אמזון: מספר מנויי הפריים הגיע ל-200 מיליון

מדובר בזינוק של 50 מיליון מנויים בתוך כשנה ורבע, כמו כן מנכ"ל החברה ג'ף בזוס נתן הערכה כי במהלך שנת 2020 הרוויחו העסקים שמוכרים מוצרים בפלטפורמה של אמזון 25 מיליארד דולר
 | 
telegram

במכתב לבעלי המניות שהוציא היום ג'ף בזוס, מנכ"ל אמזון ובעל השליטה שלאחרונה הודיע על כוונתו לפרוש מתפקידו הוא מפרט על התהליכים שקורים בחברה בתקופה האחרונה.

במכתב הוא בין היתר מציין כדרך אגב על כך שלאמזון יש כבר 200 מיליון מנויים בתוכנית הפריים שלה, הפעם האחרונה שהחברה דיווחה על מספר המנויים שלה הייתה בינואר 2020 שאז היא הציגה מספר של 150 מיליון מנויים; כלומר זינוק של 50 מיליון במספר המנויים תוך שנה ורבע.

כל מנוי פריים באמזון משלם 120 דולר בשנה או 13 דולר בחודש ומקבל בתמורה מבצעים ואפשרות לקנות מגוון מוצרים של אמזון עצמה. השקת מנוי הפריים יועדה לא בשביל התשלום השנתי או החודשי שמשלם בעל המנוי אלא בשביל להגדיל את היקף הרכישות שמבצע המנוי באתר באמצעות מבצעים והטבות נוספות.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

במכתב ג'ף בזוס ציין כי הוא סומך לחלוטין על אנדי ג'סי שצפוי להחליף אותו ולהיכנס לנעליו בתפקיד מנכ"ל החברה, כמו כן הוא נתן דגש עיקרי לערך שלדבריו אמזון נותנת לעולם בכלל וללקוחות בפרט.

במכתב הוא נתן הערכה הערכה נוספת כי 1.9 מיליון העסקים שמוכרים דרך אמזון את המוצרים שלהם הרוויחו באמצעות אמזון בשנה החולפת לפחות 25 מיליארד דולר. שני חברות בבורסה המקומית שלנו שעוסקות בתחום המסחר האלקטרוני באמזון הן חברת אפסלון שעוסקת ברכישת חנויות באמזון במכפילים של בדרך כלל 3 על הרווח הגולמי ואז משביחה אותן וחברת נלה דיגיטל שהודיעה כי תקים שתי חברות משותפות לה ולחברת המימון החוץ בנקאי ערך פיננסים. אחת מהחברות צפויה לפעול במתן אשראי חוץ בנקאי לסוחרי אמזון המתגוררים בישראל והשנייה צפויה לפעול במתן אשראי לסוחרי אמזון המתגוררים בחו"ל.

כמו כן, חברת נלה דיווחה לאחרונה על כוונתה לרכוש חנות באמזון.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות