בייביס ברת': "נתקענו - צריך להחיות את החברה ולפרוץ קדימה", מה הסיכון?
חברת בייביס ברת' (Baybyws Breath) מאזור התעשייה ברקן שבשומרון מנסה לצאת לדרך חדשה בעזרת הנפקה בוול סטריט. אחרי השקעה של 1.8 מיליון דולר, נקלעה יצרנית מכשירי האינהלציה למשבר והיא מנסה לקום מהקרשים ולצאת לדרך חדשה.
התוכנית היא לגייס 1 מיליון דולר ב-OTC לפי שווי של 3 מיליון דולר. עיקר ההון שיגוייס במטרה להשקיע בשיווק כיוון שמוצר הדגל של החברה כבר פותח ואף נמכר ל-10 מדינות כולל בישראל. המכשיר נמכר בישראל במחיר של כ-200 שקל וכ-400 שקל כולל קומפרסור.
בייביס ברת' פיתחה מכשיר אינהלציה בשם בייבי אייר (BaybyAir) - מעין ברדס עם התקן שהופך את התרופה מנוזל לתרסיס. ההשראה הגיע הממלחמת המפרץ הראשונה, אז השתמשו במכשירי ברדס לילדים ותינוקות.
המוצר פותח על ידי ד"ר ישראל עמירב והמהנדס אסף חלמיש תחת כנפי חממת יוזמות-גרנות. חברים נוספים בצוות הניהול והפיתוח הם פרופ' מיכאל ניואז ופרופ' דויד גרושר.
המוצר אולי הצליח טכנית, אך לא שיווקית וחברת סופרגום החליטה להפסיק לתמוך בו כלכלית. שני מנהלים בחברה החליטו לקחת את הפרוייקט לידיהם: תת אלוף במיל' גולן גלעד, היום מנהל תחום אב"כ בחברת סופרגום ועדי פלשקס, מנהל פיתוח והנדסה בחברת סופרגום.
גולן גלעד: "נתקענו - צריך להחיות את החברה ולפרוץ קדימה. תראה לדוגמא מה קרה עם חברת 'אפיליידי' (שנקראה בעבר חברת 'סופט אנד איזי')".
התינוק יכול להיות ישן או ער ולספוג את התרופה
אוכלוסיית היעד העיקרית של חברת בייביס ברת' היא תינוקות שלרוב בוכים ומתנגדים לשימוש במסכות אינהלציה. התינוק יכול להיות ישן או ער ולספוג את התרופה כיוון שהוא נושם אותה במתחם סגור. בדרך זאת החולה יכול לספוג כמות גדולה יותר של התרופה בנוחות וביעילות.
גולן גלעד: "קהל היעד של החברה הוא אמהות שמאסו במסכה. המוצר כבר נמכר בעבר במספר מדינות בעולם ונעשה בו שימוש בבתי חולים בגרמניה".
לחברת בייביס ברת' יש אישור מה-FDA לשיווק בארה"ב וכן אישור CE לשיווק באירופה. בנוסף נרשמו פטנט להגנה על הטכנולוגיה הייחודית.
"המטרה של הגיוס היא שיווק ומציאת ערוצים להגדלת המכירות"
עדי פלשקס: "המטרה העיקרית של הגיוס היא שיווק ומציאת ערוצים נכונים בכדי להגדיל את המכירות. מטרה חשובה היא השגת שיפוי ביטוחי כלי בלי שתתפות של הקופה קשה יותר למכור".
גולן גלעד: "יש לנו תוכניות להרחבת קהל היעד גם לקשישים, אך חסר לנו כסף להשקעה במחקר, פיתוח ושיווק".
בשורה התחתונה מדובר בחברה שיש לה כבר מוצר טוב ביד והיא נדרשת לאמצעים בכדי להשקיע בשיווק ובחיפוש משקיע אסטרטגי. רכישת מניות מסוכנת מאוד, אך טומנת בחובה פוטנציאל לתשואה גבוהה.
חברת סופרגום מאזור התעשייה ברקן בשומרון
חברת סופרגום (SuperGum) מאזור התעשיה שבברקן מייצרת מוצרי גומי לתעשייה ולרכב ומוצרי אב"כ - מיגון עורי ונשימתי.
החברה שהוקמה בשנת 1956 מעסיקה כ-300 עובדים לאחר שבשנה האחרונה נאלצה לפטר כ-100 עובדים. לחברה יש שני אתרי ייצור נוספים במעלה אפרים וביבנה ואתר שיווק בתל-אביב.
- 6.שוקי הרשקוביץ 10/06/2014 18:02הגב לתגובה זוhttp://www.bbreath.com/News/
- 5.מוצר חביב אך לא ממש נחוץ. לצערי לא נראה לי שיצליח . (ל"ת)בני 10/06/2014 17:59הגב לתגובה זו
- 4.שי הרשקוביץ 10/06/2014 17:54הגב לתגובה זולמעוניינים כתובת המייל שלי היא [email protected]
- 3.יוסי 10/06/2014 10:55הגב לתגובה זויש מוצר מענין .יש סיכון גדול אבל אם יצליחו .תהיה פה חברה גדולה
- 2.אלי 10/06/2014 10:24הגב לתגובה זונראה פתרון קל ופשוט.כמה זה יעלה?
- 1.חברה מענינת מאוד (ל"ת)משקיע בביו 10/06/2014 10:15הגב לתגובה זו