מניית פייסבוק מקבלת אפסייד של 35%: "ההכנסות מפרסום בסלולר יעלו"
ביום שפייסבוק השיקה את הניוז פיד החדש שלה מניית הרשת החברתית זינקה 4%, אבל ביומיים שאחרי המנייה החלה לדשדש כאשר ביום המסחר הנוכחי המנייה איבדה 1% מערכה וננעלה במחיר של 27.83 דולר.
הירידה הקלה בערך במנייה לא מונעת מהאנליסט, פול מיקס מסטרונה קפיטל, להיות אופטימי לגבי השווי של המנייה בטווח הרחוק. מיקס נותן למנייה אפסייד של 35%, ומאמין שהמחיר שלה יגיע ל-38 דולר.
אחת הסיבות לאופטימיות של מיקס, היא הצפי לעליות בהכנסות מפרסום בסלולר. במהלך הרבעון האחרון של 2012, פייסבור הודיעה כי גרפה הכנסות בשווי של 306 מיליון דולר דרך מודעות בסלולר ולהערכתו של מיקס ברבעון הראשון של 2013 ההכנסות צפויות להגיע ל-350-360 מיליון דולר.
בצד האופטימיות מיקס מזהיר כי משקיעים "אגרסיביים" מחזיקים בדעה ניטרלית לגבי המנייה. "אנו מנהלים 4 מיליארד דולר ומתמקדים בתנודות קטנות רק עבור המשקיעים הקשוחים בשוק", אמר מיקס והוסיף כי "הם לא מצפים ליותר מדי ב-2013".
- 1.ערן 21/04/2013 13:40הגב לתגובה זופייסבוק הפכה מרשת חברתית לרשת פרסומית מעיקה ופולשנית , הילד עושה טעויות גורליות וכיום יש 500 מליון גולשים שזה לא מעט אבל הוא נחתך יופי , עוד שנה ועוד שנה ולא ישאר יותר מסתם רשת חברתית דלת חברים ועניין .