המהלך האחרון של קוקה קולה: עידוד אורח חיים בריא ותזונה מאוזנת

לאחר הביקורת על תרבות הצריכה של המשקאות הממותקים והטלת האשמה על קוקה קולה החברה החליטה על שינוי מדיניות
דניאל קביליו |

ענקית המשקאות, קוקה קולה, נשברת נוכח הביקורת הנוקבת ומתכננת למכור בכל חנות בעולם מוצרים דלי קלוריות וללא קלוריות כלל. בנוסף לכך, החברה תפרסם את כמות הקלוריות שבמוצר בחזית.

אך בכך לא די, החברה מתכננת להפסיק למכור ממוצריה לילידם מתחת לגיל 12 וכן מתכננת לעודד פעילות ספורטיבית בכל מדינה אשר בה היא פועלת. חברת קוקה-קולה ויצרניות משקאות מתוקים נוספות נתונות למתקופת רבות מצד גורמים במערכות בריאות שונות ברחבי העולם זאת עקב הקשר הישיר שנמצא בין מוצרי החברה להשמנת יתר.

חברת קוקה-קולה משווקת ברוב המקומות בהן היא פועלת מוצרים דלי קלוריות אולם במדינות מסוימות לא הושם דגש והמוצרים נעדרים מהמדפים. נשיא קוקה-קולה העולמית מציין כי כיום 41% מסך המכירות מיוחסות לדיאט קולה ולקולה זירו, זאת לעומת 30% בשנות ה-90.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה