
תשכחו מהמיניסייט: באומן הופכים את הבוט למכונת לידים
בשיתוף עם פייסבוק, משרד הפרסום באומן בר ריבנאי מציג שימוש חדש למסנג'ר בוט עבור קידום מכירות למאזדה. הכלי החדש משלב בין הבוט - השירות המאפשר לגולשים לקיים שיחות מול "מכונה חכמה" (רובוט) לפרסום מסורתי - מודעות פרסום על גבי הפיד.
מאחורי המהלך עומדת חברת דלק מוטורס משווקת מאזדה בישראל, שמנסה להפוך את הבוט, שעד היום התמקד באינטראקציה שירותית עם הגולשים לכלי לאיסוף לידים שיובילו למכירות. במהלך השיחה שמתנהלת במסנג׳ר של פייסבוק מקבל הבוט את פרטיו של הלקוח הפוטנציאלי, מבצע איתו שיחה לברור צרכים ראשוני (סוג הרכב המבוקש, שיטת המימון, אולם התצוגה הרלוונטי) ומתאם ללקוח הפוטנציאלי שיחה עם נציג מכירות.
הלידים, דרך פעולה בסיסית ופשוטה למדי, היתה באזור עוד לפני מהפכת הפרפורמנס, אך כעת בשילוב עם מילת הבאזז החדשה - Funnel - בבאומן מאמינים שאיסוף הלידים באמצעות שיחה עם הבוט תגדיל את אחוזי ההמרה לעומת טופס לידים פשוט. דהיינו, אינטראקציה שמבוססת על הטראפיק העצום של פייסבוק, על בסיס מודעות ממומנות שמטרתה לתרגם בסופו של תהליך את השיחה לאיסוף מידע. החיסכון בזמן והשיפור בחוויית המשתמש בא לידי ביטוי בבוט בכך שהוא חוסך לגולש מילוי של עשרה שדות שונים בדף נחיתה קונבנציונאלי, דבר שבעבר היה פוגע קשות באחוז ההמרה. רוי זוארץ מנהל קריאטיב טכנולוגיה בבאומן בר ריבנאי, אמר ״פיתחנו את הבוט מתוך רצון להביא את חווית השיחה לעולם הלידים, מדובר בניסוי מרתק שאנו מקווים שיוכיח שממשק שיחה, כפי שמאפשרים הצ׳טבוטים, הוא נוח יותר, אינטואיטיבי יותר והדבר יתבטא בגידול באחוז ההמרה של מילוי לידים. אני שמח שדלק מוטורס הסכימו לתת לנו את ההזדמנות לפתח את הבוט ולנהל את הניסוי הזה, אין ספק שלקוח חדשני כמו דלק מוטורס הוא נכס למשרד״. מתן ארד, מנהל הדיגיטל של דלק מוטורס: ״אנחנו מאמינים שבעולם בו החדשנות הטכנולוגית היא הכרחית על מנת לעשות שיווק נכון, עלינו להתנסות בטכנולוגיות ובפלטפורמות חדשות. הצ׳טבוט לאיסוף לידים הוא ניסוי מרתק לשינוי האינטראקציה ב- bottom of the funnel. במידה והניסוי יצליח זה ישנה את הדרך שבה עולם הרכב מתקשר עם לקוחות פוטנציאלים. מטרתנו היא להעניק גם ללקוח יתרון בשימוש פלטפורמות מתקדמות דוגמת הצ׳ט בוט ולתת לו ערך אמיתי במהלך רכישת מוצר בעל משקל רגשי וכלכלי לא מבוטל".
- 6.דני 12/01/2017 16:14הגב לתגובה זוהעיקר שעושים שם כיף
- איפה? בבא ומן? (ל"ת)טמיר 12/01/2017 16:59הגב לתגובה זו
- 5.ועכשיו בבוט 12/01/2017 15:33הגב לתגובה זוחבר׳ה אין לכם מה להגיב כאן. באומן שתלו בוט שמחולל תשובות עמומות בעכוזו של משה בנימין. מוגש שנה הבאה לקאן.
- 4.לא הבנתי, הבוטים החליפו את mint? (ל"ת)בן של 12/01/2017 15:32הגב לתגובה זו
- 3.שירלי 12/01/2017 15:12הגב לתגובה זוהשאר פרטים ונציג אנושי יחזור אליך בהקדם
- 2.באומן תעשו זה יופי אבל חלאס לייחצן (ל"ת)יא אלוהים 12/01/2017 14:40הגב לתגובה זו
- 1.גבי אגרטל 12/01/2017 13:16הגב לתגובה זועוד יח"צ בשקל
- בן 12/01/2017 14:00הגב לתגובה זואתה איש מסכן ועלוב
- למה כואב? למה מסכן? פשוט מכיר את ערימת חרטת ה PR של באומן (ל"ת)bof הבנאי 12/01/2017 14:35