"לפעמים אני מעופף, פעם בפגישה קרעתי למישהו כרטיס ביקור ממש מולו"
בגיל 30 בלבד, אורי מנדי כבר הספיק לרשום ברזומה שלו תפקידי עיתונאות, דוברות, ניהול בחברות סושיאל, הקמת משרד הדיגיטל פרפל אינטראקטיב (לצד שותפיו) וגם, ייעוץ תקשורתי למישהי בשם מירי רגב. כפיים!
פרפל אינטראקטיב נוסדה לפני 5 שנים על ידי מנדי, יואב מאור ודניאל אציל (שפרש מהמשרד לפני מספר חודשים). החברה שעשתה את צעדיה הראשונים ב-2010 בהרצליה פיתוח, מונה כיום 18 עובדים ולאחרונה עברה למשרדים חדשים במגדלי ב.ס.ר 3 ברמת גן. התחנה הראשונה בעולמות הפרסום/סושיאל היתה בחברת ZE@ שהתמקדה במובילי דעת קהל ורשתות חברתיות ולפני כן הספיק להתנסות בתפקידי עיתנואות, דוברות ויח"צ.
אם בא לכם ליצור קשר, להציק, להציע הצעות או את קורות החיים שלכם. הנה הדרכים להשיג את מנדי בפייסבוק ובלינקדין.
1.עבודה - מכיוון שאתה מבלה את מרבית היום שלך בעבודה חשוב לבחור בעבודה שבה אתה יכול לעשות את הדברים שאתה אוהב לעשות, עם האנשים שאתה נהנה לעבוד איתם. מאז שאני זוכר את עצמי כיוונתי לדברים שאני אוהב לעשות, גם אם הייתי צריך לייצר אותם בעצמי. עד היום זה אחד הדברים שאני הכי נהנה מהם ברמה המקצועית - האפשרות להמציא, ליזום וליצור - החל ממוצרים ומערכות טכנולוגיות שאנו מפתחים, או כל דבר שהוא יצירה של מוצר אמיתי וייחודי.
2. בית - גדלתי בחיפה, ואני מגדיר את עצמי כטיפוס משפחתי, מקפיד לחזור לפחות פעם בשבועיים לארוחה משפחתית אצל סבא וסבתא בחיפה ובסופו של דבר המשפחה זה מה שתמיד נשאר. כיום אני גר במרכז תל אביב אבל תמיד התחברתי יותר למקומות שהם פחות תעשייתים בנראות שלהם, למקומות עם הרבה עצים, מרחבים, טבע וכדומה, שאפשר למצוא גם בלב העיר.
<3. ילדות - המון חופש והיכולת ליהנות מהדברים הפשוטים שהיו זמינים כל יום וכל היום: ים, בתי קפה, לשחק כדורגל - לכל פעולה קטנה היה קסם מיוחד שכזה, ולא משנה כמה הקידמה והטכנולוגיה התפתחה, בסוף ההנאות הכי גדולות מורכבות מהדברים הקטנים שאת רובם חווית כבר בילדות.
4. לא יודעים עליי ש... בגיל 15 הייתי הכתב הצעיר ביותר בראש 1 בעל מדור משלו, שירתתי בדובר צה"ל, הייתי הדובר של מירי רגב בבחירות שבהן נכנסה לכנסת לראשונה, שיחקתי בעונה ה-3 של האלופה בתפקיד זוטר לאורך העונה (שחקן הכח ירושלים), סיימתי תואר בבינתחומי, גרתי שנה בניו-יורק, בגיל 24 התמודדתי בפסטיבל קאן, אני חבר דירקטוריון בנבחרת האמנים של ישראל (נבחרת הכדורגל) ואוהד של מכבי-חיפה - השנה אפילו עשיתי מנוי.
<5. הישג - אני חושב שעשינו עד עכשיו דברים יפים מקצועית, עם זאת אני מעריך שהשיא עוד לפנינו. בשנים האחרונות, ובשנה האחרונה בפרט השקענו משאבים רבים בפיתוח מערכות טכנולוגיות וכלים שיכולים לעזור לכמעט כל גוף עסקי לשפר משמעותית את ביצועי המכירות שלו. בגופים שאנחנו מטמיעים את זה - מדהים לראות את השיפור ואני בטוח שהשיא יקרה כאשר נפרוץ עם התחום הזה גם לחו"ל. אנחנו עובדים על תוכניות כאלה ואני מקווה שנגשים אותן בקרוב.
<
6. רגע מכונן - ההבנה שארגון צריך לעבוד במודל של צוותים קטנים ויעילים. לרוב, כשארגון גדל נוצר מצב של כפילויות עבודה בגלל גורמים רבים שמעורבים בתהליך, דבר שמעמיס עלויות, פוגע במהירות העבודה ובעיקר פוגע בשירות ובמוצר שהלקוח מקבל. בשביל להצליח לספק שירות מהיר ואפקטיבי הבנתי שצוותים מכווני מטרה שמחזיקים באחריות רבה למשימות ספציפיות (עליהם גם נמדדים ומתוגמלים) מצליחים להגיע ליעד בצורה קלה ואפקטיבית יותר. לאחר שמצליחים להטמיע את זה, ניתן לייצר "סיירות מובחרות" קטנות, בעלות מחויבות יותר עמוקה והתמקצעות רבה יותר (מעצם העובדה שהם מתעסקים בפחות דברים).
<7. רגע מביך - אני לא תמיד הכי קשוב ומרוכז, לפעמים אפילו מעופף ויש לי נטייה להיות בתזוזה. באחת הפגישות שערכתי במשרד קרעתי בטעות את כרטיס הביקור של הגורם איתו נפגשתי, קרעתי את כרטיס הביקור ממש מול הפרצוף שלו - כל הניסיונות להסביר שאין לזה שום משמעות אישית כלפיו וזה נובע נטו מחוסר ריכוז פרטי שלי עלו בתוהו.
<8. מודל לחיקוי - מאוד מעריך אנשים שיודעים לשלב ולייצר איזון נכון. לדוגמא בעלים של חברת ענק שפגשתי שיכול להיות הכי רציני אבל עדיין ללבוש מכנס שלושת רבעי לעבודה, ובאופן כללי את היכולת לעשות את זה בכל תחום.
9. חלום - החלום שלי הוא פשוט בסופו של דבר- גם אם זה נשמע קצת בנאלי, החלום מתמקד בכך שכל מי שאני מכיר יהיה בריא ושמח, לשמור על קשר עם האנשים החשובים, לקום בהתרגשות ובהנאה לעבודה, לייצר דברים חדשים, ובעיקר ליהנות מהדרך.
<10. מתחרים - בפרפל אנחנו עושים 2 דברים עיקריים - האחד הוא ניהול הפעילות של לקוחותינו ברשתות החברתיות ובתחום הזה אני יכול לציין מספר שחקנים חזקים עם ניסיון כמו: טינק, ריפרש, אקליפטוס וכדומה. השני מתמקד בשיפור מערכי מכירות דיגיטליים שכולל הרבה עבודת Bi וניתוח נתונים, בתחום הזה רוב הגופים שאני מכיר זה או בתי תוכנה או אנליסטים שפחות מגיעים מהצד הפרסומי ככה שקשה להתייחס לגוף ספציפי שמוגדר כמתחרה שלנו כאן.
<אנדר רייטד ואובר רייטד - האנדר רייטד זה תחום התקציבאות וניהול פרויקטים. זה תמיד נחשב תפקיד התחלתי ובהרבה מקומות גם זוכה לשכר נמוך, אבל ברגע שיש בצוות עובדים שיודעים לנהל פרויקט זה נותן את השקט הנכון למשרד ואת הביטחון לעשות דברים כמו שצריך. האובר רייטד זה קריאייטיב דיגיטלי רק לשם הקריאיטיב. יש גופים שיודעים לשלב יפה בין קריאייטיב חדשני למסר מחודד, אבל הרבה פעמים ההתמקדות היא רק בבאזז של הקריאייטיב למרות שבסופו של דבר מה שבאמת משפיע על הגולשים זה המסר. גם בקמפיינים הכי קריאטיבים וחדשניים בעולם אם המסר לא מספיק ברור ומניע לפעולה אז זה לא יעזור, וכמו שתמיד אומרים - זה לא פשוט להיות פשוט - אני חושב שצריך לכוון לשם.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
12.מי אתה בכלל?! עלק סוכנות דיגיטל (ל"ת)יקיר 04/04/2015 12:04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.עוד כלומניק שמקבל במה (ל"ת)מד מן 04/04/2015 11:58הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.שמוק רציניבוב הבנאי האמיתי 04/04/2015 00:16הגב לתגובה זו0 0ילד שמנת עם כסף מאבאסגור
-
9.תיקון טעות שלכם - בפרפל יש 11 עובדים (ל"ת)קובי 03/04/2015 18:20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.יהלום לנצחמנשה יזדי 03/04/2015 02:38הגב לתגובה זו1 0כל הכבודסגור
- טען עוד
-
7.רגע ברצינותמיכאל 02/04/2015 18:01הגב לתגובה זו0 0לקרוע כרטיס זה לא מעופף. זה חצוף. תתבגרסגור
-
6.לפעמים אני מעופף?עדי 02/04/2015 16:27הגב לתגובה זו0 0מילים יפות ומכובסות להגיד שאני מאד מאד מאד מרוכז בעצמי ואני לא באמת רואה ממטר מישהו אחר חוץ ממני. איש לא נעים ולא נחמד.סגור
-
5.ישעיהו אתה נשמע כמו ילד כאפות אח שלי (ל"ת)דני 02/04/2015 15:08הגב לתגובה זו0 0סגור
-
יואב מאור די להגיב לכתבות על פרפל בשם בדוי (ל"ת)יואבי שובבי 04/04/2015 16:56הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.מי אתה בכלל יא מנוזל? (ל"ת)דון דרייפר 02/04/2015 15:04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.מירי רגב?סודאני 02/04/2015 13:58הגב לתגובה זו0 0הייתי מוחק מהקורות חיים את ייעוץ התקשורת לדבר הזה שנקרא מירי רגב. לא כבוד גדול.סגור
-
2.נשמע כמו ילד מתלהב, כלומר ילד כאפותישעיהו 02/04/2015 12:07הגב לתגובה זו0 0קח אסימון ותתקשר אלי עוד 10 שנים, חמודסגור
-
1.גאון! (ל"ת)דנית 02/04/2015 11:36הגב לתגובה זו0 0סגור