לנצח את השוק: אנליסטים מסמנים את הסקטור הכי חם כעת בוול סטריט

אנליסטים מוול סטריט מנתחים את הסביבה הכלכלית ואומרים כי כאשר הקיץ מגיע הצורך לצרוך מגיע איתו
 | 
telegram

בשבוע האחרון מניות הטכנולוגיה חזרו לקדמת הבמה - אבל לא בצורה חיובית. השבוע איננו שונה ביחס למגמה מתחילת השנה הנוכחית כשהאנסד"ק הספיק לאבד כבר 7% מאז תחילת חודש מרץ, אז נסחר ברמתו הגבוהה - 4357 נקודות. אז מה עושים? ובכן אנליסטים אומרים שכשהקיץ מגיע יש לשים לב לסקטור אחד.

"כאשר חושבים על הקיץ" אומר טום לינדון מ- ETFTrends "יש דבר אחד שאנשים מסתמכים עליו יותר מהכל - צריכה בסיסית. האזרחים קונים את המוצרים הבסיסיים כלומר, משחת שיניים, בירה ואפילו צלחות נייר. הקטגוריות האלו רשמו ביצועים חיוביים מתחילת השנה הנוכחית ומבחינה היסטורית, הביצועים משתפרים בין מאי לאוקטובר".

לינדון מציין כי הבעיה היחידה בהסתמכות על סקטור הצריכה הבסיסית היא שהמשקיעים לא ששים לסמוך על הצרכן, שהיה פסימי במיוחד ב-5 השנים האחרונות. למרות זאת, סקטור זה הולך להנות מהעובדה שמזג האוויר הקשה הסתיים והסנטימנט משתפר.

"הצרכנים היו במצב שינה. כתוצאה ממזג האוויר הקשה הם לא יכלו לבזבז כלל ולכן עכשיו אנחנו מתחילים לראות נטייה לרכוש, בין אם מדובר בבתים חדשים או רכבים. לדעתי בתקופה הקרובה נתחיל לראות נתוני מאקרו שמבססים את טענתי". מציין לינדון.

"מבחינת עונת הדוחות" אומר לינדון "ייתכן שנראה ירידות קלות לאחר התקופה אבל יש לראות בכך הזדמנות לשנות פויזציה. אנשים חוזרים לעבודה אחרי התקופה הקשה והחברות ירוויחו מכך פעמיים".


תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות