אלקטריאון: מזכר הבנות ל-3 פרויקטים במימון חברת חשמל גרמנית
חברת אלקטריאון +2.56% אלקטריאון 19,200 +2.56% בסיס:18,720 פתיחה:18,980 גבוה:19,500 נמוך:18,510 תמורה:13,715,994 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: העוסקת בפיתוח "כביש חכם", דיווחה הבוקר על חתימת מזכר הבנות עם EnBW חברת חשמל גרמנית, במסגרתו, EnBW תרכוש שלושה פרויקטים, כאשר ההתקנה הפיזית הראשונה צפויה בתחילת 2021. לא דווח על סכומים כלשהם.
על פי הודעת החברה, נחתם מזכר הבנות בין EnBW, חברת חשמל גרמנית לחברה. במסגרת המזכר EnBW תרכוש מהחברה שלושה פרויקטי הדגמה של טעינה אלחוטית דינאמית. מטרת ההסכם, להדגים את הטכנולוגיה בגרמניה ולחשוף אותה למקבלי החלטות במגזר הציבורי והפרטי ולשותפים פוטנציאליים על מנת לקדם את יישומה המסחרי.
במסגרת ההבנות, הוסכם על מהלך מדורג אשר יכלול שלושה פרויקטים, כאשר ההתקנה הפיזית הראשונה צפויה בתחילת 2021.
בשלב הראשון, תיבחן הטכנולוגיה ותוצג לגורמים בכירים בתעשייה המקומית. השלב יכלול התקנה של מקטע כביש חשמלי במתחם של EnBW לצורך טעינת שאטל להסעת עובדים.
השלב השני יעסוק בהתמודדות עם רגולציה וקידום הטכנולוגיה בקרב הציבור הרחב. במסגרתו יותקן מקטע כביש חשמלי בכביש ציבורי לטעינת כלי רכב של EnBW או כלי רכב המשרתים את הציבור הרחב.
בשלב השלישי, תיבחן טעינת רכבים פרטיים ומסחריים בכביש בינעירוני. שלב אשר יתבצע באמצעות התקנה של מקטע כביש חשמלי (מעל ק"מ) בכביש ציבורי מהיר.
שלושת הפרויקטים ימומנו במלואם ע"י EnBW כאשר הפעילות הנוגעת לפרויקטים הספציפיים תוגדר בהסכמים נפרדים.
לדברי החברה, גרמניה הקצתה לאחרונה סך של כ-60 מיליארד דולר, לפרויקטים להפחתת גזי חממה במסגרת חוק האקלים החדש. ההסכם שנחתם בין החברה לחברת EnBW הינו בעל פוטנציאל משמעותי לקידום הטכנולוגיה בגרמניה והמשך החדירה לאירופה.
לדבריהם, EnBW רואה בטכנולוגיית הטעינה האלחוטית הדינמית של החברה כפתרון לתחבורה חשמלית המונית המצמצמת פליטות גזי חממה. EnBW מעוניינת לקדם את טכנולוגית הטעינה האלחוטית של החברה כחלק מהאסטרטגיה שלה להשקעות ארוכות טווח בתשתיות בדגש על תשתיות טעינת רכבים חשמליים.
נזכיר כי, לפני כשבועיים דיווחה החברה על הטמנה מוצלחת של סלילים במקטע באורך 50 מטרים בשוודיה. בעקבות זאת, שילמה ממשלת שוודיה לחברה 8.3 מיליון שקלים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.הטכנולוגיה של אלקטריאון יקרה פי 3 מהמתחרים ולא יעילהדור 09/12/2019 18:37הגב לתגובה זו1 5חברה בלי הכנסות ובלי פרוייקט אחד שעובד הקפיצה את המנייה שלה פי 16. הטכנולוגיה שלה יקרה יותר מהמתחרים והמנכ"ל נוטה לשחרר אמירות שלא מתיישבות עם המציאות. תקראו את הדו"ח של השוודים, הטכנולוגיה של אלקטריאון יקרה פי 3 מהמתחרים ולא מגיעה ליעילות של המתחרים. הכל בדו"ח של רשות התחבורה של שוודיה.סגור
-
דור....בועז 10/12/2019 20:42הגב לתגובה זו0 0בנוגע ליעילות-סתם להשכלה כללית ,לחברת קוואלקום שניסתה לפתח מערכת טעינהאלחוטית דינאמית הייתה נצילות נמוכה וכרגע היא ירדה מהפרויקט. תברר לפני שאתה כותב שטויותסגור
-
דור....בועז 10/12/2019 20:40הגב לתגובה זו0 01-החברה קפצה פי 16כי יש חלום 2-כתבת שהטכנולוגיה יקרה פי 3 מהמתחרים אז בוא תספר לכולם מי המתחרים.. איזו עוד חברה פיתחה טעינה אלחוטית דינאמית...סגור
-
4.החברה הכי מרגת בבורסהמשקיע מאמין 09/12/2019 07:35הגב לתגובה זו5 0בעולם מתחילים להבין שהפתרון להפחית את ה CO2 הוא מכוניות חשמליות וחייבים ליצור תשתיות לטעינה כך שכביש חשמלי הוא הפתרון היחיד, electric road system. אין שום תחרות אמיתית ל חטכנולוגיה של אלקטריאון לכביש חשמלי.אחרי הפיילוט בשבדיה בכל העולם ובכל כביש חשמלי אלקטריאון תהיה ובגדול.הפוטנציאל הוא פשוט אין סופי.. מרגש כל יום מחדש שהטכנולוגיה ישראלית תשנה את העולםסגור
-
3.שאפו. עדיין 80% מהשוק לא יודע איך לאכול את החברה הזאת.שחרזדה 08/12/2019 23:34הגב לתגובה זו4 0זה יקר? . זה זול ?. ימים יגידוסגור
- טען עוד
-
2.פוטנציאל גדולמשקיע 08/12/2019 11:42הגב לתגובה זו5 0ודאי למדו את החברה ואת ההתקשרות בשבדיה. חברה גרמנית - פוטנציאל גדול.סגור
-
1.אלקטריאוןבועז 08/12/2019 11:30הגב לתגובה זו5 0מישהוא יודע היכן דור? חחחחסגור
-
אני יודעמשקיע 09/12/2019 07:37הגב לתגובה זו2 0דור יצא מפוזיצית השורט.. הוא הבין שהיה ובגדול.סגור