילים גבוהות ולעיתים לא מובנות לתקוע את הכותב. מצד שני התלונן כאן כותב שטען שהפסיד את כל חסכונותיו שנדמה שכתב שהכל היה בטבע ושמו יוסף. יש לי הרגשה שהאיש המזנב והמפסיד זה אותו יוסף.
  • א 27/10/2017 12:37
    הגב לתגובה זו
    רוב המתעשרים לא מכלכלים את מעשיהם בתבונה וגומרים לא טוב. דאג שיהיה לך די צרכך לכל רצונותיך וצרכייך הבסיסיים ועוד קצת. צניעות זה שם המשחק.
  • 5.
    ככה 27/10/2017 09:22
    הגב לתגובה זו
    בועה תתפוצץ ככה היה שנים היסטוריה
  • 4.
    דן 27/10/2017 09:21
    הגב לתגובה זו
    אם אישה וגבר עושים אותה עבודה ולגבר משלמים יותר , אז למה להעסיק גברים בכלל? אם השקר הפמיניסטי הזה היה נכון אז היה משתלם להעסיק רק נשים, לא? גבר משלם למס הכנסה 108 שקל יותר מאישה כל חודש כי אישה מקבלת חצי נקודת זיכוי יותר. גבר משלם לביטוח לאומי עד גיל 67, אישה מושכת בגיל 62. די לאפליית גברים בישראל.
  • א 27/10/2017 12:35
    הגב לתגובה זו
    ועוד זוטות ..הלוואי שנשים היו מנהלות את העולם..היינו נראים אחרת.
  • ל-א'. אתה טועה בגדול 28/10/2017 21:52
    האמן לי, אתה טועה בגדול. גם אני חשבתי בעבר כך, עד שנתקלתי פעם בבוסית, שאלוהים ישמור. חוסר ביטחון קיצוני, פאניקה,, האשמות של עובדים כפופים. לעולם היא לא תודה שטעתה, לעולם. וזה לא רק אני, אלא כמעט כל העובדים התלוננו נגדה. בסוף העיפו אותה. זוועה.
  • 3.
    ככה 27/10/2017 09:20
    הגב לתגובה זו
    כמו ב07כ
  • מה שלום הטוטא? (ל"ת)
    היי טוטא 27/10/2017 12:44
    הגב לתגובה זו
  • ??? (ל"ת)
    ???? 27/10/2017 12:32
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    שנחאי 27/10/2017 09:18
    הגב לתגובה זו
    שוק ההון המקומי. נויבך יו"ר הבורסה מתראיין ומבקש פטור על רווח 60 אלף שח כמו הדירות . גם אז כולם יעדיפו דירות . אין שום סיבה לסכן את הכסף בבורסה. לכן הבורסה פה תדשדש ורק תרד . עם מנהיגות כזאת אסור להשקיע בבורסה
  • צודק. 28/10/2017 21:54
    הגב לתגובה זו
    שחקני מעוף קובעים הכל. הבורסה בישראל מתה מזה זמן רב. אולי אם יורידו את שיעורי המס ל-15%, זה עשוי לעורר אותה, אבל כחלון הינו כושל בתפקידו, ופוחד מיחימוביצים למיניהם.
  • 1.
    א 27/10/2017 09:13
    הגב לתגובה זו
    1)יתכן וכלי עבודתך משדרים עוצמה בשווקים. איני בטוח שהמצב בעולם בעת הזאת הוא בכיוונים שאתה משדר. 2)אני רוצה לחזקך ולהגיד שכל הפרמטרים שאדם יכול לשדר למביני עניין מראות לי בוודאות שהינך טוב לב ואמיתי. לא מסוגל לעשות רע. נאמן וישר דרך. ובקיצור..אחד שאפשר בשקט לצאת איתו לקרב..לא תברח ולא תירה בגב..תרוץ קדימה עד לסוף הארוך והקשה והטוב..שבת טובה ומבורכת.
  • המשך 27/10/2017 12:32
    הגב לתגובה זו
    נביט קדימה בתקווה. סה"כ יש תמיכה הקפית..
  • תומכת בדברים שנאמרו לאייל בתגובה 1 ובעיקר בסעיף השני. (ל"ת)
    מיקה 27/10/2017 10:08
    הגב לתגובה זו
  • למיקה 27/10/2017 13:08
    אבל פרותיה היו מתוקים .סבלנות היא חלק מהבסיס לכל מי שרוצה להרוויח כסף בשוק ההון . אבל השקע צרכה להיות ברובה במדדים ולא פיק ליין של מניות בעזרת ציורים חסרי משמעות שכל מתבונן רואה שם משהוא אחר -ציור אחד מאה דעות אין לשיטה הטכנית שום קונצנזוס והיא שווה לניחוש אקראי - תנסי ותראי .