עונת הקניות בפתח והרשתות האמריקניות מחממות מנועים
עונת הקניות כבר בפתח והחברות הגדולות בארה"ב מחממות מנועים. ענקית המסחר האלקטרוני אמזון AMAZON הודיעה כי כבר מהיום החלה לחתוך במכירים כחלק ממבצעי "יום שישי השחור" והחלה להוזיל את המחירים על בגדים, אלקטרוניקה, צעצועים ושאר מוצרים. האתר יציג עסקות חדשות ומוזלות מדי מספר דקות עד ל-22 בדצמבר. אמזון תשיק גם מכירות מיוחדות ומוזלות במיוחד לבעלי מנויי הפרימיום שלה.
נזכיר כי בשבוע שעבר אמזון (סימול: AMZN) פרסמה את הדו"ח לרבעון השלישי של השנה והציגה מספרים חלשים. בתוך כך גם התחזית לרבעון הרביעי של החברה הייתה נמוכה במעט ממה שצפה השוק. מכירות החברה, על פי ההנהלה, אמורות להגיע לכדי טווח של בין 42 מיליארד לבין 45.5 מיליארד. זאת בעוד צפי השוק עמד על תחזית של 44.58 (תחזית אשר גבוהה ממוצע הטווחים שסיפקה הנהלת החברה).
ההודעה של אמזון מגיעה בד בבד עם הכרזה של רשתות ענק אחרות בארה"ב שמשיקות מבצעים מיוחדים לקראת יום שישי השחור. הנהלת וול מארט WAL-MART הודיעה, ככל הנראה בעקבות מסקנות משנים עברו, כי תעסיק "עוזרים לחג", אלו יאפשרו לקונים לעבור מהר יותר דרך הקופות לאורך החגים.
סניפי מייסיס (סימול: M) יהיו פתוחים מוקדם מתמיד השנה. המכירות ברשתות יחלו ב-5 אחה"צ בימי חג ההודיה וישארו פתוחים עד השעה 2 בלילה בערב החג. הסניפים במייסיס ייסגרו למשך ארבע שעות ויפתחו מחדש ב-6 בבוקר ביום שישי השחור.
- האינדיקציות הראשונות של יום שישי השחור זורמות לשוק - המניות הגיבו בהתאם
- השמחה היתה מוקדמת מדי: "יום שישי השחור" לא מספק את התוצאות
נציין כי מאמציה של מייסיס נעשים ברקע לתקופה קשה שעוברת על החברה. בדו"ח האחרון של מייסיס נטען כי העלייה בדולר האמריקני אל מול שאר המטבעות פוגעת בזרימת התיירים אל מייסיס. כמו כן בחברה ההנהלה דאז ראתה המשך מומנטום של החלשות בהוצאות הצרכנים האמריקניים בתחום הביגוד והמוצרים הנלווים. לכן בחרה להוריד משמעותית את תחזית ההכנסות והרווחים להמשך השנה.
- 1.דניאלה 01/11/2016 20:02הגב לתגובה זוהם יודעים לפגוע במבצעים הכי טובים.