טים קוק: "נעבוד עד ששירות המפות יעמוד בסטנדרט שאנחנו מציבים"
לאחר שבוע של תלונות ובדיחות על שירות המפות החדש של אפל, מנכ"ל החברה, טים קוק, פרסם ללקוחות מכתב התנצלות עקב עוגמת הנפש שנגרמה להם. בפתיחת המכתב קוק כתב: "לקוחותינו, באפל אנחנו שואפים לעשות מוצרים בעלי רמה עולמית שמספקים את החוויה הטובה ביותר עבורכם".
המנכ"ל גם כתב שהוא מאוד מצטער על הסבל שנגרם ללקוחות החברה לאחר ששירות המפות של ענקית הטכנולוגיה הוחלף מזה של גוגל לזה שהם פיתחו. יתר על כן, במהלך המכתב הודה קוק שהחברה שיוסדה על ידי סטיב ג'ובס לא עמדה בציפיות הנדרשות ממנה בשירות החדש.
קוק גם ציין ש-100 מיליון בני אדם כבר משתמשים בשירות המפות, וככול שיותר אנשים הצטרפו אליו, כך גם השירות ישתפר. בזמן שאפל מתקנת את המפות שלה, הוא הציע ללקוחות לנסות אלטרנטיבות אחרות בחנות האפליקציות של החברה או באתר האינטרנט שלה.
לסיום כתב קוק: "כל מה שאנחנו עושים באפל מכוון בשביל שהוא יהיה הטוב ביותר בעולם. אנחנו יודעים שאתם ציפיתם ליותר מאיתנו, ואנחנו נמשיך לעבוד ללא הפסקה עד ששירות המפות שלנו יעמוד באותו סטנדרט גבוה שאנחנו מציבים לעצמנו".
יו"ר גוגל, אריק שמידט, אמר לעיתונאים בטוקיו במהלך השבוע האחרון שאפל היתה צריכה להמשיך לעבוד יחד עם שירות המפות של גוגל. על פי מקורות אחרים המקורבים לנעשה בחברה, גוגל עובדת בימים על לסיים אפליקצית מפות חדשה עבור המכשירים של אפל עד סוף השנה.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.לדעתי הצרכנים צריכים לתבוע את אפל. הפרסומות שלהםגיא 28/09/2012 22:13הגב לתגובה זו0 0השקיעו רבות בהילולת שירות המפות הזה וגרמו לאנשים לקנות איןפון 5.סגור