יאהו וטוויטר הכריזו על שת"פ - "ציוצים הם מקור מידע חשוב למשתמשים"

מנכ"ל יאהו מריבה מאייר הודיעה היום בבלוג האישי שלה על תחילת שיתוף פעולה עם הרשת החברתית הפופולרית. "יותר הזדמנויות לללמוד ולשתף"
ידידיה אפק | (1)

אתר האינטרנט יאהו (סימול: YHOO) והרשת החברתית טוויטר הכריזו היום (ה') על שיתוף פעולה. מנכ"לית יאהו מריסה מאייר הודיעה על שיתוף הפעולה, שישלב את פעילות החברות, בבלוג האישי שלה.

"עדכונים ישירים מפוליטיקאים, סלבריטאים, וחברות מדיה הפכו למקור מידע וחדשות חשוב", כתבה מאייר בבלוג. "140 תווים (מספר התווים המקסימלי המותר בטוויטר) יכולים לחבר בין דפורטאים לאוהדים, להעביר חדשות הישר מהשטיח האדום, ולעורר דיונים גלובליים", הוסיפה מאייר.

"ציוצים הפכו למקור מידע חשוב עבור רבים מהמשתמשים שלנו, ולכן אנו נרגשים להכריז על שיתוף פעולה עם טוויטר ולהכניס ציוצים ישירות לתוך הפיד של יאהו." כותבת המנכ"לית בת ה-38.

מאייר מסבירה שיאהו מתכוונת לשלב ציוצים אישיים רלבנטיים בסיפורי החדשות שהגולשים יקראו, על מנת לתת לגולשים "יותר הזדמנויות לללמוד ולשתף". היא מוסיפה שבדרך זו, משתמשי יאהו יהיו מסוגלים למצוא בקלות אנשים וכותבים מעניינים אחריהם ניתן יהיה לעקוב בטוויטר, בהתאם לתחומי העניין הרלוונטיים.

שיתוף הפעולה בין החברות יחל בשלב הראשון רק במחשבים וטלפונים סלולרים בארצות הברית. מאייר לא התייחסה לגבי הרחבת השיתוף גם בשווקים אחרים.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    זילברטו 16/05/2013 21:56
    הגב לתגובה זו
    מתנהגת כמו אופציה של גוגל ויאהו ועכשיו גם טוויטר - כסף על הריצפה