'פינטרסט' מתמקדת בשוק המובייל - השיקה אפליקציות לאנדרואיד ולאייפד

הסטראט-אפ הפופולרי צובר תאוצה כאשר הוא השיק 'סוף סוף' גם אפליקציה לא רק למשתמשי אפל; 100 מיליון דולר צריכים למצוא את דרכם להיות מושקעים בחברה - נראה הנפקה בקרוב?
עידן קייסר |

היום (ד') השיקה פינטרסט (Pinterest) שלוש אפליקציות חדשות לשוק המובייל, באירוע השקה נוצץ ב'מפקדה' החדשה שלה בסן-פרנסיסקו. חברת הסטארט-אפ ה'חמה', שגייסה לאחרונה 100 מיליון דולר בקרנות הון-סיכון ומימון, הציגה אפליקציות לאנדרואיד ולאייפד בפעם הראשונה, וגם אפליקצייה מעודכנת יותר לאייפון.

האפליקצייה לאנדרואיד באופן מיוחד הייתה אחת מהמשימות החשובות ביותר שהחברה הציבה לעצמה, כאשר המשתמשים דרשו באופן נמהר ונמרץ אפליקציה שתתאים גם לא למשתמשי אפל (סימול: AAPL). בן סילברמן, המנכ"ל של פינטרסט אמר כי "העניין הפך להיות בדיחה פנימית בחברה על חשבוננו". האפליקציה החדשה לאנדרואיד עוצבה מ'אפס' על מנת שתוכל לעבוד באופן מושלם ובלעדי על התוכנות והאמצעים שעובדים עם אנדרואיד.

האפליקצייה החדשה לאייפד כוללת גם דפדפן חדש שיכול לאפשר לאנשים לראות את התמונות שהן הדביקו לחשבון שלהם בדף המקורי בהן הופיעו התמונות. בנוסף לאפליקציות החדשות לאנדרואיד ולאייפד, החברה השיקה גם אפליקציה מהירה יותר שעוצבה מחדש לאייפון.

פינטרסט היא מהסטארט-אפים החמים ביותר בתקופה האחרונה. כשמגזין פורבס סיקר את החברה בחודש נובמבר האחרון, היא מנתה כ-10 עובדים. אתמול החברה הציגה כ-60 עובדים, והספירה עדיין בעיצומה.

החברה השיקה את האפליקציות ב'מסיבת קיץ' בסן פרנסיסקו. פינטרסט הזמינה משתמשים פעילים שהציגו קטעי וידאו שמראים מה השימוש בפינטרסט מסמל עבורם. האירוע היה גדוש בדברים מהיומיום שאתם רואים בפינטרסט; אמנות ודברי 'עשה זאת בעצמך', אוכל, קעקועים והרבה 'צנצנות זכוכית שמתפקדות כמו שייקרים'.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה