התעשייה האווירית: הסכם בשווי 600 מיליון דולר עם ממשלת גרמניה

החברה הודיעה על חתימה עם AIRBUS להחכרת כלי טייס מאויישים מרחוק למשרד ההגנה הגרמני, למשך תשע שנים וכולל אופציה להרחבה
 | 
telegram

התעשייה האווירית דיווחה הבוקר (ה') כי חתמה עם AIRBUS על הסכם להחכרת מערכות כטמ"מ (כלי טייס מאויישים מרחוק) מסוג Heron TP למשרד הביטחון הגרמני. היקף העסקה הוא כ-600 מיליון דולר, ועיקרה הוא החכרת הכטמ"מ באמצעות Airbus DS Airborne Solutions GmbH.

כקבלן ראשי תהיה AIRBUS אחראית לניהול הפרויקט על כל היבטיו, ולתמיכה בתפעול המערכת ואחזקתה לאורך תקופת ההסכם. ההסכם הינו לתשע שנים וכניסתו לתוקף מותנית באישור תקציב המדינה הגרמני, מה שצפוי לקרות במהלך המחצית השנייה של שנת 2018.

כטמ"מ ה- Heron TP הינו כלי טיס לטווח ארוך, גובה רב ושהייה ממושכת (MALE), אסטרטגי, רב-משימתי ורב-מטע"די, שמשולבות בו הטכנולוגיות המתקדמות ביותר מבית התעשייה האווירית. מערכת ה- Heron TPהינה מובילה עולמית מסוגה, ונמצאת בשירות חיל האוויר הישראלי משנת 2010.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

הכטמ"מ הינו גרסת ה- MALE האסטרטגי של משפחת ה-Heron, הכוללת את ה- Heron 1 שנמצא בשירות חיל האוויר הגרמני מאז 2010 באפגניסטן ובמאלי מ-2016, והוכיח ביצועים אמינים לאורך השנים. הבחירה ב-Heron TP בקטגורית ה-MALE מהווה המשך ישיר לניסיון המוצלח ורב השנים של הגרמנים עם הכטמ"מים ממשפחת ה-Heron תוצרת התעשייה האווירית.

שאול שחר, סמנכ"ל בתעשייה האווירית ומנהל חטיבת כלי טייס צבאיים: "אנו נרגשים וגאים בחתימה  על ההסכם מול משרד הביטחון הגרמני, שהינו לקוח מרכזי ואסטרטגי של התעשייה האווירית. ה-Heron TP הינו כלי טייס בלתי מאויש אסטרטגי מהשורה הראשונה בעולם, והוא יעניק לגרמניה עליונות אווירית ברמה אחרת מזו הקיימת כיום, בשל רמת הביצועים הגבוהה של המערכת. ישנן סמליות ועוצמה בכך שהטכנולוגיה של החברה הביטחונית הגדולה בישראל תפעל בליבה של מערכת הביטחון הגרמנית. התעשייה האווירית ו-AIRBUS מודות לממשלת גרמניה על הבעת האמון שנבנה על בסיס הקשר ארוך השנים עימם. אנו מתחייבים לשמר את איכות השירות והמערכות ומייחלים להמשך שיתוף הפעולה גם בעתיד."

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות