האם זה הזמן לצאת מהשוק?

המנתח הטכני של Bizportal בוחן את המגמה במדד S&P 500 בסיום הרבעון הראשון של השנה
 | 

מה לעשות ששווקים לא משנים מגמה ארוכת טווח בין לילה. מדובר בתהליך שיכול לארוך מספר חודשים ובמהלכו מתבשלות הצפרדעים בסיר וכשהמים מתחילים לרתוח הכל כבר מאוחר מדי. ראשית נקבע השיא האחרון, לאחר מכן התנודתיות גוברת ויש מעבר לדשדוש, ולאחר מכן מתחולל ההיפוך. ולעניות דעתי, זה בדיוק מה שעובר על שוק המניות האמריקאי.

S&P 500 +0.35% S&P 500 5,969.34 +0.35% S&P 500 סגירה:5,948.71 פתיחה:5,944.36 גבוה:5,972.9 נמוך:5,944.36 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:
 

כבר לפני מספר שבועות התרעתי על סימני חולשה שמקננים בהתנהגותו של שוק המניות האמריקאי. הנחת העבודה הייתה שהשיא האחרון כבר כאן וכל עלייה מהווה הזדמנות לצאת. והנה הסתיים לו רבעון, וחודש וגם שבוע ושיאים חדשים אין.

בגרף הרבעוני

  1. הרבעון הראשון של השנה הסתיים עם נר המעיד על מעבר שלב, מעליות לדשדוש.
  2. הנר מייצג איזון בין כוחות הביקוש לכוחות ההיצע.
  3. הוא מצוי מעל לרצועת בולינגר העליונה.
  4. המשמעות לרבעון הבא חולשה, אולי עליות אך ללא שיאים חדשים.
  5. כל האזור שבין 2,683 – 2,872 הוא אזור רווי במוכרים.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

בגרף החודשי

  1. בסוף מארס נשבר הרצף העולה ומדובר כפי שכתבתי לא אחת בסימן ליציאה מהשוק וזאת על רקע עלייה משמעותית ברמת הסיכון.
  2. עם שבירת הרצף העולה החל רצף יורד.
  3. שער הסגירה של מארס נמוך מהשער הנמוך של ינואר.
  4. שבירת רצף עולה בגרף החודשי היא האיתות האחרון בהחלט ליציאה מהשוק ופירושו עלייה דרמטית ברמת הסיכון.
  5. יחד עם זאת מבנה המחירים עודנו חיובי והממוצעים הנעים מסודרים בסדר עולה, מה שמסביר את היכול של השוק להחזיק עד כה את הראש מעל למים.


בגרף השבועי

  1. כבר לפני מספר שבועות כתבתי שהמגמה בטווח הזמן הבינוני אינה עוד מגמת עלייה. 
  2. נקודות השפל אינן מסודרות עוד במבנה עולה.
  3. מחזורי המסחר התרחבו בירידות והתכווצו במהלך העליות האחרונות.
  4. כפי שאפשר לראות, שבירת הרצף העולה בגרף השבועי יצרה נקודת שיא נמוכה מקודמתה.
  5. המשמעות היא שנקודת השפל האחרונה אמורה להישבר מטה.
  6. יחד עם זאת המדד נסחר מתחת לממוצעים הנעים והם מסודרים בסדר יורד.
  7. ההתנגדות משמעותית ברמת 2,800 הנקודות וזה פוטנציאל העליות המקסימאלי של המדד.

למה לצפות ומתי אשנה את דעתי?
 
  1. למה לצפות? בסופו של דבר לירידות. כל עלייה תהיה לצורך ירידה והזדמנות לצאת.
  2. מתי אשנה את דעתי ? רק אם רצף היורד בגרף החודשי ישבר ותיקבע נקודת שפל גבוהה מקודמתה.
     

*הערה : כל הזכויות שמורות. אין לשכפל, להעתיק, לתרגם, לצלם, להקליט או להעביר בכל צורה שהיא כל חלק מן החומר אלא באישור מפורש בכתב מן המחבר.

**אין בסקירה זו משום המלצה לקנות או למכור את השוק או מניות ספציפיות. סקירה זו מוגשת כאינפורמציה טכנית נוספת העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד.

תגובות לכתבה(65):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 34.
    שאתה חוזר בך ומתרץ תירוצים (ל"ת)
    מה לעשות 24/04/2018 02:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 33.
    בתי ההשקעות לא עושים ניתוח טכני
    כדאי שתבינו כבר 21/04/2018 02:32
    הגב לתגובה זו
    5 0
    הם רוצים שתחשבו ככה ותמכרו להם בזול וההפך .שתקנו יקר .לעולם לא תאמינו שזה כך ולכן תמיד תפסידו .את מי אייל מייצג ?..
    סגור
  • שימשיכו עם זה .זה מצוין (ל"ת)
    מה איכפת לך 23/04/2018 23:55
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    בגרף הרבעוני הוא לא חוצה את הבולינגר בחלק העליון
    יהודה 19/04/2018 22:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רואים בבירור שהבולינגר לא נחצה בגרף הרבעוני , רואים את זה אפילו בגרף בכתבה כאן .
    סגור
  • עד כדי כך
    אש 20/04/2018 08:34
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אתה לא רואה שהנר של הרבעון הראשון חצה את הרצועה העליונה?לא כזה קשה לראות את זה,זה לא במילימטר...
    סגור
  • טען עוד
  • 31.
    נראה לי היחיד שאוכל את הלוקשים של אייל זה האש
    משה 19/04/2018 09:18
    הגב לתגובה זו
    5 0
    טוב שנשארו לאייל אנשים כמו האש
    סגור
  • מי שאוכל לוקשים זה מי שחושב שהשוק עדיין עולה
    אש 20/04/2018 17:33
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני לא משקיע על פי המלצותיו של אייל, אני רואה את הכיוון של המגמה כמו שאייל רואה אותה. מי שרואה עדיין שוק עולה, שימשיך להיות בתוכו. השוק נמצא היום רחוק מעל 9% משיאו בינואר.
    סגור
  • אין כשר בין שהשוק עולה הוא יורד .....
    לאש 21/04/2018 09:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ניתוח טכני זה בלבול מוח שבטח לא יכול לחזות את העתיד . בינתיים כל התחזיות של אייל כושלות ושוות לניחוש
    סגור
  • 30.
    אנחנו בעיצומה של מהפכת הבינה המלאכותית
    השוק ימשיך לעלות 18/04/2018 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ב 4 שנים הקרובות מחירי שרותי הבינה המלאכותית ימשיכו לרדת ולאפשר לחברות קטנות ובינוניות יכולות שרק הגדולים חלמו עליה. זו מהפכה גדולה מהאינטרנט והיא הגורם האמיתי לצמיחה הפנומנלית שאנו רואים בעולם. המשקים שהכי יהנו ממנה הם המשקים עם עסקים קטנים ובינוניים משגשגים. זה לא מקרה שהבורסות של מדינות כמו גרמניה, קוריאה, ארה"ב מתפוצצות. המשק הישראלי בפיגור והבורסה היא תמונת המראה.
    סגור
  • כן כן, בכל בועה אמרו את זה
    הייטקיסט 20/04/2018 17:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדבר היחיד המשמעותי שהמהפכה הזאת תביא זה אבטלה גבוהה, בגלל שרובוטים יחליפו המון עובדים. ברגע שכולם יבינו את זה, הכלכלה תקרוס ואיתה הבורסות.
    סגור
  • 29.
    זחוח.בטוח בעצמך ופשוט אין לך מושג מכלום (ל"ת)
    גורביץ אתה ממש מעצבן 17/04/2018 20:44
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • יותר מידי נרות גורמים להרעלת מח
    שלשול אחד גדול 18/04/2018 11:04
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מי שמקשיב לשרלטנים שלא יבוא בטענות
    סגור
  • 28.
    המלצות שלך לא רלוונטיות
    דימה - מסכים עם 25 17/04/2018 18:42
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מסכן מי שמקשיב לך.
    סגור
  • 27.
    דאקס
    יניב 17/04/2018 18:10
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני עדיין מחכה לירידות בדאקס...בפרוש יהיו ירידות ככה אמרת ! אני עדיין מחכה !
    סגור
  • 26.
    בינתיים קורה בדיוק ההיפך . (ל"ת)
    נפתלי 17/04/2018 17:24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • תוכל להסביר את טענתך?
    אש 17/04/2018 18:02
    הגב לתגובה זו
    1 4
    האם השיא של סוף ינואר נפרץ? לאהאם אייל אמר שלא יהיו ימי עליות? לא. הוא אמר שעליות תהיינה הזדמנות למכור.אם אתה מצפה שירידה לאורך טווח ארוך תהיה רצף ארוך של ימים אדומים אין לך מושג על איך השוק עובד.
    סגור
  • תזכורת
    נפתלי 18/04/2018 18:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    http://www.bizportal.co.il/technicalanalysis/news/article/713601
    סגור
  • נו באמת
    אש 20/04/2018 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זוהי סקירה שנכתבה יום מסחר אחד לאחר השיא של ה SP500 שנקבע ב 26.1.לאחר יום אחד של ירידה לאחר השיא אין אף אחד שיודע שזה היה השיא. יודע מה? אני מסתפק לדעת על שינוי המגמה שבועיים ואף יותר מהשיא (אלא אם כן אתה סוחר לטווחים קצרים מאוד ואז זה לא המדור בשבילך). אייל התחיל לטעון שהשיא מאחורינו פחות משבועיים לאחריו. אם אתה סוחר לטווח של חודשים אז כניסה באיחור של שבועיים ויציאה באיחור של שבועיים זה מעולה
    סגור
  • אייל התחיל לטעון ...
    לאש המתושתש 23/04/2018 16:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שהשיא מאחורינו כאשר הוא נכשל בתחזית שלו וראה שהבורסה מתחילה להיות לא יציבה בניגוד לתחזית היהירה שלו .פתאום הוא התחיל לטעון בשביל זה לא צריך גרף אסטרולוגי
    סגור
  • 25.
    הניתוחים שלך שווים לתחת
    אריאל 17/04/2018 09:05
    הגב לתגובה זו
    6 1
    ניתוח טכני שווה לכפרות.השוק חזר לעלות.שום דבר ממה שאמרת לא קורה.ברור שבסוף השוק ירד אבל אף אחד לא יודע באמת מתי.לי נראה שהנסדק בדרך ל 10000 ולא יעזור לאף אחד כלום
    סגור
  • אתה מדבר שטויות
    אש 17/04/2018 16:36
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מספר ימי עליה לא אומרים שהשוק חזר לעלות. בכל מגמת ירידה יש ימי עליות. גורביץ טוען כבר חודשיים שהשיא שנקבע ל SP500 בסוף ינואר לא ייפרץ וכל עליה שתהיה היא הזדמנות לצאת מהפוזיציה. כל השיאים שלאחר מכן היו יותר נמוכים.
    סגור
  • 24.
    גורביץ לך לפוליטיקה
    זיקית גורביץ 16/04/2018 18:57
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אתה מאוד לא אמין.זיקית של ממש
    סגור
  • 23.
    וכולם פתי מאמין לכל דבר .אין לו מושג.
    זיקית גורביץ 16/04/2018 18:54
    הגב לתגובה זו
    9 0
    הוא משנה את דעתו כל הזמן .אתם לא קולטים שאין לו מושג מה כיוון השוק .איך אתם משקיעים כסף לפי הדיעות שלו.
    סגור
  • 22.
    דבר
    יש 16/04/2018 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חשוב כידי להעלות שוק ברמות גבוהות יש צורך בהרבה כסף כמויות ענקיות וכאשר מצטרף צימצום אזי תהיה בעיה קשה להרימו צמצום הכסף בשווקים. לכן כאשר שוק ברמת גבוהות קשה לדחוף אותו למעלה צריך המון כסף והרבה אנשים המוכנים להסתכן יקרא כסף אמיץ חסר פחד .
    סגור
  • 21.
    אני חוזר ומזהיר....
    רינה 16/04/2018 15:25
    הגב לתגובה זו
    6 0
    חוזר על כל אותם דברים .מזכיר לנו שהוא חוזר על הדברים...ומה המניע...
    סגור
  • מה המניע? (ל"ת)
    אש 16/04/2018 19:25
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 20.
    למי ניתנה נבואה בימינו
    עמי 16/04/2018 15:23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא שאני מסכים או מתנגד.אני למה בכל הנימוקים שנוספו בכתבה כמה אינטרס אישי יש בהם...ואגב כל נימוק בכתבה יכול לשכנע היפוכו.. .זהירות לא הזיקה לאף אדם.וברו שאחרי כל הר או עליה מסתתרת ירידה וחג שמח
    סגור
  • איזה אינטרס?
    אש 16/04/2018 19:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    גם אם כל קוראי ביזפורטל ישקיעו בכיוון עליו אייל מדבר אין בכך להשפיע על השוק האמריקאי בסנט אחד
    סגור
  • האינטרס
    h 17/04/2018 19:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    שתקנה את הקורס או לפחות את התוכנה (אם הוא יפגע)
    סגור
  • 19.
    איך נעבור את היום אם שתיים שמבינה/או שלא לא תכתוב
    יושב ראש 16/04/2018 15:18
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הגיגים ל"אייל היקר"כדבריה. האם הוא באמת יקר לליבה והיא מסמפטת אותו או שהיא חושבת שהוא יקר מלייאן? נא כיתבי לנו נסיכה. תני איזה טיפ שנשים 1000 שקל ואחרי שנה נפדה מליון שקל בקטנה.
    סגור
  • זה הטעות שלך ...
    ליושב ראש 17/04/2018 16:42
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זה שאף אחד לא יכול לקרוא את העתיד לבואכולל השיטה של הניתוח הטכני זה עדין לא אומר שהיא יודעת את העתיד לבוא בדיוק כמו שזה שהרפואה הקונבנציונאלית אין תשובות למחחלות וסימפטומים רפואיים רבים לא אומר שכל מיני שיטות אלטרנטיביות כגון שתית מי הברז של ההומאופתיה או כל שיטה אחרת יודעות טוב יותר לתת את התשובות . זה טעות לוגית מסוג הבררה הכוזבת לחשוב בצורה כזו .
    סגור
  • 18.
    כל הזכויות שמורות לבעלי השטויות בכתבה (ל"ת)
    ישעיהו 16/04/2018 15:07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 17.
    תגובה לגורביץ
    ציון 16/04/2018 15:01
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אני צופה עליות בעוד כמה חודשים ... מה מזה השטויות האלה שגורביץ מוכר לנו כשאין ירידות כפי שצפה !
    סגור
  • 16.
    זה הזמן שתצא מכאן ולתמיד. (ל"ת)
    ענית נכון חרטטן 16/04/2018 14:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 15.
    איל גורביץ אומר ירידות ואני אומר עליות בדיוק הפוך. (ל"ת)
    חיים 16/04/2018 14:02
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 14.
    הסכם שלום עם צפון קוריאה יביא לעליות של 5-10 אחוז...
    שלום שלומי 16/04/2018 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן קונים הספקולנטים וכל מיני גופים כי מבינים שיש משהו שמתבשל. לאחר שטראמפ ייפגש עם קים און (לא יודע את ההמשך) וידונו ברצינות על הסכם שלום של צפון קוריאה עם יפן, ארה"ב ודרום קוריאה בתמורה להשבתת נשק גרעיני וכולי תראו שיהיה שיפור בבורסה ואופוריה של כמה ימים או שבועות.
    סגור
  • 13.
    כרגע נראה שהמדד לכיוון עליות.
    אבי 16/04/2018 13:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הממוצעים הנעים עשו קרוס כלפי מעלה בגרף היומי. המדד הסטוקסטי בגרף השבועי מצביע על כניסה ללונג. כרגע מתנהלים קרבות בן הקונים למוכרים על פריצת רמת ה 2680.שהוא רצועת ההתנגדות העליונה של המוכרים. פריצת רמה זו להערכתי יביא למגמת עליה רצועה לעבר רמות השיא בעבר.
    סגור
  • 12.
    מר גורביץ, ניתוח טכני לא עובד, אין לך מושג מה עתיד
    אחת שמבינה א 16/04/2018 13:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    לקרות בשווקים לא היום ולא מחר, אתה פשוט מהמר, אתה צריך להבין זה בלתי אפשרי לחזות את השווקים בטווח הקצר וגם לא בטווח הארוך. אתן דוגמה כשהמעוף היה 1560 אמרת היעד 1600 וזה כמובן לא קרה והחל לרדת עד 1400 אמרת שהמעוף לא נראה טוב ורמת הסיכון גבוהה והמעוף התחיל לעלות והוא קרוב ל 1480. יתכן ןימשיך לעלות.
    סגור
  • 11.
    שהשווקים לא הולכים אחרי הגרפים של אייל .....
    משה 16/04/2018 12:33
    הגב לתגובה זו
    14 2
    התירוצים של הצפרדעים מתחלים לקפוץ מהמים הרותחים והסיבונים מתחילים להגיע בצרורות
    סגור
  • איזה תירוצים?
    אש 16/04/2018 14:29
    הגב לתגובה זו
    2 4
    אייל כבר חודשיים כותב שלא יהיו שיאים חדשים והמגמה מטה (בשלב ראשון ל 2500) ולאחר מכן דרומה, שכל עליה היא לצורך ירידה (כלומר בגדר תיקון נגד המגמה) ומהווה הזדמנות מכירה. אתה מכיר שוק יורד שיש בו רק גל ירידה אחד רציף? אין דבר כזה.לכל שינוי מגמה ראשית יש תקופת היפוך יחסית ארוכה (שבועות עד חודשים). אין כאן כל חדש.
    סגור
  • אתה ידוע כאחד ....
    לאש 16/04/2018 17:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הפתאים שלא תופס שאייל יודע בדיוק כמוך ומסבן אותך בכל מיני דבורים וכתובות עמומות שלא אומרות דבר . טוב שיש לו עוד אנשים כמוך
    סגור
  • קרא הדברים ..הפעם אותם והרגע. (ל"ת)
    למשה מה אתה רוצה? 16/04/2018 13:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    כרגיל - מתי אשנה את דעתי ?
    1 16/04/2018 12:22
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אני משנה את דעתי לפי המגמה כמו הזיקית שיש עליות אני בהמלצת לונג שיש ירידות אני בהמלצת שורט בקיצור אייל יודע בדיוק כמוך
    סגור
  • אני שמעתי שכמוך הוא תותח!! (ל"ת)
    שורטי 16/04/2018 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • תותחים יש רק בחייל תותחנים .....
    לשורטי 17/04/2018 15:21
    הגב לתגובה זו
    5 0
    פו יש רק דעות סובייקטיביות של משקעים שיודעים לא פחות טוב מאייל אף אחד לא יכול לחזות את העתיד
    סגור
  • 9.
    חהחהחה פתאום אולי עליות.פשוט בושה. (ל"ת)
    מני 16/04/2018 12:22
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • זכותך להתבייש קטנצ'יק...
    למני 16/04/2018 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אנו לא מפריעים לך.
    סגור
  • עוד חסיד עיוור ומושפע שמדבר (ל"ת)
    למגיב 16/04/2018 17:35
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 8.
    בעניין המחזורים אני מבין הפוך
    איזי 16/04/2018 11:28
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אם בירידות המחזורים גדולים אזיי יש קונים לסחורה ורוכשים בהמתנה וצפיה לעליות, מחזור קטן בעליות סותר את התאוריה שלך והנה לא מוכרים בעליות יושבים על המניות עד יעבור זעם טראמפ.
    סגור
  • אין סתירה
    אש 16/04/2018 14:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    המחזורים גדלים עם כיוון השוק וקטנים נגד כיוון השוק. בתיקונים בתקופת עליות אין הרבה מוכרים ולכן המחזור קטן. בתיקונים מעלה בתקופת ירידות אין הרבה קונים ולכן המחזור קטן
    סגור
  • אולי אתה רוצה לומר שראתה בעבר שהמחזורים קטנים....
    לאש 17/04/2018 15:30
    הגב לתגובה זו
    2 0
    וזה לא אינדיקציה לעתיד מחר או עוד חודש יכולים להיות מחזורים גדולים . ניתוח טכני הוא מה שהיה בעבר ולא מה שהיה בעתיד אולי כבר תפנים את זה הנהר משתנה בכל רגע נתון המים שזרמו בו הם לא המים שיזרמו בו בעתיד .
    סגור
  • 7.
    ייאמר לזכותך יש לך אומץ (ל"ת)
    אמיר 16/04/2018 11:00
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • I/א. למה אומץ דווקא?
    א 16/04/2018 13:23
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הוא לא יוצא לקרב. הוא השתמש לדעתי בצורתו אמונתו.
    סגור
  • 6.
    כן ודאי. כשניראה עליות נעדכן את דעתינו
    יחזקאל 16/04/2018 10:58
    הגב לתגובה זו
    8 1
    ונגיד השוק צפוי לעלות ולהיפך.
    סגור
  • תרגיע. (ל"ת)
    חזקאל 16/04/2018 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • את מה להרגיע את החירטוטים של אייל או אותך ? (ל"ת)
    5 17/04/2018 15:22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 5.
    היכן תגובה
    יש 16/04/2018 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלי?
    סגור
  • 4.
    היכן תגובות שלי?? (ל"ת)
    יש אביב 16/04/2018 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 3.
    השוק עובד כך
    יש אביב 16/04/2018 08:56
    הגב לתגובה זו
    3 4
    עולה כסף נכנס ושוב עולה בגלל הכסף שנכנס לא הרבה יוצא .כמות הכסף הנכנסת עולה על היוצא. שלב בו השוק יורד ונתקע בו כמות הכסף היוצא גדולה מהנכנסת ושוב יורד בגלל זה ושוב יורד מוציא כסף בריחה. תגובה הפוכה לשוק עולה אם כך הדברים אסי השוק נכנס למגמת ירידות שינוי המגמה כמות הכסף היוצאת מתמעטת ויש כניסה רבה יותר של כסף בגלל הזדמנות מחירים נמוכים בעיקר בעלי עניין ומוסדיים הרואים הזדמנות לטווח ארוך בינוני הצטרפות הציבור תמיד מאוחר כך זה עובד.
    סגור
  • 2.
    תודה גורביץ - ותודה שאתה מעדכן .
    דן 16/04/2018 08:49
    הגב לתגובה זו
    6 10
    זיהיתה ראשון את שינוי הכיוון לפני כחודשיים - מלך .
    סגור
  • המלך הערום ...
    לדן 16/04/2018 17:38
    הגב לתגובה זו
    7 0
    עוד אחד שלא מבין איך מולכים אותו שולל בדיבורי סרק ללא בסיס של אסטרולוג
    סגור
  • א. הכל נכון. אבל לא מלך. לא לעניין. (ל"ת)
    א 16/04/2018 13:25
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • גורביץ
    הנסיך 16/04/2018 09:43
    הגב לתגובה זו
    7 5
    אם היית מקשיב לכל מה שהוא אומר ממזמן היית שורף תיקים על ימין ועל שמאל, זה לא סותר את זה שהוא באמת צדק ואפילו תזמן יחסית טוב את הירידות האחרונות
    סגור
  • 1.
    יורדים במדרגות
    יש 16/04/2018 08:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ולא צלילה הסיבה עדיין חושבים הרבה לשוק יש עדיין כוח להמשיך במעלה ההר. לכן במידה והשוק ידשדש ולא יעלה הכוון למטה אין כל סיבה להחזיק בשוק כאשר אין בו רווחים הסיכונים לא שווים את זה שנית קיימת כעת אלטרנטיבה להשקעה אגחים בתשואות 10 שנים2.8 ושנתיים כמעט2% השקעה באגח ארהב חסרת סיכונים ( יפרע ) תשואה לשנתיים 2% תשואה יפה ללא סיכון עד הפרעון מכפיל 50 ( מה מכפיל s& p? שילר?)
    סגור
  • מפולת
    דני ספקטור 18/04/2018 22:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רישמו 2 למאי מתחילה המפולת הגדולה בבורסות
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות