לקנות את מניות הטכנולוגיה שצנחו או לחכות?

המנתח הטכני של Bizportal על גל הירידות שצפוי לקבוע שפל חדש
 | 

מזה שבועות מספר אני טוען לאיתותי חולשה משמעותיים שמשדר השוק האמריקאי ולא רק הוא. מדד נאסד"ק +0.16% נאסד"ק 19,003.65 +0.16% נאסד"ק סגירה:18,972.42 פתיחה:18,966.32 גבוה:19,025.77 נמוך:18,899.48 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: טמן מלכודת יפה כאשר קבע שיא חדש לפני פרק זמן קצר ומיד הפריס מטה. גם אירופה חלשה להחריד. וכמו שהערכתי, כל עלייה היא הזדמנות לצאת. 

בגרף השבועי
 

  1. כבר לפני מספר שבועות כתבתי שהמגמה בטווח הזמן הבינוני אינה עוד מגמת עלייה בשני המדדים האחרים. בנאסד"ק זה לקח מעט יותר זמן.
  2. כעת אפשר לראות גם כאן שנקודות השיא אינן מסודרות עוד במבנה עולה. 
  3. מחזורי המסחר התרחבו בירידות והתכווצו במהלך העליות האחרונות.
  4. לפני שבוע נשבר הרצף העולה שהיווה הזדמנות מצויינת לצאת מהשוק. 
  5. נקבעה עקב כך נקודת שיא זהה לקודמתה. 
  6. מדדי התאוצה בהם אני עושה שימוש מוגבל מצביעים על צבירה של מומנטום שלילי.
  7. המשמעות היא שהחל גל ירידות שישא את המדד נמוך מרמת השפל הקודמת, כלומר נמוך מרמת 6,630 הנקודות.


למה לצפות?
עוד ירידות. כל עלייה תהיה לצורך ירידה.


*הגרפים בסקירה זו הופקו באמצעות תוכנת ואתר בורסהגרף לניתוח טכני www.bursagraph.co.il מבית קו מנחה ואייל גורביץ 
**הערה: כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר. 
***אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

תגובות לכתבה(61):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 23.
    מר גורביץ, אם אתה טוען שמזה שבועות מספר לאיתותי חולשה
    אחת שמבינה א 29/03/2018 13:40
    הגב לתגובה זו
    4 0
    משמעותיים שמשדר השוק האמריקאי, אז איך אתה מסביר את זה שלפני מספר שבועות כשטאואר היתה בשער 11500 אולי קצת יותר, כתבת שהיא במגמת עלייה וכדאי להחזיק אותה לטווח ארוך, מאז ירדה 20% , פשוט פאשלה רצינית. מה חשבת שיהיו ירידות חדות ורק טאואר תמשיך לעלות? אם היית באמת קורא נכון את השוק, היית ממליץ לממש רווחים בטאואר ולהמתין בצד כדי לקנות שוב בשער הרבה יותר נמוך. שיהיה פסח שמח לך ולכל גולשי האתר.
    סגור
  • עוד לא למדת רק ההצלחות מתפרסמות (ל"ת)
    לאחת שמבינה 29/03/2018 14:54
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 22.
    אייל היה רוצה מאוד שהיה לו את
    ל- א 29/03/2018 10:24
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הערך המוסף של 52 אחוז שזה 2 אחוז מדרגת האקראיות . ונניח ונניח גדול מאוד שאתה צודק דבר ראשון איך אתה יודע זאת ? דבר שני במקרה שהיה לו באמת הצלחה כזו למה אני לא רואה תיק יחס או טבלת היחס. לדעתי מכוון שאייל רוצה שתחשוב רק שיש לו דרגת הצלחה של 52 אחוז ולכן הוא לא מציג לך נתונים קונקרטים כדי שלא להסיר את הספק שבליבך שזה באמת האמת שהוא יודע בדיוק כמוך .
    סגור
  • 21.
    למה אתה לא בונה תיק השקעות?
    בוגי 29/03/2018 08:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה המבחן האמיתי של מנתח טכני
    סגור
  • זה מבחן אמתי של כל אחד שמייעץ למשקעים ....
    לבוגי 29/03/2018 09:36
    הגב לתגובה זו
    4 0
    "כנאה דורש נאה מקיים" . ועכשיו למה לדעתי אייל לא מציג תיק יחס :אייל בדרך כלל נוהג לדבר בצורה עמומה בצורות של מקדמי הידע דבר שנותן לא דרגת חופש מלאה שלאחר מעשה אפשר תמיד להתאים את התחזית שלו למה שהתרחש בפועל ,אייל לא נוקב בזמנים והתחזיות שלו לוקות בטעיות הישרדות (הכישלונות נקברים עמוק והצלחות מפורסמות ללא הפסקה ) כך שהמאמינים שלו מקבלים מצג שב כאילו הוא יודע טוב מהם . לציבור המאמינים של אייל נוטים שכוח את הכשלות הרבים וזוכרים את ההצלחות המעטות . מחקרים מצאו שהמנתחים פונדומנטלי ובטח הטכניים לעטים רחוקות מכים את מדד היחס והסיכוי שלהם לעשות זאת לאורך כמה שנים שואף ל 0 . נכון להיום אייל מעדיף כנראה להיחשב למומחה מאשר להציג תיק יחס ולהסיר את הספק שהוא יודע כמו כל משקיע וכל עוד לא יוצג תיק יחס או לפחות טבלה הסתברותית קונקרטית התחזיות שלו שוות בדיוק כמו התחזיות שלך לפעמים מצליח ברוב הפעמים נכשל .
    סגור
  • טען עוד
  • 20.
    הדקס לא יגיע ל 9000 לעולם תירשמו (ל"ת)
    יעקב דהן 29/03/2018 06:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 19.
    הדקס לא יפול ולא ירד מ 11000 .ומשם רק יעלה.
    מכאל ל. 28/03/2018 21:39
    הגב לתגובה זו
    15 0
    מחר אקנה 100 א . דקס פי 3 לונג. הגי בטוח
    סגור
  • 18.
    טועה במדדים ובמניות (ל"ת)
    חיים אקט 28/03/2018 20:49
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • למה אתה טורח כל הזמן להגיב ?
    לחיים אקס 28/03/2018 21:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עם אינך מאמין בניתוחים של אייל ? למה אתה פשוט לא פוסח על המדור שלו ?
    סגור
  • מכוון שהוא בחור שדורש.....
    לחיים אקס 29/03/2018 09:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אמינות בתחזיות ורוצה להאיר את העניים של המשקעים המתחלים בזהירות של השימוש בשיטה ובתחזיות שאין לה שום ערך מוסף אבל כלפי חוץ נראות מדעיות "לא כל הנוצץ זהב הוא ". ולדעתי טוב בישבלך גם עם לא תלך בצורה עיוורת ותחקור את השיטה שאתה מאמין בא כל כך .
    סגור
  • 17.
    האתרמלא מפרס את מה חושבים על אייל
    חיים אקט 28/03/2018 20:49
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אינו מפרסם את הכשלונות ואת יוסר הידע. היום גרפים זהמחר מספיק ולא נכון. אמר הדקס יפול ל 9000 ..מצחעק הוא יעלה ל 14000
    סגור
  • נשמע שכואב לך מאוד
    לחיים אקס 28/03/2018 21:42
    הגב לתגובה זו
    0 5
    אתה עסוק בתגובות אנטי. לא טוב לך אז תמשיך הלאה
    סגור
  • חיים אקס קשה לקרוא את האמת ?
    לחיים אקס 29/03/2018 09:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מצטער ששובר לך את האשליות
    סגור
  • הדקס חזק נאד וסגר את כל הירידה של היום הכל (ל"ת)
    שרית חומש 28/03/2018 21:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • על אייל והגרפים
    עודד מולש 28/03/2018 21:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אייל עולה לשידור באופן קבוע כשיש תנודה חדה וואז הוא עולה לתת שואו. בהמון מיקרים טועה. הבעיה שגם מטעה.
    סגור
  • 16.
    טועה בגדול הדקס כמעט 0 צרפת עלתה (ל"ת)
    אבי 28/03/2018 20:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 15.
    גל 6
    איתמר קרת 28/03/2018 20:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק. נחכה לגל 6
    סגור
  • גלים יש רק ביים ובאוויר (ל"ת)
    לאיתמר 29/03/2018 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    למר אייל היית יכול להיות תותח לא קטן..ואתה משתדל ודי
    I / א 28/03/2018 18:01
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מצליח. מה שצפריע לי זה ההקדמות שלעיתים קצת(מאד)לא מדוייקות של אמרתי וחשבתי והבאתי וגרסתי וחשבתי וניצחתי ואני הגדול מכולם(זה לא)..זה לעיתים מוציא להיות בכתבה עם הנסיונות להוכיח דברים שנאמרו או נעשו. לדעתי רוץ קדימה בלי הקדמות וכאלו..לצערי יש לא מעט מתנגחים והם באים עקב אותן הקדמות שציינתי. מאחל לך הצלחות ותן בראש חד משמעית על השווקים שהולכים לעזאזאל.
    סגור
  • 13.
    רוב הזמן מפספסת (ל"ת)
    אז הזיקית נחשה נכון 28/03/2018 17:58
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 12.
    מהסיבות הלא נכונות.
    צודק חלקית. 28/03/2018 14:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גוגל - תרד.אמזון - תעלה.פייסבוק - תרד. נטפליקס - תעלה.אפל - תעלה.מיקרוסופט - תעלה.אינטל - תרד.נבידיאה - תעלה.לכל אחת מהחברות הללו יש את הסיפור שלה. ברור שחברות תחת חקירה וחברות במשפטים על מיליארדים יירדו. אך כל עוד הרפובליקנים בשלטון בארה"ב, הבורסה תמשיך לצמוח, שיעור האבטלה ייקטן והתעשייה תתחזק. לדעתי צריך לקנות, פשוט לדעת מה קונים .. ולקרוא!!!להתעניין לפני שקונים במה שעובר על החברה.
    סגור
  • הרגע בבקשה (ל"ת)
    ואתה לא צודק 28/03/2018 18:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    תודה אייל
    שלום מהקורס 28/03/2018 13:10
    הגב לתגובה זו
    2 2
    בזכותך אני כבר שבוע בשורט על הנסדאק והדקס. וברווחים יפים.
    סגור
  • יפה לפרגן. אבל אתה רק שבוע בקורס? מה היה כל החודשים
    שלום לא מהקורס 28/03/2018 18:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לפני גם הצלחת?
    סגור
  • בוודאי.
    שלום מהקורס 29/03/2018 07:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    כל עסקה שעשיתי על פי תשע השאלות רק הרווחתי. נו אז זה ניחוש? מי שחושב שניתוח טכני זה קריאה בקפה בעצם חושב שפסיכולוגיה וסטטיסטיקה זה קריאה בקפה.
    סגור
  • אשרי המאמין
    שלום "הפטיש" מהקורס 29/03/2018 16:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    א. כנראה זה שקר גס מכוון שההסתברות שלך להרוויח בכל העסקאות שואפות ל 0 פעם הבאה עם אתה רוצה לחרטט בעזרת 9 השאלות תציג את זה שהרווחת 60- 70 אחוז מהעסקאות זה הראה המין יותר . ב. אנקדוטה אחת זה לא הוכחה גם שאני רחוק להאמין לך .
    סגור
  • תיקון טעות אמין (ל"ת)
    שלום "הפטיש" מהקורס 29/03/2018 17:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עם אתה חושב שניתוח טכני זה סטטיסטיקה ...
    לשלום מהקורס 29/03/2018 09:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    או פסיכולוגיה כנראה שמוכרים לך הרבה לוקשים בקורס בהצלחה
    סגור
  • אחד בא אחד הולך בסוף כולם .....
    ד"ש לשלום מהקורס 28/03/2018 16:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מגלים את האמת ניתוח טכני לא עולה מנחוש פשוט .
    סגור
  • 10.
    לכל המשמיצים. בדכ גורביץ פוגע... תמיד יהיו חריגים (ל"ת)
    מישהו 28/03/2018 12:58
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • תמיד? לפעמים? מעט? אף פעם? (ל"ת)
    ר 28/03/2018 18:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • החריגים זה הפגיעות (ל"ת)
    משה 28/03/2018 16:25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • הוא יורה על אנשים? (ל"ת)
    למשה 28/03/2018 18:25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • חחח (ל"ת)
    למשה 29/03/2018 09:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • פוגע בדיוק כמו כל ניחוש מושכל של כול .....
    משהו 28/03/2018 15:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    משקיע מהשורה הוא לא יודע טוב ממך . במקרה שהוא היה פוגע טוב ממכם כבר מזמן היה מתפרסם טבלת יחס הסתברותית או תיק יחס
    סגור
  • האם יתכן שהוא צודק כמו משקיע מן השורה
    א 28/03/2018 18:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ויש לו את הידע והערך המוסף של תורתו שנניח נכונה רק ב52 אחוז. אזי הוא עשוי להרוויח קצת אבל להרוויח.
    סגור
  • אייל היה רוצה מאוד שהיה לו את .....
    ל-א 29/03/2018 09:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הערך המוסף של 52 אחוז שזה 2 אחוז מדרגת האקראיות . ונניח ונניח גדול מאוד שאתה צודק דבר ראשון איך אתה יודע זאת דבר שני עם יש לו הצלחה כזו למה אני לא רואה תיק יחס או טבלת היחס. בדיוק מכוון שאייל רוצה שתחשוב רק שיש לו דרגת הצלחה של 52 אחוז ולכן הוא לא מציג לך נתונים קונקרטיים כדי שלא להסיר את הספק שבליבך שזה באמת האמת שבפועל הסיכוי לזה שואף ל 0 .
    סגור
  • 9.
    שם למען אינפורמציה לצכירה
    יוגלי 28/03/2018 12:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    החברה הזו כמו חברות אחרות מחפשות עמיתים כדי למכור בעתיד את התיק המלא באנשים תמימים, שבדקו ומסרו פרטים .ראו איך מגיעות הודעות למייל הפרטי או לפלפון , רבותי אל תתנו את פרטיכם למי שאינו מוכר וכשלא צריך
    סגור
  • 8.
    עזוב אותנו במנוחה - לעולם לא אשכח כאשר טבע הייתה ב170ש
    דימה 28/03/2018 12:32
    הגב לתגובה זו
    8 1
    המלצת להיכנס בגלל כל מיני חישובים טכניים ומונחים שרק אתה מכיר , ועובדה טבע מאז ביקרה גם באזור ה 50 ש"ח , אז אתה ממשיך לבלבל לנו את המוח .
    סגור
  • לא טוב לך ? אז תמשיך הלאה. שחרר (ל"ת)
    דימה 28/03/2018 21:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • קשה לשמוע את האמת ...
    משה 29/03/2018 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    דימה ..אתה שובר לו את האשליות שלו ואנשים לא אוהבים את זה
    סגור
  • 7.
    תודה
    משה 28/03/2018 12:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בזכותך אני בחוץ. תודה
    סגור
  • 6.
    כל עלייה תהיה לצורך ירידה או כל ירדה לצורך עליה ......
    משה 28/03/2018 09:27
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אתמול ישב בשקט לראות לאן נושבת הרוח מעניין מה הטען במקרה שהתחזית שלו תהיה כושלת
    סגור
  • משה אתה טועה! אייל מתריע כבר שבועות על ירידות
    א. גורביץ' 28/03/2018 20:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם אתה רציני תבדוק באתר - בביז TV - ותוכח בעצמך
    סגור
  • אולי תבדוק גם קצת יותר אחורה .....
    יוסף 29/03/2018 10:03
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ולא רק מה שנוח לך שצעק ביהרות עליות עליות צפון צפון והבורסה נפלה יום אחרי . אתה נופל בהטעיות האישור
    סגור
  • משה
    יהודי 28/03/2018 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אתה מאלה שתמיד יהיה להם מה להתלונן... בטוח שאין לך מושג ואת כל הטעויות האפשרויות עשית מירמור זה לא בריא
    סגור
  • יודע טוב ממך ....
    ליהודי 28/03/2018 15:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בטח אתה עוד אחד מושפע שממרוויח בכפיות ומפסיד בדליים שב בשקט
    סגור
  • 5.
    בנתיים הנבואה מתמממשת.
    נתי 28/03/2018 09:20
    הגב לתגובה זו
    4 4
    עשיתי לפי הצעתו של גורביץ והעברתי את הכספים למניות אנרגיה וקנאביס. אין טענות. הכל טוב.
    סגור
  • טוב ששמעת לאייל מניות הקנביס צונחות היום 29.3.18
    לניתי 29/03/2018 15:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ב - 40 אחוז ממש נבואות הפוכות שמתגשמות בהצלחה לנביא ההפוך ניתוח טכני זה ניחוש
    סגור
  • הכל טוב? מעניין!!!אין כזה דבר אתה משקר.
    לנתי 28/03/2018 18:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אצלי כמעט הכל טוב ואני מאושר.
    סגור
  • תמשיך לשמוע לו שהיה לך בהצלחה ..........
    לנתי 28/03/2018 09:58
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חבל על ההסבר בשביל אחד מושפע כמוך
    סגור
  • תודה (ל"ת)
    נתי 28/03/2018 15:16
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 4.
    אז לאן כדאי להעביר את ההשקעות, אם לא למדדים המרכזיים?
    אני 28/03/2018 08:52
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יש רעיונות?
    סגור
  • אהני קניתי 500 טון בטטות ותפוחי אדמה ויצרתי
    לאתה 28/03/2018 18:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מחסור בשוק והתחלתי למכור במחירים עולים. סך הכל מורווח יפה.
    סגור
  • תבנה תיק השקעות של מדדים ראשיים וסקטוריאליים .....
    לאני 28/03/2018 10:02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ולא תצטרך לא לצאת ולא לכנס בסופו של דבר אף אחד לא יכול לתזמן את השוק ולא להיות קצר רואי הדרך הבטחה בעלת ההסתברות הגבוה להרוויח בשוק ההון זה לא להיות מהמר טכני היא השקע בקרנות מחקות או תעודות סל לטווחים של שנים .
    סגור
  • כן יש הרבה. קרנות הון סיכון (ל"ת)
    ==================== 28/03/2018 09:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מי מדבר על קרנות הון סיכון ......
    ================ 28/03/2018 15:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי תעשה קצת שעורי בית ותראה כמה קרנות הון סיכון נמחקו
    סגור
  • 3.
    הנאסק
    כל כבוד 28/03/2018 08:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הכי הכי יקר בעיקר" מניות הגמבו " מובילות תמדד הנאסדק משקלם
    סגור
  • 2.
    הכי טוב להיות עקבי
    כל הכבוד 28/03/2018 08:48
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אמרת כל עלייה הזדמנות לנטוש את הרכבת היא בדרך לירידה .
    סגור
  • אמר תגיד גם אתה ימים יגידו .........
    רן 28/03/2018 09:21
    הגב לתגובה זו
    7 1
    הנבואה נתנה לשוטים יום אחד של ירידות אייל מתלהב כאילו הוא יודע לצפות את השוק הוא מנחש בדיוק כמוך אולי יצליח לו אולי לא . בפעם הקודמת לא ראית שהניחוש כל כך הצליח לו אמר עליות באו ירידות אולי עכשיו ישחק לו המזל כדאי למכור עוד קורסים חסרי תועלת .
    סגור
  • 1.
    יחד עם
    כל הכבוד 28/03/2018 08:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    עמית טל. מניות הגמבו פייסבוק אמזון אפל ועוד יקרות מאוד משקלם גבוה מאוד הובילו את הטון גל העליות הארוך חולשתם חולשת כל השוק . ההזרמה הכסף הגדולה בהיסטוריה היא הרסנית לכל כלכלת העולם ההזרמה ארהב גוש האירו יפן גם סין . יצרה בועות הרסניות בכל ערכי הנכסים כולל נדלן ההון עבר לנכסים ספקולטיביים הקצת ההון מעוותת הון הגיע לחברות לא ברות קיום . נשרף הרבה הון כי היה זול וזמין השווקים יצטרכו להסתגל לריבית חדשה לצימצום כספי מונטרי הידוק מונטרי והתוצאות בהתאם.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות