אלקטריאון זכתה במכרז להקמת כביש בנורבגיה. ההכנסות: 2.8 מיליון שקל
בהמשך לזכייה במכרז, צפויה החברה לחתום במהלך השבועות הקרובים על הסכם מחייב במסגרתו תקים כביש חשמלי אלחוטי, לחישמול מקטע המיועד לרשת תחבורה ציבורית
חברת אלקטריאון אלקטריאון +7.11% אלקטריאון 21,090 +7.11% בסיס:19,690 פתיחה:19,700 גבוה:21,130 נמוך:19,200 תמורה:13,863,730 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: זכתה במכרז ראשון בנורבגיה להקמת כביש חשמלי אלחוטי, לחישמול מקטע המיועד לרשת תחבורה ציבורית.
החברה דיווחה לאחרונה לגבי הצעה במכרז שהתפרסם בנורבגיה להקמת פיילוט למערכת טעינה. כעת, הודיעה חברת AtB, רשות התחבורה של מחוז טרונדלג בנורבגיה על זכייתה של החברה במכרז הראשון שפורסם בנורבגיה לתכנונו והקמתו של הכביש בעיר טרונדהיים.
בהמשך לזכייה במכרז, צפויה החברה לחתום במהלך השבועות הקרובים על הסכם מחייב מול חברת AtB לביצוען של העבודות, אשר אמורות להניב הכנסות של 2.8 מיליון שקל - בהתאם להצעתה במכרז.
המכרז שפרסמה AtB היה מיועד לחברות אשר ביכולתן להציע מערכת טעינה אלחוטית לאוטובוסים חשמליים, דינאמית וסטטית כאחד. AtB ראתה את פתרון הטעינה האלחוטי כפתרון הטעינה האופטימאלי עבור התחבורה הציבורית בטרונדהיים, המבוססת ברובה על אוטובוסים ארוכים הנעים על מסלולים מהירים יעודיים לתחבורה ציבורית (בדומה למטרונית).
צי האוטובוסים העירוניים והאיזוריים של AtB הוא מתקדם ורחב במיוחד, ומונה כ-320 אוטובוסים ו-170 מסלולים. בשנת 2019 בלבד הקימה AtB שלושה נתיבי תחבורה מהירים חדשים, ו-20 מסלולים חדשים כדי להיענות לצרכים הגדלים של ציבור הנוסעים.
מהחברה נמסר כי "בהמשך להחלטתה של נורבגיה בחודש אוקטובר 2022 לקדם את המעבר המלא לתחבורה שאינה מזהמת כבר משנת 2025 וכחלק מכוונתה של AtB להפוך את צי האוטובוסים שלה לחשמלי, פרסמה AtB את המכרז מתוך כוונה להקים כביש חשמלי אלחוטי בו תוכל להעריך את יכולותיה של טכנולוגיית הטעינה האלחוטית, ועל בסיס הערכות אלה לתכנן את האופן בו תחושמל בהמשך רשת התחבורה הציבורית בטרונדהיים כולה. כחלק מביצוע הפרויקט מושא המכרז, צפויה הטכנולוגיה להיבחן במהלך החורף הקרוב ועד אמצע שנת 2025, בין היתר בתנאי החורף הקשים והדינמיים של טרונדהיים, במטרה להוכיח את חוסנה ועמידותה לאקלים הייחודי באזור צפוני זה".
עוד נמסר כי: "AtB צפויה לבחון את יכולתה של הטכנולוגיה לשמש כמקור אנרגיה בלעדי לאוטובוסים, באופן אשר יאפשר הפעלה שגרתית של האוטובוסים לכל אורך שעות היום. בהקשר זה יצוין, כי בחודש מאי 2023 הדגימה החברה את יכולות טכנולוגיית הטעינה הדינאמית פרי פיתוחה ואת בשלות המוצר, באמצעות קיום נסיעה רצופה במשך 100 שעות ברכב חשמלי מסוג טויוטה 4RAV, ללא עצירה לטעינה".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.משהו על הקרינה מהמוצר?שמוצניק 24/06/2023 10:42הגב לתגובה זו0 0מישהו בדק את השפעות הקרינה האלקטרומגנטית על הנוסעים ועל הנהגים שכל יום יטענו בעצמם תוך כדי הנסיעה?סגור
-
2.מה שאלקטריאון קוראים "מכרז" זה פיילוט ל-100 מטר לחורף 1לשני אוטובוסים 20/06/2023 13:44הגב לתגובה זו0 0מה שאלקטריאון קוראים "מכרז" זה פיילוט ל-100 מטר לחורף אחד לשני אוטובוסים. כבר חמש שנים "זוכים" ב"מכרזים" כאלה אבל עסקאות אמיתיות אין.סגור
-
1.מתי תתפרסמנה תוצאות הניסוי שנערך בבית ינאי? (ל"ת)יוסף 20/06/2023 13:07הגב לתגובה זו0 0סגור