אמדוקס רוכשת את חברת התוכן Vubiquity תמורת 224 מיליון דולר
אמדוקס פרסמה את תוצאותיה הכספיות לרבעון הרביעי של 2017, מהן עולה כי החברה רשמה הכנסות של 978 מיליון דולר ברבעון הפיסקאלי הראשון של 2018. במקביל, מדווחת החברה על רכישת חברת התוכן Vubiquity תמורת 224 מיליון דולר.
חברת Vubiquity מספקת שירותי תוכן ופתרונות טכנולוגיים עבור חלק מגופי הבידור הגדולים בעולם, ביניהם סלקום הישראלית, ומשתפת פעולה עם אולפני יוניברסל, טיים וורנר, וולט דיסני, CBS ו-BBC הבריטית.
על פי דו"ח החברה לרבעון הרביעי שפורסם במקביל להודעת הרכישה של Vubiquity, הכנסות אמדוקס ברבעון הראשון של שנת הכספים שהסתיים ב-31 בדצמבר, 2017, עמדו על 977.7 מיליון דולר ארה"ב, ירידה של 0.2% או 2 מיליון דולר ארה"ב בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת הכספים 2017 וכן גידול של 2.4% בהשוואה לרבעון הראשון אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת הכספים 2018, על-פי U.S. GAAP, הסתכם ב-116.9 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 0.80 דולר ארה"ב, לעומת רווח נקי על פי U.S. GAAP, של 97.8 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 0.66 דולר ארה"ב, ברבעון הראשון אשתקד.
הרווח הנקי ברבעון הראשון של שנת הכספים 2018, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), הסתכם ב-154.5 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 1.06 דולר ארה"ב, בהשוואה לרווח נקי, שלא על פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), של 133.6 מיליון דולר ארה"ב, או רווח מדולל למניה של 0.9 דולר ארה"ב, ברבעון הראשון אשתקד.
צבר ההזמנות ל-12 החודשים הבאים בסוף הרבעון הראשון של שנת הכספים הסתכם ב-3.26 מיליארד דולר ארה"ב, גבוה ב-10 מיליון דולר ארה"ב בהשוואה לסוף הרבעון הרביעי של שנת הכספים 2017.
אלי גלמן, נשיא ומנכ"ל Amdocs Management Limited: "אנו מרוצים מההתקדמות שלנו ברבעון הראשון, במהלכו שמרנו על שיעור זכיות גבוה שהוביל לרבעון שיא נוסף בצבר ההזמנות לשנים-עשר החודשים הבאים. השקעה במנועי הצמיחה של המחר היא דיסציפלינת יסוד של אמדוקס ואנו רואים הזדמנות משמעותית באיחוד הגובר של תקשורת עם מדיה ובידור".
"בכדי להמשיך ולהרחיב את יכולותינו בתחום הזה, חתמנו היום על הסכם מחייב לרכישת Vubiquity, ספקית מובילה של שירותי תוכן פרימיום ופתרונות טכנולוגיים, תמורת 224 מיליון דולר ארה"ב במזומן. Vubiquity הממוקמת בלוס אנג'לס, מחברת בעלות תוכן כמו Time Warner ו-Disney, מפיצים כמו Comcast ו-Sky, וספקיות שירותי תוכן מעל-גבי האינטרנט (OTT) כמו Netflix ו- Amazon על מנת לספק בידור על פני פלטפורמות שונות בקנה מידה גלובלי. לפיכך, אנו מאמינים שצעד זה ממצב את אמדוקס בעמדה ייחודית לספק חבילה של פתרונות תוכן מקיפים, אשר משלבים את המומחיות של Vubiquity עם היכולות שלנו בתחום המונטיזציה, האנליטיקה, וחווית המשתמש המותאמת אישית."
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה