אורן עזר אלקטריאון
צילום: ניר סלקמן

אלקטריאון תוציא לפועל את הפרויקט בסין בתמורה לחצי מיליון דולר

החברה תקים "כביש חשמלי" עם מערכות טעינה דינאמיות וסטטיות אשר ישמש כמסלול הנסיעה של שאטל להסעת עובדים ברחבי פארק התעשייה; לאחר מכן, ישמש הפרוייקט כ"אתר הדגמה" עבור לקוחות מפתח פוטנציאלים, שותפים מהסקטור הפרטי והציבורי ובעלי עניין אחרים
דור עצמון | (6)
נושאים בכתבה אלקטריאון

חברת אלקטריאון אלקטריאון 10.93% העוסקת בפיתוח טכנולוגיית "כביש חכם" חתמה על הסכם מחייב עם הזרוע הביצועית של SITEC, חברת Shandong Guohe industrial Technology Institute Co, הוצאתו לפועל של השלב הראשון במזכר ההבנות עליו חתמה עם החברה לפני כחצי שנה.

במסגרת שלב זה, יקימו הצדדים במהלך שנת 2024 "כביש חשמלי" עם מערכות טעינה דינאמיות וסטטיות שפיתחה החברה, בפארק התעשייה של SDHS בעיר ג'ינאן במחוז שאנדונג, הוא המחוז השני בגודלו בסין (מבחינת היקף האוכלוסייה) ומרכז ייצור עולמי של רכבים חשמליים - לרבות בנייה ותפעול של כבישים מהירים, רכבות ונמלים.

הכביש החשמלי שיוקם בפרויקט ישמש כמסלול הנסיעה של שאטל להסעת עובדים ברחבי פארק התעשייה, אשר ייטען הן באופן דינמי תוך כדי נסיעה, והן באופן סטטי, וזאת כחלק מהשלב הראשון להצגת ביצועי המערכת לגורמי התקינה והרגולציה בסין לתקופה של כ-6 חודשים. לאחר מכן, ישמש הפרוייקט כ"אתר הדגמה" עבור לקוחות מפתח פוטנציאלים, שותפים מהסקטור הפרטי והציבורי ובעלי עניין אחרים, כאשר הצדדים יפעלו ביחד על מנת לייצר הזדמנויות עסקיות למוצרי החברה במחוז שאנדונג.

לפי הודעת אלקטריאון, הפרויקט יכלול אינטגרציה מלאה של מערכת הטעינה האלחוטית של החברה עם אוטובוס של אחת מיצרניות האוטובוסים המובילות בסין, Zhongtong, אותו תרכוש הזרוע הביצועית של SITEC, והאחרונה אף תהיה אחראית להוצאת כל הרשיונות והאישורים הנדרשים לצורך שימוש, הפצה והטמעה של הטכנולוגיה של החברה בסין, בהיקף משמעותי ולמטרות מסחריות.

עבור מערכת הטעינה שתשמש את הפרויקט ושירותי התחזוקה והתפעול שתספק החברה, צפויה החברה להכנסות בהיקף מוערך של כ-560,000 דולר. יצויין כי בד בבד עם החתימה על הסכם זה, השלימה החברה את תהליך הקמת חברה בת בבעלותה המלאה בסין אשר החברה סבורה כי תסייע לה להעמיק את פעילותה בשוק הסיני.

מניית אלקטריאון זינקה ב-160% מתחילת השנה למחיר של 205.6 שקל ושווי שוק של 2.57 מיליארד שקל.  

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 4.
    אנונימי 06/05/2024 18:49
    הגב לתגובה זו
    יש פה שילוב קטלני של חברה פח אשפה שאין לה שום בשורה ובטח לא מובילות יש עוד מספר חברות בעולם שעושות את אותם דברים ,וכנופיית פשע שמטפלת מריצה ומתחזקת את במנייה בדגש על השעה האחרונה.אם רק יווצר סיכוי קטן שהנייר יהפוך לאדום ישר יגיעו חבורת מטפלי הנייר.אם הרשות לא תתערב ותחקור ותבדוק ותעצור את הפשע הזה מי שיענש הם משקיעי המדדים והנגררים שמסתכלים על הקשקושים הטכניים והמומחיות הפונדמנטלית של מריצי המנייה.ברור שזה יגמר כמו באוגווינד אייסקיור אולטרהשייפ אקסיליון אקופיה ועוד ועוד אבל פה ללא ספק זה הכי חמור כי ממש מטפלים בנייר .חברה ששווה 0 .חברה שכלל החליטה להמר בכספי חוסכים כי זה כסף לא שלה.לא בנוסטרו חס וחלילה אלא בכספי מסכנים.ממליץ לשלוח את ההנהלה לפוליגרפים
  • 3.
    יריב 06/05/2024 15:54
    הגב לתגובה זו
    הסינים ילמדו ויעתיקו וייצרו כבישים חשמליים בעשירית המחיר.
  • 2.
    אייל 06/05/2024 12:37
    הגב לתגובה זו
    נראה כמו בועה.
  • לא מראים לחמור חצי 06/05/2024 13:03
    הגב לתגובה זו
    העסקאות כעת הן אפילו לא פרומו לפוטנציאל האדיר.....
  • 1.
    עובדים בהפסד כבד - הסינים יעתיקו את הטכנולוגיה (ל"ת)
    ילדי ישראל 06/05/2024 11:46
    הגב לתגובה זו
  • דני חקרני 06/05/2024 13:01
    הגב לתגובה זו
    אין מה להעתיק, זה טוען רק במהירות נסיעה שואפת לאפס