אלקטריאון בהסכם עם דן בהיקף 6 מ' ש' בשנה עם מניות חסומות ואופציות

אלקטריאון תתקין את תשתית הטעינה שלה על כבישים במסופים התפעוליים של דן, וכן את הסוללה הנטענת ב-200 אוטובוסים. דן תקבל 130 א' מניות חסומות ו-100 א' אופציות. דן: "שעתיים ביום אוטובוס עומד במסוף; בזמן הזה נטעין 30% מהנדרש ליום"
 | 
telegram
(6)

חברת אלקטריאון +0.71% אלקטריאון 21,240 +0.71% אלקטריאון בסיס:21,090 פתיחה:21,150 גבוה:21,290 נמוך:20,660 תמורה:11,072,885 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: מדווחת על הסכם עם דן במסגרתו תתקין את הסוללה שלה, הנטענת בזמן נסיעה על מקטעי כביש מיוחדים שהסבה, על 200 אוטובוסים של חברת התחבורה הציבורית. עם מימוש ההסכם המלא, אלקטריאון תקבל מדן 6 מיליון שקל בשנה, ולדן ינתנו 130,000 מניות חסומות ועוד 100,000 אופציות.

בצד התקנת הסוללות באוטובוסים, אלקטריאון תתחייב להתקין את תשתית הטעינה על כבישי מסופי קצה של דן אליהם מגיעים האוטובוסים. בשלב הראשון ותוך שנה, המערכות יותקנו על כ-100 אוטובוסים חשמליים חדשים ותשתית הטעינה תיפרס במסוף רידינג בתל אביב. בשלב השני ותוך שנתיים, פריסת התשתית תתרחב למסופים מרכזיים נוספים בתל אביב (האוניברסיטה, כרמלית ועתידים) ובדרום (נתיבות או אופקים), כך שהמערכת בכללותה תוכל לספק טעינה לכ-200 אוטובוסים.

דן כבר שיתפה פעולה עם אלקטריאון במקטע ההדגמה של השנייה בכביש רחוב קלצ'קין ברמת אביב שבתל אביב. במסגרת הפרויקט, אוטובוס של דן נטען באופן דינאמי ואלחוטי בנסיעה ובאופן סטטי במסוף ההמתנה. "דן בדקה לשביעות רצונה את הפתרון תוך כדי עבודה שוטפת בשטח והחליטה להמשיך את שיתוף הפעולה לשלב הבא אשר יאפשר לחברת דן להטעין את האוטובוסים בזמן שהם נמצאים במסופים בין נסיעות וזאת בנוסף לטעינת הלילה במסוף", מסבירים באלקטריאון.

כותרת ראשית

- כל הכותרות

עוד במסגרת ההסכם דן מגלה תעביר לאלקטריאון מידע שייאסף המשטח ותובנות תפעוליות הנגזרות ממנו. את הדאטה הזו תוכל אלקטריאון לחלוק ולמכור למפעילות תחבורה ציבורית אחרות בעולם, מה ש"צפוי לשרת את אלקטריאון מול לקוחות עתידיים בשוק העולמי", לפי הודעת החברה.

אופיר קרני, מנכ"ל דן: "בכדי להפוך את רשת התחבורה הציבורית של חברת דן במטרופולין תל אביב לרשת חשמלית לחלוטין, מקימה החברה בימים אלה מערכת תשתית טעינה ותמיכה בתחבורה הציבורית מהגדולות בעולם. הטכנולוגיה של אלקטריאון נבחנה על ידי החברה והוכחה כמתאימה לטעינות קצרות במסופים התפעוליים וכחלק מההפעלה השוטפת. טכנולוגיה מתקדמת זו, לצד טעינות בחניוני הלילה צפויה להשיג טווחי וזמני נסיעה גדולים יותר ולהוריד עומסי צריכה מחניוני הלילה באופן שיגדיל את מרחב התמרון והגמישות שלנו"

"מתוך 19 שעות ביממה שבהם אוטובוס פועל, כשעתיים במצטבר הוא עומד במסוף לטובת התאוששות הנהגים ותחלופת הקווים. לכן להערכתנו, נוכל בזמן הזה לתת מענה בסדר גודל של כ-30% מסך הטעינה היומית הנדרשת, את היתרה האוטובוסים ישלימו בחניוני הלילה".

אורן עזר, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת אלקטריאון: "פרויקט רחב היקף מסוג זה יאפשר לחברה להציג נתונים תפעוליים בהיקף רחב למקבלי החלטות ולחברות תפעוליות ויהווה חלון ראווה עולמי להדגמת יכולותיה של אלקטריאון".

תגובות לכתבה(6):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    יש להם מוצר גרוע שלא נמכר. זה מהלך יחצני
    יצהר 24/10/2021 10:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העניין הוא שדן מושקעת חזק באלקטריאון שלא מוכרת כלום. אז הוציעו הודעה שטובה לשני הצדדים אולי זה ירים את המניה או יותר נכון יעצור את ההתרסקות שלה.
    סגור
  • 4.
    מה נגמרה האשפה ? בסוף אשאר מובטל (ל"ת)
    עובד זבל 07/10/2021 16:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אכלתי חצץ בחברה הזו
    מאוכזב קשות 04/10/2021 15:56
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא מאמין להם יותר, מכול הרעיונות היפים נשארו מטענים לחברת דן - שומדבר לא אלגנטי ולא מה שהתחילו ממנו ועל הסיפור בשוודיה כבר לא שומעים כלום והמעט ששומעים זה על הפנים
    סגור
  • 2.
    זה חוזה מזעזע לאקלטריון
    משקיעה סולידית 04/10/2021 15:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    תשלום נמוך, הרבה הוצאות והתחייבויות ומניות ואופציות והתקנות ותשתיות ומה לא כדי ״להדגים״ הטענה במסופים, כשאת זה אפשר גם לעשות עם חיבור של כבל בדיוק כמו אוטו חשמלי. זה לא סימן טוב בכלל.
    סגור
  • 1.
    סכנת קרינה אלקטרומגנטית
    דניאל ק 04/10/2021 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה רמת קרינה בסביבת הנהג וסביסת הנוסעים? נא לספק נתון במיליגאוס. ידוע שמעל 4 מיליגאוס קיימת סכנה
    סגור
  • טען עוד
  • צודק
    קרינה מסוכנת 04/10/2021 18:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש התעלמות מהקרינה של המטענים , בפרט המטענים המהירים .. זה אבסורד שעושים קמפיין עולמי למכוניות חשמליות ומתעלמים מהנזקים העצומים של הטעינה והסוללות עצמם .. בדקתי את שואב האבר דייסון V11 . התוצאה הייתה 170 מילי גאוס כשהתקן הוא 2 מקסימום.. איש לא פוצה פה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות