הסכם אסטרטגי ל-5 שנים: אמדוקס תספק לוודאפון שירותי ניהול ובילינג
לפני שבוע, כשהתפרסמו הדוחות הרבעוניים של אמדוקס (סימול: DOX) רמז המנכ"ל, אלי גלמן, כי החברה מצפה לדווח על הסכם אסטרטגי משמעותי בקרוב. היום (ב') הודיעה אמדוקס כי חתמה עם ענקית התקשורת וודאפון על הסכם גלובלי ל-5 שנים במסגרתו תספק שירותים מנוהלים לתמיכה במערכות שירות לקוחות ובילינג.
החברה לא מסרה מה יהיה היקפו הכספי של ההסכם, אולם ניתן להניח שמדובר בהסכם מהותי ומשמעותי, שמעיד על תחילת ההתאוששות הכלכלית בפעילות העסקית באירופה, זאת לאחר שגם בארה"ב נרשם גידול בפעילותה של אמדוקס.
וודאפון שהינה קבוצת תקשורת עם למעלה מ-400 מיליון מנויי סלולר במעל ל-30 מדינות, ושיתופי פעולה עם מפעילות תקשורת ב-50 מדינות נוספות, בחרה באמדוקס לספק שירותי פיתוח, תפעול שוטף ותחזוקה עבור מערכותיה.
על פי ההסכם, אמדוקס תספק לוודאפון שירותי תמיכה ו- IT עבור מערכות שירות הלקוחות והבילינג שלה, המבוססות על התוכנה של אמדוקס.
כחלק מההסכם האסטרטגי, אמדוקס תפעיל עבור וודאפון מרכז ייעודי לשירותים ופיתוח. מרכז זה יתחיל לפעול, בשלב הראשון, במתן שירות לשווקים המקומיים של וודאפון בגרמניה, בריטניה והולנד.
שיתוף הפעולה עם אמדוקס במודל שירותים מנוהלים המרכז את התמיכה בלקוחות הקבוצה בשווקים שונים ברחבי העולם, יאפשר לוודאפון לשפר את הגמישות העסקית, לפשט תהליכי תפעול ולהפחית סיכונים. בנוסף, יתאפשר לוודאפון להגדיר מראש את רמות הביצועים הנדרשות ולשפרן על מנת להשיג יכולת שליטה מרבית.
"ההסכם החדש מעיד על מערכת היחסים הטובה בין אמדוקס וחברת וודאפון, הנמשכת כבר יותר מעשרים שנה," אמרה רבקה פרודהום, סמנכ"ל שיווק מוצרים ופתרונות באמדוקס. "מודל השירותים המנוהלים שלנו מסייע לוודאפון לספק חוויית לקוח עקבית בכל השווקים בהם היא פועלת, הודות לסטנדרט שירות אחיד ומוסכם, ולמנף את הידע והמומחיות העסקיים של אמדוקס על מנת לספק מצוינות וחדשנות בשירותים ללקוחות הקצה."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה