עירית לינור: "אין פה יוקר מחייה; זו מחאת מפונקים שרוצים לגור בעיר היקרה בעולם ולעבוד בעריכת וידיאו"

יקירת השמאל לשעבר, עירית לינור, הנחשבת כ''שמאלנית שהתפקחה'' יוצאת כנגד המפגינים על מתווה הגז
 | 

המחאה נגד מתווה הגז עלתה במוצ"ש מדרגה עם הפגנה בה השתתפו כעשרת אלפים איש ב-7 מוקדים ברחבי הארץ. בתל אביב נאם פרופ' ירון זליכה, לשעבר החשב הכללי באוצר, שתיאר את הסיבות לפיהן המתווה שגובש מהווה "שוד ציבורי". זליכה אמר למפגינים: "זו מחאה של כל עם ישראל... של ימנים ושל שמאלנים, של ערבים ושל יהודים, של תל אביבים ושל באר שבעים", במטרה שלא לשייך את ההפגנה לצד פוליטי כלשהו. עם זאת, זה לא מנע מהמתנגדים למחאה לעשות כך כבר הבוקר.

יקירת השמאל לשעבר, הפובלציסטית עירית לינור, שנחשבת ל"שמאלנית שהתפקחה", יצאה בחריפות הבוקר בתוכנית 'המילה האחרונה' בגל"צ, כנגד המפגינים. "כשעולה מישהו לבימה ואומר זה לא עניין של שמאלי ימין - אני יודעת בדיוק שכן מדובר בימין ושמאל. ברגע שאומרים לי את הביטוי 'שוד הגז' - הנה אני רואה את ידיו הארוכות של הג'ורג' סורוסים למיניהם, אלה שבאו למחאה החברתית, ואחר כך היו ב-V15 זה שמאל ממומן בכסף זר, מארקסיסטי במהותו".

"זה עניין של פירוק המבנים של החברה הישראלית לטובת קולחוז קומוניסטי. לא ראיתי את מגש הכסף, אני מתמצאת. כל שרידי המחאה החברתית שמנסים לפרק את החברה הישראלית לקולחוז קומוניסטי, בורגנים שרוצים לאכול חינם.... אני לא חושבת שמחיר הגז זה הסיפור, זה קולב קטן ספציפי שאתה תולה עליו תורה אידיאולוגיה רחבה בהרבה של - מרקסיזם".

כותרת ראשית

- כל הכותרות

אבל אנשים מרגישים שעשו עליהם סיבוב, שאפשר להוריד את מחיר הגז ל-3 דולר?

"לא. זה אנשים שניזונים כל הזמן מאותם מקומות. כמו המחאה החברתית שקיבלה תהודה יותר גדולה. האנשים האלה הרגישו שהם רוצים לחיות באחת הערים היקרות בעולם כשהם מתפרנסים מעריכת וידיאו ביו טיוב? מלימודי תקשורת? זה בא מאותו מקום של המפונקים שרוצים דירה ברוטשילד. זה שהם אומרים תנו לי דירה זה עושה אותם צודקים. אין פה יוקר מחייה מטורף. זה ניסיון להשליט פה מדינת סוציאל בולשביקית".

תגובות לכתבה(275):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 191.
    וואו היא ממש חולת נפש
    שפויה 25/03/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין יוקר מחייה? הלווו! הכל מזימה בולשביקית מרקסיסטית? עירית לינור זקוקה לאשפוז דחוף.
    סגור
  • 190.
    אחד מכל 3 ילדים חי מתחת לקו העוני
    חן 21/12/2015 07:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמעט מיליון עניים חיים בנינו, ומעמד הביניים נושק גם הוא לקו העוני. ואני שואל מי את עירית לינור? רדי ממגדל השן!
    סגור
  • 189.
    הכי אמיתי בעולם! שילוב כוחות של קומוניסטים וכלי תקשורת (ל"ת)
    אמיר 10/12/2015 13:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 188.
    היא לא "התפכחה" היא סתם לא מעניינת (ל"ת)
    מאיפה הבאתם אותה 07/12/2015 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 187.
    לידע כללי- היא מזמן "פאסה"
    מאיפה הבאתם אותה 07/12/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    7 4
    אם היא תומכת במשהו זו לרוב הדעה המיושנת והלא מעניינת. האמת, מקווה שזה בתשלום. כי רווח מבחינת דעת קהל אין כאן. להפיך. כבר שנים שהיא נחשבת לא מעודכנת ומשמימה בדעותיה.
    סגור
  • טען עוד
  • 186.
    בפעם האחרונה היא היתה יקירת השמאל באזור 1992 (ל"ת)
    ואתה גאוןשלאמא לשעבר 04/12/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • זה עדיין לשעבר יא אפס (ל"ת)
    רן 20/03/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 185.
    עירית לינור בובה של יחצנים
    אלי 02/12/2015 16:09
    הגב לתגובה זו
    8 6
    כבר מזמן אני לא מכבד אותה ואת הדעות שלה. היא הפכה לאוייבת ושונאת העם, מעניין איזה יחצן מקדם אותה ואת האג'נדה שלו דרכה...
    סגור
  • 184.
    המסכנים הם המובלים
    מאיר 30/11/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 6
    למובילי ההפגנות יש תמידדד אינטרס כלכלי. אם אין לו אז הוא מובל ומוגבל
    סגור
  • 183.
    כמה שנאה יש לאישה הזאת
    אביטל 30/11/2015 11:12
    הגב לתגובה זו
    9 7
    מארקזיסם? ככה קוראים למדיניות רווחה היום?
    סגור
  • 182.
    אלוהים, איזו טיפשה!!!
    אני 30/11/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    11 10
    אין יוקר מחייה?! יש נתונים אובייקטיבים שמוכיחים זאת ביחס למדינות העולם! ומה הקשר בין אנשים שרוצים לגור בתל אביב (שזה לגיטימי לגמרי, הכל מתנהל כאן בהכוונת הממשלה!) לבין מכירת הגז שלנו לטייקונים במחיר סוף עונה?! החשד שלי הוא שהיא מקבלת כסף כדי לומר את הדברים האלה, ותמורת "ההתפכחות" הזו (מעבר משמאל לימין) היא מתוגמלת היטב. אין הסבר אחר. טיפשות או שחיתות.
    סגור
  • איזה גאון אתה במקום לנהל דיון תכנה כינויי גנאי
    בדקת שתיגמלו אותה? 30/11/2015 21:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    רוצה שנשלח אותך ואותה למכון פסיכומטרי שנבדוק מי טיפש ומי לא?
    סגור
  • היא כבר מתוגמלת
    תגמלו או לא 07/12/2015 22:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מחירי המזון גבוהים ב 19 % מממוצע ממחירי ה oacd מחירי התחבורה גבוהים ב 20 % מממוצע ממחירי ה oacd ההכנסות נמוכות ב 27% מהממוצע הבורות של הגברת מתחרה רק בדמגוגיה שלה (הנתונים מאתרהכנסת מרכז המחקר והמידע המחלקה לפיקוח תקציבי מרחק שתי הקלקות)
    סגור
  • 181.
    מי זאת ומה אכפת לי מה היא אומרת!!! (ל"ת)
    אהרון 30/11/2015 10:42
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 180.
    לינור שגרירה טובה של תל-אביב ה"שמאלנית"
    ירושלמי 30/11/2015 10:08
    הגב לתגובה זו
    3 6
    אתם רואים שה"שמאלנים" (לשעבר בהווה זה לא משנה, האדם אותו אדם) לא מעונינים בעובדות בדעת ובידע - ממש כמו ה"ימנים". שטחיות, בורות, עצלות, אגואיזם קיצוני וצפצוף על כל העולם שהוא לא אני. ובעיקר הרבה כעס וטינה, בעצם מסכנים. הגברת לא יודעת מהי סחה היום כפי שלא ידעה מה היא סחה בעבר. היא רק מספרת סיפורים דימיוניים שכמה כמותה אוהבים. לכן אל תבלבלו אותה עם נימוקים והסברים, תנו לה משהו פשוט: ימין או שמאל וזה הכל.
    סגור
  • 179.
    ירון זליכה ( ימני שקצת מבין יותר מעירית לינור בכלכלה)
    מומחה מקורות גלויים 30/11/2015 09:25
    הגב לתגובה זו
    11 3
    מתנגד חריף למתווה הגז. אבל עירית לינור כמו עירית לינור לא מחמיצנה הזדמנות לקושש עוד קצת אהדה וקהל קוראים פוטנציאלי בימין.
    סגור
  • 178.
    עירית לינור אומרת שטות ימנית, בהמשך החדשות כלב נשך אדם. (ל"ת)
    אורי 30/11/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 177.
    האמת צריכה להאמר
    מוריס 29/11/2015 16:06
    הגב לתגובה זו
    4 3
    טוב היה לו עירית לינור הייתה לוקחת לעצמה פסק זמן מהופעותיה המביכות ברדיו בהן היא מפטפטת את עצמה בלי הפסק, ללא מספיק ידע ונטולת חכמה יתרה. מישהו צריך להגיד לעירית לינור את האמת - את פתטית! אנא, תחסכי את זה מעצמך ומאתנו; עדיף כבר קובי אריאלי. הוא אמנם טרחן, אבל נותרה בו חכמה וביקורת עצמית.
    סגור
  • 176.
    אשרי אלון בן דוד שנחלץ בזמן
    אוהד 28/11/2015 17:49
    הגב לתגובה זו
    7 1
    היא ראש לשועלים,ואחת הנשים הכעורות בארץ,אז היא צריכה קצת צומי
    סגור
  • 175.
    כל מילה אמת . שילכו לטבריה בית שאן גדרה מפגיני רוטשילד (ל"ת)
    משה 28/11/2015 13:57
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 174.
    עמיקם
    אהרון קומבליס 23/11/2015 17:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לא מכיר שמאלן שעובד בעבודת כפיים הם הקלינים של המדינה הם ממומנים מאוייבי ישראל וזו זכות הקיום שלהם
    סגור
  • 173.
    יש פה יוקר מחיה
    שימי 22/11/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אין פה חלוקה שווה של הנטל, בשירות המדינה ובפרנסה. אנשים שלא תורמים מקבלים הרבה, גם דיור בתנאים יותר טובים מיוצאי צבא. באף מדינה לא דורשים ממי שיכולים (ממי שלא הוציא פטור משירות גם מטעמי מצפון כמו שמאלניים קיצוניים) לשרת את המדינה ולהסתכן עבורה מעל עשרים שנה (כולל מילואים). ההנהגה נרדמה בשמירה. וצעירים איכותיים עוזבים את הארץ כי לא ניתן לחיות כאן בכבוד, גם לעת זקנה כמו במקומות אחרים ששם לא צריך לשרת ולהסתכן. מי שטוב לו כאן, או שהתמזל מזלו (כמו סטרארפיסטים מוכשרים במיוחד וכד') או חי עם עזרת ההורים (כן, גם אחרי גיל 50). הרבה אנשים איכותיים עזבו כאן.
    סגור
  • 172.
    דמגוגיה ולא יותר
    איתן 22/11/2015 13:08
    הגב לתגובה זו
    9 3
    לא ראתה את מגש הכסף מתמודדת עם טיעונים ונתונים בטענות כלליות וסיסמאות ריקות מתוכן.. אי אפשר להתייחס לדבריה באופן רציני. סתם דמגוגיה ולא יותר
    סגור
  • 171.
    נניח שאת צודקת. למה מסתירים מהציבור את הפרוטוקולים
    שלומי 22/11/2015 12:54
    הגב לתגובה זו
    11 2
    של הישיבות?זה סוד מדינה ? או אולי מעורבים כאן אינטרסים זרים ? שלדון אריסון למשל וכד'.
    סגור
  • 170.
    כמה שאת צודקת
    מיכאל 22/11/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    3 8
    החברה הצעירים שהם בהחלט דור מפונק עוברים שטיפת מוח מדברנים מאוד מוכשרים כמו פרופ' זליכה ודומיו ובהפגנות המיותרות והבלתי הגיוניות שהם מייצרים הם פוגעים ותוקעים את הכלכלה שהם בעתיד יהיו הנהנים העיקריים של פירותיה
    סגור
  • 169.
    שירת הסיר
    אריה קרישק 22/11/2015 11:44
    הגב לתגובה זו
    23 1
    היעכנה המקצוענית הזו,שבנתה קריירה על פוזה אליטיסטית פסבדו-שנונה, מנפיקה כעת מחזות-מוסר להמונים הדפוקים. אולי כתפוטר מאיזו מובלעת שומנית מוגנת תתחיל לראות מציאות אמיתית ולא רק תסריטי סדרות טלויזיה מתקתקות.
    סגור
  • 168.
    פרופ' זליכה, כדאי שתאזין לה
    יוסף 22/11/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    4 5
    60% הם ימין ועוד 20% מתנדנדים. אז כדאי לך לשנות גישה ולדבר גם אליהם ולא רק לצד השמאלי של המפה, כי ככה ךא תצליח לשכנע. פנה אל הציבור הימני ושכנע אותם בצדקת דרכך. אל תהיה נגד, תהיה בעד שינוי. אמור כיצד יש לשנות והעם יסכים איתך. זכור, הימין שולט בגלל שהעם בחר בו בגלל עמדותיו המדיניות. קח איתך אנשי כלכלה ימניים וביחד פנו אל העם הימני ואמרו דברכם. רק כך תצליחו.
    סגור
  • 167.
    סליחה... עירית לינור ד"ר למדעי החרטא אמרה !! (ל"ת)
    קובי 22/11/2015 09:48
    הגב לתגובה זו
    11 8
    סגור
  • 166.
    הפלצנית מחפשת כרגיל כותרות
    דוד ימיני 21/11/2015 13:14
    הגב לתגובה זו
    11 7
    היית ונשארת רדודה במי אפסיים
    סגור
  • 165.
    בדמוקרטיה, אהבלה כלינור היא סופרת. זו כוחה של דמוקרטיה!
    סבא 21/11/2015 10:35
    הגב לתגובה זו
    12 6
    כמה עובדות פשוטות גברת לינור 1. ישראל היא אחת המדינות היקרות למחייה במערב 2. ישראל היא אחת המדינות עם השכר הנמוך במערב התוצאה של שכר נמוך ומחירים יקרים היא יוקר מחייה בלתי ניסבל, בו המדינה עושקת את עבדיה במיסוי ישיר, ועקיף, דרך מחירי הקרקעות הדיור האנרגיה התחבורה והמזון. ואת צודקת, אין כאן עניין של ימין ושמאל, הימין בשלטון ברציפות כבר מעל 30 שנים, הוא בלעדית אחראי לעושק הזה. בנוסף. הפסקתי להקשיב לגלי צה"ל שנשמעים כמו ערוץ 7 המטורלל עם רבנים ופינות דת כל כמה דקות, בעזרת מלהגים ריקים ומלקקי אחוריים קונפורמיסטים כלינור, אברי גלעד ושאר הדוסיאדה, רוקנתם את גל"ץ מכל ערך עיתונאי.
    סגור
  • דמוקרטיה היא שלטון השמאל,גם כשהשמאל הוא במיעוט (ל"ת)
    דרור מרמת גן 22/11/2015 11:02
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 164.
    שינתה פניה לכיוון האספסוף. זה המקום המתאים לה מלכתחילה (ל"ת)
    Xantippe 21/11/2015 07:06
    הגב לתגובה זו
    6 11
    סגור
  • האספסוף השמאלני מתקשה לעכל כי הוא השולך לפח ע"י בבחירות (ל"ת)
    דרור מרמת גן 22/11/2015 11:03
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 163.
    כמה חבל שהיא לא שמה לב לזה שהיא סותרת את עצמה...
    פרח 20/11/2015 23:25
    הגב לתגובה זו
    8 3
    מצד אחד היא כותבת "הם רוצים לחיות באחת הערים היקרות בעולם" ואז היא כותבת "אין פה יוקר מחייה מטורף". הייתי שמחה אם הייתה יכולה להסביר איך ת"א היא אחת הערים היקרות בעולם אם אין פה יוקר מחיה מטורף... ואגב, לא מזמן הייתי 3 שבועות בחו"ל - באירופה היקרה, וחייתי שם (מבחינת אוכל) שלושה שבועות ממה שכאן בקושי מספיק לי לשבוע. בקיצור, מעניין מי משלם לה כדי שהיא תוכל לחיות באחת הערים היקרות בעולם ולהיות "שמאלנית שהתפקחה"...
    סגור
  • את חרטטן
    עורב אדום 22/11/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 5
    חיית באירופה 3 שבועות וחיית, מבחינת אוכל ממה שבקושי מספיק לך לשבוע?? איפה? כולך חתיכת שקרן. בערים הגדולות באירופה מחירי, האוכל, דיור, דלק, חשמל וכו׳, בממוצע לא זולים מבתל אביב. וזה אומר אחד שמכיר טוב את אירופה ולא מזבל בשכל.
    סגור
  • 162.
    אני עם דעות שמאליות ומסכים עם דברי לינור בענין מתווה הג
    מתווה הגז כדאי לכולם 20/11/2015 09:18
    הגב לתגובה זו
    8 8
    הגז .ואני שואל את עצמי אם הימין צודק גם בנושאים לא כלכלים.
    סגור
  • 161.
    חייה בסרט
    מוטי 20/11/2015 07:07
    הגב לתגובה זו
    10 6
    גר באשדוד ולא יכול לקנות בית במחיר שפויי לא נוסע לשום חול ומסעדה זה פעם ב... וזולה והשיקול היחיד זה האם יש כסף לילד שני אז צאי מהסרט ותראי איך כולם נאנחים במדינה הזו
    סגור
  • 160.
    מסכים!!!
    מסכים 19/11/2015 22:07
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אני גר בחו"ל ואני רואה מה זה יוקר מחייה בארץ אוהבים רק דבר אחד: לבכות! לא רוצים לעבוד ולחסוך רק לקבל ולבזבז כסף
    סגור
  • 159.
    עיתונאים התמסרו למחאת רוטשילד ולא חקרו מי מימן המחאה (ל"ת)
    אהלים+במות+הגברה+כרז 19/11/2015 17:10
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 158.
    אהבתי את עירית של פעם שלא צדה קומוניסטים כמו
    יובל 19/11/2015 11:06
    הגב לתגובה זו
    8 7
    אהבתי את עירית של פעם שלא צדה קומוניסטים כמו צייד מכשפות של פעם בארה"ב חוץ מזה היא לא מפחידה אותי עם המילה קומוניזם שיש לה עוד גוונים חוץ מאוסיה הסובייטית של פעם יש הרבה מדינות שמאמצות קווים סוציאליסטים בלי להיות קומוניסטיות כדאי שעירית לינור תרד ממגדל השן שלה ותראה את עמה חוץ מזה המעבר ל"צד השני" שלה והמאמץ הכביר שלה להכפיש את השמאל שמנסה ליצור פה מדינה פחות קפיטליסטית ויותר שיוויונית נראה גם מוטה ממניעים כספיים כמו שהיא גורסת על הפעילות של הv-15 אז שתפסיק להסית ולבלבל תמח ותישאר ב"צהוב" שהיא כל כך אוהבת לאחרונה שנראה הולם אותה לעולם השיטחי שלה רק חבל שצריך לשמוע את זה בגל"צ בתכנית ששני מרואיינים צריכים לבוא מאג'נדה מנוגדת שמתי לב שלימין יש אג'נדה כזאת ואילו לשמאל מביאים מאוכזבי שמאל ליצג אותו אני שמח ששמו את יוסי שריד ברדיו כיצוג הולם "קום התנערה עם חלכה"
    סגור
  • 157.
    עירית יקרה, זה לא נכון. אני ימני! ואני נגד מיתווה הגז!
    . 19/11/2015 10:52
    הגב לתגובה זו
    11 9
    זה שאני ימני, וחילוני, לא אומר שאני חייב להסכים עם כל צעדיו של נתניהו. איפה במצע הליכוד כתוב שיחמסו את המדינה לשנים הבאות? לא מסכים עם זה.
    סגור
  • 156.
    קשקשנית
    מלי 19/11/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    12 10
    שמאלנית שהתפקחה עאלק...הקטע שלה להיות תמיד נגד...כאילו מגניבה....אז שתחזור ליכתוב ספרים שאף אחד לא קורא ותעזוב אותנו בשקט
    סגור
  • 155.
    איך היא תמיד מוציאה מילים מפי. איך היא תמיד קולעת!
    רונית 19/11/2015 08:51
    הגב לתגובה זו
    18 12
    עירית, אהבתי אותך גם כשהיית שמאלנית אבל מאז שהתפקחת אני אוהבת אותך עוד יותר. אוהבת את היושר שלך. כל הכבוד.
    סגור
  • 154.
    קודם תגורי במקום אחר
    שי דרורי 19/11/2015 01:30
    הגב לתגובה זו
    17 8
    האמת שלא סבלתי אותך אף פעם. הסנוביזם שלך תמיד הפריע לי. אבל הפעם זה גם הטיפשות שבה את מדברת כאילו את מבינה משהו. גרת פעם במדינה אחרת שיש לך מול מה להשוות? בתור מי שגר כשנה בחול ומגיע לפה לטפל בעסק שלו אני יכול לספר לך שפה מאוד מאוד מאוד מאוד יקר לחיות. ולא, אני גר במרכז תל אביב. אני גר בשכונת הפרחים במודיעין. קיניתי את הדירה שלי לפני עשר שנים ומזל שכך כי היום אין שום סיכוי שהייתי קונה אותה. שלא תביני לא נכון, אשתי ואני מרוויחים יפה מאוד, אבל בקושי גומרים את החודש. השליחות עכשיו לשנה מסדרת אותנו יותר מכל דבר אחר. אז עשי לכולם טובה ולפחות אל תדברי על מה שאין לך בו שום מושג! על מה אני מדבר, זו עירית לינור. אם היא תצטרך לדבר רק על דברים שהיא מבינה בהם היא תצטרך לשתוק.
    סגור
  • 153.
    בול. כל מילה במקום! (ל"ת)
    אור 18/11/2015 21:40
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • 152.
    למה זה חשוב מה עירית לינור אומרת.
    האזרח מ 18/11/2015 13:17
    הגב לתגובה זו
    18 7
    אמרה -אז אמרה . ממילא עד שהיא לא תפגע באופן אישי מפגעי הקפיטליזם החזירי,היא לא תבין .שתגיד מה שהיא רוצה ,דברים לא חשבים של אישה לא חשובה
    סגור
  • 151.
    אמרה אשת התקשורת התל אביבית.... (ל"ת)
    דנה 18/11/2015 12:43
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 150.
    אמרה אשת התקשורת התל אביבית....
    דנה 18/11/2015 12:42
    הגב לתגובה זו
    3 3
    צבועה וסתומה.
    סגור
  • 149.
    קשקשנית
    עירית 18/11/2015 11:55
    הגב לתגובה זו
    9 4
    שינית גברת לינור את עמדותיך הפוליטיות ואז את מנגחת את המסכנים שלא גומרים את החודש? כל מה שכתבת שטויות, אבל בעברית רהוטה.
    סגור
  • 148.
    האמת שאף אחד לא אומר - הגז יקר בגלל ששינסקי
    צדקיהו 18/11/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 4
    מחיר הגז לפני ששינסקי - 3.0 דולר מחיר הגז אחרי שישינסקי 5.5 דולר כל המפגינים למינהם כולם כולל כולם שבחו והללו את ששינסקי הם לא הפגינו נגד ששינסקי התוצאה - המחיר קפץ מ 3 דולר ל 5.5 דולר ומי משלם על זה כל הציבור במילים אחרות יש מס נסתר חדש על הציבור שקוראים לו מס שישנסקי בכל פעם שאתה צורך חשמל בדומה לדלק אתה משלם המון מס למדינה לכן המפגינים הם צבועים יקראו לביטול ששינסקי המדינה תוותר על 65% מההכנסות המחיר ירד ל 2.8 דולר ליחידה וכל הציבור העסקים הקטנים המפעלים ירוויחו בגדול דבר שיעודד בצורה דרמתית את הצמיחה והתחרויות של היצואנים ששינסקי הוא עוול נוראי ואנטי חברתי יש קשישים שאין להם כסף להפעיל את החימום בבית בגלל מחירי החשמל והם יושבים מכוסים בשמיכות קפואים בבית במקום להוריד דרמטית את מחירי החשמל המדינה הטילה מס חדש על הקשישים האלה חבל שאת האמת הפשוטה הזאת אף אחד לו אומר
    סגור
  • 147.
    פיתוח ליוויתן חייב לצאת לדרך ומיד!!!!!!!!!
    מבין 100 18/11/2015 08:22
    הגב לתגובה זו
    5 7
    אין פה מחאה על הגז יש כאן קומץ שמאל קיצוני אובססיבי שמטרתו היחידה להפיל את הממשלה גם במחיר הרס הכלכלה. פיתוח לוויתן חייב!!! לצאת לדרך כל יום דחיה = הפסד של 40 מליון ש"ח לחינוך ולרווחה. יש לאשר סופית את המתווה ולצאת לדרך אחרת הגז ישאר לעד באדמה והמדינה תפסיד מאות מילארי דולרים. כל מי ששכל בראשו חייב להבין זאת.
    סגור
  • 146.
    אירית לינור - מדברת לעניין- לא לא מחאה זה שמאל קיצוני
    מבין 100 18/11/2015 08:22
    הגב לתגובה זו
    13 12
    אין פה מחאה על הגז יש כאן קומץ שמאל קיצוני אובססיבי שמטרתו היחידה להפיל את הממשלה גם במחיר הרס הכלכלה. פיתוח לוויתן חייב!!! לצאת לדרך כל יום דחיה = הפסד של 40 מליון ש"ח לחינוך ולרווחה. יש לאשר סופית את המתווה ולצאת לדרך אחרת הגז ישאר לעד באדמה והמדינה תפסיד מאות מילארי דולרים. כל מי ששכל בראשו חייב להבין זאת.
    סגור
  • 145.
    האמת בפרטים
    זאב 18/11/2015 07:13
    הגב לתגובה זו
    9 3
    כמה קל להסיט את הדיון לנושא ימין ושמאל כאשר רוצים לתפוש כותרת ובעיקר להתחנף לבעלי ההון ולמממשלה. לא יודע אם את מאמינה בגיבוב השטויות שאמרת ברצף רק לדוגמא תקשיבי לשטייניץ לפני שנה (לפני שהפך לכלבלב של ברוני הגז) איך איימו על חייו למען עצירת ועדת ששינסקי רק תקשיבי לששינסקי איך תפרו לא תיקים רק תקשיבי לאבי ליכט על הסכנה במתווה הגז בקיצור הסיסמא סמולנים סמולנים כבר יצאה מאופנה אנשים מבינים שמספרים שיש שיטה של הפרד ומשול, ויצירת עם של עבדים כנועים ואת מוזמנת לחוגי הבית בנושא הגז, כך שתוכלי לשמוע ממקור ראשון (ולא ממי שמשלם לך את השיק) מה בדיוק קורה בנושא הזה
    סגור
  • 144.
    התפכחה. ה-ת-פ-כ-ח-ה
    ש 17/11/2015 21:29
    הגב לתגובה זו
    9 1
    אני לא יכולה לקרוא כתבה עם שגיאות כתיב, מצטערת. אצל עיתונאים זה בלתי נסלח.
    סגור
  • 143.
    תראו מה אומר הכלכלן שביבי אוהב
    האזרח דרור 17/11/2015 21:17
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כלכלן הפרו-קפיטליסטי לואיג'י זינגלס מתאר את הקפיטליזם למקורבים כך: ״כאשר עסקים משיגים כוח שוק שיכול לאפשר להם להעלות מחירים, הציבור יכול לבקש הגנה דרך התהליך הפוליטי. אבל כאשר לעסקים יש גם כוח שוק וגם כוח פוליטי, הציבור לא יכול לברוח. בתנאים אלה המערכת מתחילה להיות דומה לכלכלה סוציאליסטית - ולא לכלכלה חופשית. בכלכלה סוציאליסטית המערכת הפוליטית שולטת בעסקים. במערכת קפיטליזם-של-מקורבים העסקים שולטים בתהליכים הפוליטיים. ההבדל דק מאוד: בשני המקרים לא קיימת תחרות והחופש נעלם. ללא תחרות החיים הכלכליים אינם הוגנים, ולמחוברים יש יתרון.״ אז מי בדיוק הקומניסט כאן לינור? מחאה נגד מונופול שמקבל גיבוי ממשלתי או אולי בעצם את?
    סגור
  • 142.
    אולי תחזרי לכתוב רומנים לעקרות בית? (ל"ת)
    י 17/11/2015 21:13
    הגב לתגובה זו
    13 9
    סגור
  • 141.
    כמה עצוב!
    שונייטה הולנדר 17/11/2015 20:32
    הגב לתגובה זו
    9 2
    חזרתי לאחרונה מלונדון.. אחת הערים היקרות בעולם.. אני בשוק ממחירי האוכל כאן.. הרבה יותר יקר! וכמובן שהמשכורת בארץ היא נמוכה בהרבה ולא בפאונדס! הפערים החברתיים בישראל הם הגדולים ביותר במדינות מפותחות בעולם המערבי. ישנן הוכחות לקשרי הון-שילטון שמעידות של מאפיה, ועל קניית הפוליטיקאים שלנו בכסף, על מכירת משאבי הטבע של ישראל, ועל התנהלות שמאפיינת מדינות עולם שלישי. מי לא רואה זאת,, טומן ראשו בחול.
    סגור
  • 140.
    מדוע דעתה משנה? היא מומחית לכלכלה?
    רונית 17/11/2015 19:18
    הגב לתגובה זו
    16 4
    בחורה פריבילגית עם כסף, שבקושי צריכה לעבוד לפרנסתה. ובנוסף: פרובוקטורית שחייבת להישאר בתודעה כדי להמשיך להתפרנס משעתיים שידור ברדיו בשבוע.
    סגור
  • עירית לינור שינתה כיוון, ...
    נעמי 18/11/2015 10:16
    הגב לתגובה זו
    4 9
    רוב המפגינים לא מבינים כלום בכלכלה , הם מוסתים ע'י ידי "נאורים" מהשמאל ...עירית אולי לא מבינה בכלכלה ,אבל היא בהחלט מבינה היטב ב"שמאל"...אין זו בושה לשנות עמדה ..צריך שכל ישר ואומץ ,שחברייך מהקפה השכונתי אולי יפסיקו לדבר איתה...
    סגור
  • בטח שינתה כיוון, הסתה נגד השמאל מוכרת יותר
    ניר 18/11/2015 11:00
    הגב לתגובה זו
    9 3
    והיא הרי צריכה להתפרנס איכשהו
    סגור
  • תודה על זה
    לא פיטרו אותה עדיין? 17/11/2015 21:25
    הגב לתגובה זו
    3 2
    בשני משפטים הסברת את כל מה שצריך.
    סגור
  • 139.
    האישה המפונקת שחיה בצפון תל אביב
    אישה מגוחכת 17/11/2015 19:04
    הגב לתגובה זו
    9 6
    טוכנת שזו מחאת מפונקים ואין יוקר מחיה, אבל מצד שני אומרת העיר הכי יקרה בעולם.
    סגור
  • 138.
    תותחית שיודעת להתנסח ומדברת אמת
    הכריש 17/11/2015 17:10
    הגב לתגובה זו
    14 24
    כל הכבוד עירית כאחד שהשקיע במניות הגז והפסיד הרבה כסף בקידוחי מיה ושרה חושב שהגיע הזמן שנרוויח ואנו לא שודדים רק משקיעים הגיע הזמן שגם נרוויח ולקרא ליצחק תשובה ברון גז כמו לסוחר סמים זה פשע אז כל הכבוד לך ותמשיכי לדבר אמת
    סגור
  • אתה מתכוון, כאחד שעובד עבור ברוני הגז
    נדב 17/11/2015 19:29
    הגב לתגובה זו
    9 3
    לא צריך להיות חכם גדול כדי להבין שגונבים את הישראלים. מדוע מחיר יחידת גז עולה פה כפול? אגב, היא מתנסחת די עילג יחסית לפובלציסטית
    סגור
  • 137.
    תקעו הרסו קידוחים הרסו
    היחימובוביזם 17/11/2015 15:40
    הגב לתגובה זו
    2 4
    פיתוח הרסו תענף ביבי אשם תחתום ממה הפחד?
    סגור
  • 136.
    אינני מבין את ביבי
    היחימובוביזם 17/11/2015 15:38
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תחתום מי הקומץ שיקבע לנו את החיים ?? יאללה תחתום היו שלושה וועדות חאלאס
    סגור
  • 135.
    עירית יקרה, הבולשיביזם כבר פה.
    עוזי מאשקלון 17/11/2015 14:37
    הגב לתגובה זו
    12 4
    הפרדוקס הוא שהימין הלכאורה קפיטליסטי לא מעודד כלכלת שוק אלא מתחזק ריכוזיות שנשלטת בידי קומץ טייקונים. אם הייתה פה יותר תחרות שלא מונעת מאינטרסים יוקר המחייה היה יורד.
    סגור
  • 134.
    האמת היא - שזו עיר יקרה,מי שמתעקש לשלם ביוקר - זכותו !
    אלי........ 17/11/2015 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 8
    רק שלא יתבכיין לנו... יש בארץ מקומות רבים,נחמדים וזולים...
    סגור
  • זולים כן נחמדים לא (ל"ת)
    הם לא נחמדים 19/11/2015 16:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 133.
    לינור סנילית
    עודד 17/11/2015 14:03
    הגב לתגובה זו
    10 11
    נראה לי שלינור לא בדיוק הבינה נגד מה היתה ההפגנה, היא מדברת על הפגנה אחרת שהיתה פעם לפני שנים כשמאות אלפי מפונקים יצאו לרחובות, וכעסו על יוקר המחיה. מצחיקים שכאלה מה שהשעמום גרם להם אז, ככה זה כשכל כך טוב, מתפנקים ומיד רצים לערוך סרט קצר לפי תורת איזנשטיין הבולשביק מהקולחוז. אה כן, וההפגנה המדוברת, זו נגד מתווה הגז , לינור לא מבינה על מה הצעקה, היא דווקא אוהבת את קול שיקשוק בלוני הגז על המשאית למטה ברחוב מידי פעם כשמחליפים בלון אצל אחד השכנים אולי אפילו את הבלון שלה.
    סגור
  • 132.
    מה נסגר עם התגובות פה
    מאיה 17/11/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    12 6
    די. אין בכלל ספק שיקר פה באופן לא הגיוני. זו לא דעה, ולא קונספירציה של השמאל. המסכימים פה הם: ימנים מפוחדים / מלאי שנאה. בורים. אכלו כל כך הרבה שקרים מהמנהיגים שלהם שהם כבר לא מסוגלים להבדיל בין ימינם לשמאלם, בטח לא בין ימין ושמאל. תפסיקו. אתם מעייפים. אתם מייאשים. אתם פוגעים בעצמכם ובילדיכם חסרי העתיד, הפנסיה, הבית. פקחו את העיניים.
    סגור
  • 131.
    גניבה זאת גניבה זה לא יעזור לכם
    צחי 17/11/2015 13:28
    הגב לתגובה זו
    6 6
    לא יודע אם שילמו לה בשביל להגיד את זה או שהיא סתם מטומטמת, אבל לא משנה איך ינסו להפוך את זה ההסכם שביבי מנסה להעביר עם נובל אנרג'י ויצחק תשובה הגנב הוא פשוט גניבה לכל דבר אי אפשר להפוך את זה. לקחת משהו ששייך לציבור ולמסור אותו לידיים פרטיות תוך ויתור על הריבונות של מדינת ישראל ובלי רשות מהציבור שלו שייך הגז זאת גניבה. אף כתבה שלכם לא תצליח לשנות את העובדה הזאת.
    סגור
  • 130.
    בהחלט מסכימה איתה
    נטע 17/11/2015 11:56
    הגב לתגובה זו
    16 15
    ההתעקשות לגור בתל אביב, נכונות לשלם שכ"ד גבוה ולחיות בבתי קפה, מסעדות וטיסות בשבח ה'מגיע לי'. זה אומנם רחוק מליצג את כל העם, אבל אלו קולות דומיננטיים שנשמעים. הפכנו לדור מפונק של ג'אדגטים ושופוני. פעם חיו הרבה יותר בצניעות . |נכון, הכל מסביב התייקר והשכר נשחק- אבל עדיין- סגנון החיים הראוותני חורה לי מאוד.
    סגור
  • 129.
    שאפו לעירית לינור! הקול השפוי בתקשורת הישראלית (ל"ת)
    מישהי מהתעשייה 17/11/2015 11:21
    הגב לתגובה זו
    22 17
    סגור
  • 128.
    צריך הרבה אומץ כדי לצאת בהכרזה כזאת כשאת חלק מהתקשורת
    marcelle 17/11/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    15 10
    כל הכבוד לאומץ הציבורי והאישי. אנשים צועקים על יוקר המחייה, מבלים במסעדות ובבתי קפה, נוסעים לברלין/ניו יורק/אמסטרדם/ וכ' כדי לבדוק את יוקר המחייה וחוזרים הנה עם ראש נפוח מקנביס וגוף נפוח מעצמם כאן הם מוצאים אדם מתוסכל עם חלומות גדולה לא ממומשים , עם עבר של מי שיכול היה להשפיע ולא עשה דבר פרט לצעקות של קוזק נגזל. הוא אכול רגשי נחיתות בשל מוצאו העדתי ובוחר שוב בדרך של הכפשה של כולם כדי להוציא עצמו גדול. אנשים חסרי הבנה בתחום האנרגיה בולעים כל מילה שלו . האדם הזה בעיני רוכב על בורותם של רבים בנושא הגז (וגם בורותו המובהקתבתחום זה) מפריח סיסמאות , ומשמיע דברים שאמורים לסלול לו את הדרך לתפקיד בכיר במפלגת העבודה. המחאה היא מחאה פוליטית נטו. זוהי מחאה של השמאל שינצל את בורותם של השבעים שרוצים לסבוא כדי להגיע לשלטון. גם אני נשבתי בגל הזה לפני הבחירות האחרונות וכשאני רואה במי בחרתי להוביל, אני בושה ונכלמת. נושא הגז משמש כסוס עליו מנסים לרכב כל הדרך לכס הממשלה.
    סגור
  • 127.
    ככה יעשו אנשי השמאל לאיש שמאל לשעבר...שנאה...שנאה (ל"ת)
    אלופים בשנאה 17/11/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    20 9
    סגור
  • 126.
    הגז טוב למדינה ואזרחיה. כל הכבלים ויחמוביצים לדין (ל"ת)
    צבי 17/11/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    10 10
    סגור
  • 125.
    סוף סוף קול שפוי בים הטמטום המאורגן אישה אמיצה וחכמה.
    שימעון 17/11/2015 08:46
    הגב לתגובה זו
    19 16
    קיבלו לפנים את האמת המרה אנשים שלא ממש מתפרנסים וצועקים ברחובות על קיפוח .
    סגור
  • שפוי ? אולי. טימטום - בוודאי.
    שמטוב 17/11/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    16 10
    כל מי שטוען שאין יוקר מחיה בארץ והכל זה רק פינוק הוא מטומטם. מילה מישהו שנותן נימוקים ליוקר המחיה, צודקים או שקריים. אבל בשביל לאמר שאין יוקר מחיה בארץ צריך להיות מטומטם.
    סגור
  • 124.
    אישה מכוערת מבחוץ ומבינים
    שלגיה 17/11/2015 07:52
    הגב לתגובה זו
    14 25
    ואני מאחלת לך מעומק ליבי שאת זקנתך תבלי במוסד סיעודי הנחות שקיים כך שגם את תרגישי תדעי ותחיי בעולם העוני.
    סגור
  • 123.
    עוד הוכחה לכך שהשכלה ואינטליגנציה הם שני דברים שונים
    עדי 17/11/2015 07:09
    הגב לתגובה זו
    14 17
    עירית לינור אולי יודעת לכתוב ולתרגם ספרים של ג׳יין אוסטין, ואין ספק שאופקיה התרבותיים רחבים. אבל בו בעת היא גם טיפשה וצרת אופקים שלא מצליחה לראות מעבר לקצה אפה, ובעצם לא מנסה.
    סגור
  • 122.
    צודקת בנושא זה. חבל רק שמועסקת כתועמלנית של חיסונים!
    מיכאל 17/11/2015 05:07
    הגב לתגובה זו
    5 10
    יושרה אישית של חיים שלמים היא זרקה בעבור בצע כסף. היזהרו מחיסונים! - אלו רעלים שמחדירים אותם למחזור הדם. חלקם יוצרים אוטיזם ושיתוק!!
    סגור
  • מוכרת את עצמה לשטן. בטח קיבלה כסף ממישהו, נניח ביבי,
    שמטוב 17/11/2015 09:58
    הגב לתגובה זו
    11 13
    כדי להפיץ את השטויות פה. לגבי חיסונים, לא כולם פסולים, רובם כן.
    סגור
  • 121.
    חכמולוגית היפסטרית מתמחה בחלטורה
    2שי 17/11/2015 02:09
    הגב לתגובה זו
    15 16
    "אין יוקר מחיה;. ..העיר היקרה בעולם;"
    סגור
  • 120.
    אין לה מושג על מה מדובר
    ינשוף ירושלמי 17/11/2015 01:13
    הגב לתגובה זו
    14 14
    לא מתפלא - זה קורה לה לעיתים קרובות כשהיא מייצרת "פנינים"
    סגור
  • 119.
    מה עובר על עירית לינור ? כנראה שהיא צריכה לעבור עוד
    שביט 17/11/2015 00:48
    הגב לתגובה זו
    12 12
    כנראה שעירית לינור צריכה לעבור עוד תהליך התפקחות מה היא רצינית ? זה בגלל שהיא שבעה ואין לה יחסית 'מצוקות' והילדה שלה תהיה מסודרת כלכלית היא מדברת מתוך ניתוק. ה' יעזור לה
    סגור
  • מבחינתך אין דעות ומחשבות שונות משלך? (ל"ת)
    eby 17/11/2015 12:49
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 118.
    הבערות היא האסון הגדול ביותר שלנו
    אילן 17/11/2015 00:15
    הגב לתגובה זו
    16 7
    והנה מגיעה האינטליגנטית הנכבדה ובדמגוגיה זולה ושטחית מבלי להבין דבר וחצי דבר בכלכלת ישראל שופכת את הרעל שלה . האם היא בדקה מי בדיוק היה בהפגנה? האם היא בדקה אם הם עורכי וידאו ביוטיוב ותלמידי תקשורת? האם היא בדקה אם הם רוצים לגור ברוטשילד או שסתם איכפת להם ממה שקורה כאן? האם הם מפונקים? האם הם שייכם לקולחוז קומוניסטי? התשובה היא לא לכל השאלות ועל כן מה דעתך הגברת לינור להתיחס בצורה מעט יותר אינטלגנטית רצינית ומעמיקה לדברים שקורים במדינה הזו? אגב את התכנית של מיקי חימוביץ "המערכת" מהערב על ההונאה הגדולה של המדינה וחברות הביטוח בנוגע למצב הביטוח הסיעודי בארץ ראית אולי במקרה?או שזה לא מעניין אותך? רק על עניין הביטוח הסיעודי והביטוח הלאומי שכבר מזמן נחשב לגזלן הלאומי היו כולם צריכים לצאת לרחובות ולהפגין על היחס של המדינה לזקניה!
    סגור
  • 117.
    לא התפכחה...התפצלחה
    יוכי 16/11/2015 23:48
    הגב לתגובה זו
    9 15
    עושה רושם שלינור התעשרה מספיק...לא התפכחה..התפצלכה
    סגור
  • 116.
    תותחית עירית לינור אמיצה וצודקת במאה אחוז (ל"ת)
    TBH 16/11/2015 21:51
    הגב לתגובה זו
    26 14
    סגור
  • 115.
    סתם טיפשה שמברברת שטויות בלי תוכן, ידע ומשמעות. (ל"ת)
    טל 16/11/2015 20:29
    הגב לתגובה זו
    12 26
    סגור
  • 114.
    צודקת מליון אחוז עירית.אנשים מפונקים שרק מתבכיינים
    עודד 16/11/2015 18:40
    הגב לתגובה זו
    25 7
    יש מלא מקומות שניתן לגור בהם גג שעה מהמרכז אבל הם מעדיפים להתלונן
    סגור
  • 113.
    אמיצה
    iip 16/11/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    20 8
    אותה צריך בכנסת
    סגור
  • 112.
    מחאת הגז
    יצחק ארמוזה 16/11/2015 16:15
    הגב לתגובה זו
    17 4
    עירית.את 10.
    סגור
  • 111.
    אישה טיפשה . בשבדיה עלות שכר דירת 4 חדרים
    עמית 16/11/2015 16:05
    הגב לתגובה זו
    12 29
    היא שליש משכר המינימום כאשר המשק שם בעיצומו של מעבר ליום עבודה בן 6 שעות .
    סגור
  • בשבדיה אין שכר מינימום! (ל"ת)
    איציק 16/11/2015 20:46
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • אנחנו במזרח התיכון - לא בשוודיה (ל"ת)
    עוד גאון 16/11/2015 18:15
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • אתה אחראי על הI.Q של אנשים???
    עמית 16/11/2015 17:55
    הגב לתגובה זו
    6 4
    אנחנו לא חיים בשבדיה...
    סגור
  • אנחנו חיים במדינת סדום. השודדים חוגגים עלינו.
    שמטוב 17/11/2015 11:23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    וגם משלמים לטוקבקיסטים שימחאו להם כפיים.
    סגור
  • 110.
    יו, ממש לא חכמה. שמעה על שכר מינימום ודיור בשמיים? (ל"ת)
    זוהר 16/11/2015 15:26
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • עגבניות ב 10 שקל. השבע לא רואה את הרעב. גם לא איכפת לו (ל"ת)
    עגבניה 17/11/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • היא לא שמעה, וזה לא מעניין אותה
    עדי 17/11/2015 07:11
    הגב לתגובה זו
    8 5
    זה לא שהיא מביאה נימוקים וטיעונים לטובת השטויות שהיא פולטת, היא לא מתבססת על שום דבר מלבד האינטואיציה השגויה שלה והביטחון המופרז שלה בחוכמתה.
    סגור
  • דיור בשמים ובכ"ז
    עמית 16/11/2015 17:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אנשים קונים דירות כשהם יותר צעירים מאשר בדורות הקודמים...
    סגור
  • 109.
    צודקת ולא צודקת
    shafik 16/11/2015 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 3
    כי מצד אחד לא כל המדינה יכולים לגור בתל אביב מצד שני גם בפריפריה המחירים טסו ועברו את המליון שקל.
    סגור
  • מחירים בפריפריה
    אתל 16/11/2015 21:39
    הגב לתגובה זו
    1 4
    לא נכון בעליל... היא צודקת!! עשו מתל אביב ממלכת ישראל - כל העלות בפריפריה נקבעת לפי קרבה לעיר הבועה... פתח תקווה למשל יש מקומות שעדיין אתה יכול לקנות 4 חדרים עד 800000 ש"ח ואם בא לך להתפנק אז באם המושבות דירה 4 חדרים 12000000 מינימום
    סגור
  • 108.
    הגב' חכמה מידי
    מוטי 16/11/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    12 4
    השמאל הזוי ממציא כל פעם משהו "חדש". לעולם הבעיה היא לא במשכורות של מובילי השמאל ! תמיד להם יש כסף בשפע !
    סגור
  • 107.
    דור של מפונקים ? אומרת זאת שמעידה שיישנה שנת צהריים ?
    עדי 16/11/2015 13:59
    הגב לתגובה זו
    10 13
    זה שאנחנו דור שאולי לעינייה אנחנו חבורה של בכיינים זה לא אומר שאפשר לגנוב את העתיד שלנו מתחת לאף.. הבעיה שהעם שבוחר כל ארבע שנים מי ישלוט בו לא רואה שהשולט בו מקדם את הפטרונים שלו (בעלי ההון), ואת הבחירות לקדנציה הבאה. לצערי אני יכול לומר כי השרים נבחרים לא על פי כישורייהם, אלא לפי הנזק שהם עלולים לגרות אם הם לא יקבלו את מבוקשם. ראו לדוגמה שר חינוך שמתייחס לתלמידים כמו לדור של פועלים בשיקולים של השקעה ותמורה. שר בריאות שלא דואג לבריאות אלא לניצול מיטות מקסימלי בבתי החולים - נראה אותו מאופז יום אחד בשירותי הבריאות שהוא מספק. שר חקלאות שמתעסק בחורבן הבית השלישי.. שרת תרבות שעושה בושות.. שר ביטחון רק מטיל איימים ומוכר לנו חוסר ביטחון..
    סגור
  • 106.
    מה את עושה בגלי צה"ל?
    malka 16/11/2015 13:38
    הגב לתגובה זו
    15 8
    תחנה עבור חיילים ע"י חיילים - מה את עושה שם? ההבנה שלך בכלכלה היא ברמת הכתיבה השטותית שלך
    סגור
  • 105.
    מה זה בכלל קשור? מי בכלל טורח לצטט אותה?
    עירית 16/11/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    7 7
    לך לא יקר בישראל כי יש לך כנראה משאבים ואת מפונקת ולכן את משליכה על המפגינים.. העברה פשוטה קוראים לזה. לרוב הציבור בישראל יקר רצח ויש יותר מידי עניים לפי מדדים אובייקטיבים אז עירית לינור תחיי בבועה שלך ותסתמי
    סגור
  • 104.
    ילדה (בעצם זקנה, לא?) טובה רמת השרון
    כפית כסף 16/11/2015 12:44
    הגב לתגובה זו
    6 9
    כנראה שהמעבר לימין מדיני גורר ימין קפיטלטי חזירי.
    סגור
  • 103.
    מסכים עם לינור: דור של מפונקים
    גרין 16/11/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    20 11
    מחיר הקוטג' הפריע להם, דירה פחות מארבעה חדרים לא מתאימה להם, ולעבוד בבניין זה רק בשביל הסינים...
    סגור
  • וגם טמבל (ל"ת)
    אתה דביל 16/11/2015 21:32
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 102.
    חופש ביטוי - זה רק לשמאל (ל"ת)
    עקב 16/11/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
    20 3
    סגור
  • 101.
    הבעיה היא שיש מי שנותן לגברת במה - מעניין מי מקשיב לה (ל"ת)
    סובלימציה 16/11/2015 11:20
    הגב לתגובה זו
    12 18
    סגור
  • אין שום בעיה. עושה שירות דוב לשולחיה.
    שמטוב 16/11/2015 12:00
    הגב לתגובה זו
    6 5
    שקרים ושטויות כמו שלה מחזקים את המחאה.
    סגור
  • 100.
    כל הכבוד לה שהעיזה להגיד שהמלך עירום
    נועם 16/11/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    30 11
    ושלא יבלבלו את הביצים - רואים את הידיים הארוכות של הקרן להשמדת ישראל. הם מפחדים שננצל את הכסף מהגז ונבנה פה מדינה לתפארת ונביא מליוני עולים יהודים לארץ וככה נהרוס את החלום שלהם להשליט פה את האחים המוסלמים.
    סגור
  • 99.
    לצערי היום כולם מפגינים בלי לדעת מימנם ושמאלם
    אוסף פופליסטים 16/11/2015 10:45
    הגב לתגובה זו
    22 2
    ככלכלן אני יכול להגיד שרוב האנשים שהפגינו נגד מתווה הגז לצערי כלל לא מבינים מה זה מתווה הגז.לי אישית קשה להכריע בסוגיה המורכבת הזו כי יש צדדים חזקים לכאן ולכאן.חבל שהגענו לרדידות נוראית שראובן אדלר דחף אותנו אליה בבחירות האחרונות.
    סגור
  • 98.
    לחזור לימי התה ויסוצקי אל מול בתי קפה מלאים - נראה לי ש
    תל אביבי 16/11/2015 10:39
    הגב לתגובה זו
    12 2
    דור שמבזבז ומבזבז ורוצה להנות מהעיר הגדולה והכיפית צריך להבין שיש לזה מחיר. המחיר הוא שלא כולם יכולים לרצות לגור באותו מקום ושהמחיר לא יהיה גבוה ולא כולם יוכלו לקנות בו דירה. אגב כמו שלא כולם גרים במנהטן. זה מעולה לחיות ולהנות אבל לחזור למה שהיה פעם - אני לא זוכר שלקחת קפה, לשבת במסעדות, לשתות שייק בריאות היו נפוצים כמו היום. תמיד אפשר להתלונן - תזכרו מה היה פה לא מזמן - לפני 20 שנים.
    סגור
  • 97.
    ביבי שולט בתשקורת, ושולח את נאמניו ללעוג לנו (ל"ת)
    חלאות 16/11/2015 10:34
    הגב לתגובה זו
    7 23
    סגור
  • 96.
    גם אני רוצה מהחומר שהיא לוקחת (ל"ת)
    איפה משיגים ? 16/11/2015 10:11
    הגב לתגובה זו
    10 24
    סגור
  • 95.
    צודקת במאה אחוז! טוב לדעת שהם לא מצליחים לעבוד על כולם (ל"ת)
    העם לא טיפש 16/11/2015 09:59
    הגב לתגובה זו
    29 6
    סגור
  • 94.
    עירית - ממשיכת דרכו של מקארתי.
    אנונימי 16/11/2015 09:43
    הגב לתגובה זו
    8 24
    ההבדל הוא שבימי מקארתי הקומוניזם היה חי ובועט וכעת הוא מתקיים רק במקומות הזויים כמו צפון וייטנאם.
    סגור
  • אולי של סטלה מקארתי
    איש 16/11/2015 12:37
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גם זה לא ממש
    סגור
  • אתה נותן יותר מדי קרדיט למלחכת הפינכה
    שמטוב 16/11/2015 10:14
    הגב לתגובה זו
    11 18
    סתם מפטפטת וכנראה קיבלה הבטחה שיאריכו את המישרה שלה בעתונות אם תלקק לישבן הנכון.
    סגור
  • 93.
    עירית לינור מערבת מין בשאינו מינו וחוטאת בהתלהמות.
    ranr 16/11/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    10 20
    מחאת הגז נושאת שני שלטי אזהרה. האחד, המפגינים ואיתם ציבור גדול, סבור שיש ליישם מסקנות וועדת ששינסקי שהיא וועדה מקצועית שהתכנסה לעניין מיסוי החברות המנצלות את משאבי הטבע של ישראל. השלט השני, התנגדות לעקיפת נוהלים וכללי מנהל תקינים אותם נקט ראש הממשלה בהשתתפות עמיתיו, המתבטאת בעקיפת הממונה על ההגבלים העסקיים, ההתפטרות המתוכננת של דרעי והעברת סמכויותיו לראש ממשלה שנושא בארבעה תפקידי שרים.... הגברת לינור מכנה את ההפגנות "פירוק מבנים" בעוד שמי שבאמת מפרק מבנים ופוגע בתפקוד המנהלי התקין, הוא ראש הממשלה בכבודו ובעצמו. הדמוקרטיה בניגוד לשיטה הדיקטטורית בין אם זו הסובייטית, החביבה על הגברת לינור ובין אם כל דיקטטורה או מונרכיה אחרת, חייבת לנהוג על פי חוק ובאיפוק רב. ניצול ברוטלי של סמכויות תוך דריסת כללי מנהל תקין זו בדיוק השיטה שהגברת לינור מנאצת ובצדק. מוזר גם שלינור אשר בוודאי קראה בעיתונות ושמעה בחדשות כי ההפגנות מתקיימות גם בירושלים, חיפה, באר שבע, מבשרת ציון, מודיעין, כפר סבא, כפר יונה, חדרה, פרדס חנה-כרכור, גן שמואל, זיכרון יעקב, נצרת עילית, ראש פינה וקריית שמונה, אומרת "תל אביבי
    סגור
  • שאלות
    מירה 17/11/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי באמת מבין במתווה הגז? מי באמת יודע מה נכון לעשות? האם כל המפגינים יודעים מה הם רוצים? האם הם לא מולכים שולל אחרי חבורה של אינטרסנטים? האם אין מכנה משותף בין המפגינים? האם אין מטרה משותפת למפגינים שאין לה קשר למתווה הגז? יש חוסר אמון מוחלט בשלטון. זה נכון אבל האם מתווה הגז הוא מבחן האמון האולטימטיבי?
    סגור
  • 92.
    לא ציטוט שלי אבל כל כך נכון. הקללה של משהו טוב הוא..
    מ 16/11/2015 09:35
    הגב לתגובה זו
    18 2
    משהו יותר טוב ולמי שלא הבין, בזמן שאנו לא מקדמים את העסקה דברים יכולים להשתנות כמו מציאת מאגר מתחרה במצרים או טכנולוגיה חדשה וזולה להפקת חשמל... ונחשו מי יפסיד ובגדול!!! אנחנו.
    סגור
  • 91.
    תמיד לא סבלו אותך ועכשיו הוכחת שהיה להם סיבה..
    מו-מי 16/11/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    12 26
    בוודאי לינור מבינה עכשיו שבתור סופרת המקורבת לממסד השמאלני לשעבר את מחליפה צדדים לפי איך שהריבה מרוחה ומי שמורח לך את הריבה על פרוסת הבנק כי הציבור מזמן לא קורא את הספרים שלך גם במחיר של 7 ₪ אז הבנת שעדיף לרדוף אחר הממון של בעלי ההון והם יגאלו אותך מעליבותך..
    סגור
  • 90.
    מאחל לשונאים שלי לצאת איתה (ל"ת)
    מרשעת 16/11/2015 09:31
    הגב לתגובה זו
    8 21
    סגור
  • 89.
    תיאור מדוייק של המפגינים והמצב הכלכלי. (ל"ת)
    אבי 16/11/2015 09:17
    הגב לתגובה זו
    26 4
    סגור
  • 88.
    סוף סוף מישהו שפוי
    אנונימי 16/11/2015 07:49
    הגב לתגובה זו
    28 10
    את ממש צודקת.
    סגור
  • 87.
    כל מילה במקום. לגמרי איתך, לינור.
    ארז 16/11/2015 07:48
    הגב לתגובה זו
    32 13
    .
    סגור
  • 86.
    צודקת מאוד
    אתי פרח 16/11/2015 07:47
    הגב לתגובה זו
    23 11
    סוף סוף מישהו שפוי.... כל השיח המזויף הזה על הגז ממש מביש...
    סגור
  • 85.
    וואלה! יופי! אז אני מאחלת לך 180שעות עבודה בחודש על שכר
    אאאא 16/11/2015 07:38
    הגב לתגובה זו
    12 13
    ושלא תתפנקי לי אהההההה?!?!?!?!!
    סגור
  • 84.
    כל הכבוד לה (ל"ת)
    ישראלי 16/11/2015 06:02
    הגב לתגובה זו
    19 10
    סגור
  • 83.
    כזאת מטומטמת,ומתלהמת,אין פלא שאף אחד לא מתקרב אליה. (ל"ת)
    קורניאיישן 16/11/2015 04:52
    הגב לתגובה זו
    13 21
    סגור
  • 82.
    Gas protest
    M.D 16/11/2015 03:41
    הגב לתגובה זו
    2 4
    Israelis are spoiled and whiners !
    סגור
  • 81.
    עירית ממונת ע"י טיקונים = קנו אותה
    JHHO 16/11/2015 03:20
    הגב לתגובה זו
    8 26
    מלוכלכת עד לעצמות בכדי להמשיך לשדר חייבת להפוך ימנית אחרת יורידו אותה מהשידור מדובר בכלבה רודפת פרסום
    סגור
  • קנו אותה בקופיקס ב 5 שקל (ל"ת)
    שמטוב 16/11/2015 15:55
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • למה כל אנרכיסטים בכיינים לא יכולים לפרגן בצדקת הדרך??? (ל"ת)
    ריאליסט 16/11/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • 80.
    צודקת מאד (ל"ת)
    אורי 16/11/2015 00:45
    הגב לתגובה זו
    22 9
    סגור
  • 79.
    לינור עשית לי את השבוע החודש השנה זילכה ישלך מה ללמוד!! (ל"ת)
    ביב זרז52 16/11/2015 00:34
    הגב לתגובה זו
    20 6
    סגור
  • 78.
    אישה זהב...גילתה מי אלו שנגד המדינה
    לינור מותק 16/11/2015 00:22
    הגב לתגובה זו
    26 5
    הבוגדים.. שהסתירו מי מממן את זליכה ומי דוחף שקרים
    סגור
  • אישה "זהב" שקיבלה כסף כדי לבלבל לנו את המוח
    שמטוב 17/11/2015 11:28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נשאר רק לדון בגובה האתנן (בדיחה גסה של ג'ורג' ברנרד שו).
    סגור
  • 77.
    מרגיש שהיא פה להרבה שחושבים כמוה
    זליכה מטעה 16/11/2015 00:14
    הגב לתגובה זו
    24 5
    אישה אמיצה לינור...מותק
    סגור
  • 76.
    פשוט נכון
    אילון 16/11/2015 00:05
    הגב לתגובה זו
    22 5
    וזה כלכך ברור.
    סגור
  • 75.
    עירית פטריוטית ואמיצה
    ד"ר מנחם לוי 16/11/2015 00:03
    הגב לתגובה זו
    21 10
    פתרה את החידה מי הורס את ישראל מבפנים? מה שהיה ידוע להרבה ורק היא שימשה פה
    סגור
  • 74.
    הפגנות של להקת האנרכיסטים שנודדת מהפגנה להפגנה
    המטרה : הפלת השילטון 15/11/2015 23:57
    הגב לתגובה זו
    21 5
    רוב המפגינים אינם מבינים דבר וחצי דבר בכלכלה, שלא לדבר על גז, מספיק ששלי מצווה להתייצב.
    סגור
  • 73.
    מדברת גבוהה גבוהה והכל שווה כקליפת השום
    יואב 15/11/2015 22:54
    הגב לתגובה זו
    9 15
    שטויות חסרי כל בסיס ואחיזה במציאות. פשוט מביך.
    סגור
  • 72.
    בשישסינקי לקחו 70%.ועל הנותר מס חברות ומ"ה. נשאר 10%
    יצחק 15/11/2015 22:28
    הגב לתגובה זו
    9 2
    איפה הבושה שלכם.מתוך ה 10% מס רווחי בורסה 25% נותר להם 7.5%. בפועל שדות הגז הולמו. ואתם רוצים לעשוק אותם עוד.....
    סגור
  • 71.
    ל 37 אתה דמוקרט בידים,נותר לך רק להרביץ לביבי ותשובה.
    יצחק 15/11/2015 22:24
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אתה מטורף,כל מי שלא חושב כמוך הוא בתשלום מטעם תשובה. זה מעיד שאתה לא עניני,אלא אובססי נגד מתווה הגז ויש לך שנאה תהומית לכל יזם. ביבי וממשלתו נבחרו בדמוקרטיה ויש להם רוב.העבירו את המתווה עם הסכמת ישראל בתינו ויש עתיד. תקבלו את הכרעת רוב ותפסיקו עם השנאה התהומית.
    סגור
  • 70.
    גברת מפונקת ..יכולה לפרוש בשיא ..לביתה
    מוניקה 15/11/2015 21:48
    הגב לתגובה זו
    4 18
    עוד גברת שמבלבלת לנו האזרחים את המציאות העגומה דרך המשקפיים היקרות שלה ... יכולה לפנות את הבמה ולתת לעם לאמור את דברו
    סגור
  • 69.
    אחות של רני רהב. (ל"ת)
    גד 15/11/2015 21:45
    הגב לתגובה זו
    7 12
    סגור
  • 68.
    זו עיתונאית בגרוש רודפת כותרות אין לה מה לומר ! חלשה ! (ל"ת)
    מכירים אותך חמודה ! 15/11/2015 21:28
    הגב לתגובה זו
    9 15
    סגור
  • 67.
    כולם אינטרסנטים
    רועי 15/11/2015 20:58
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הבעיה היא שכולם אינטרסנטים כולל אדון זליכה שחושב שיקבל עכשיו מגש של כסף.... אין ספק שמהר מאוד ההפגנה הזאת הפכה לפוליטית ולא קשורה לגז שאכן יש לנו בעיה שם וצריך לפתור אותה. אגב זה לא שאני מגן על הטייקונים אבל אם לא הם אז עוד שנים לא היינו חושבים בכלל שיש גז...ותחשבו על זה....
    סגור
  • 66.
    יואו גם מכוערת וגם לא חכמה. ממש מציאה
    העיקר שנונה וארסית 15/11/2015 20:54
    הגב לתגובה זו
    8 19
    מציאה כבר אמרתי?
    סגור
  • הרבה יותר חכמה ויפה מיחימוביץ זה ברור (ל"ת)
    צבי 17/11/2015 09:09
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 65.
    הבנת מאיפה מרוחה החמאה - קשקשנית עם אגו בלון (ל"ת)
    עמיאל 15/11/2015 20:36
    הגב לתגובה זו
    6 11
    סגור
  • 64.
    נראה לי שאת חייבת להתחתן שוב דחוף!!! (ל"ת)
    יוסי 15/11/2015 19:45
    הגב לתגובה זו
    6 13
    סגור
  • 63.
    המספרים של זליכה וגיא רולניק מדברים בעד עצמם!
    אילן 15/11/2015 19:40
    הגב לתגובה זו
    12 16
    ומה שאת כותבת זה מהרהורי ליבך ולא נתמך בראיות כלשהן ואפילו לא טרחת להכין שיעורי בית עם נתונים רשמיים כלשהם כדי להתמודד עם דברי זליכה באופן רציני אקדמי וראוי.
    סגור
  • 62.
    הפגנת המפונקים
    יצחק גמליאל 15/11/2015 19:25
    הגב לתגובה זו
    14 7
    את צודקת ב-100 אחוז
    סגור
  • 61.
    את מי היא משרתת? את הטייקונים והמונופולים? (ל"ת)
    אם ירצה השם 15/11/2015 18:38
    הגב לתגובה זו
    14 25
    סגור
  • מה רע בטייקונים.בלי יוזמה אין כלום
    טייקונים זה טוב 16/11/2015 05:51
    הגב לתגובה זו
    11 9
    מי נישאר? דנקנר...זיסר..יולי...פישמן...לבייב...כולם ברחו ללונדון...בלונדון מנשקים אותם יא קנאים טיפשים שמאלנים.
    סגור
  • ללונדון הם ברחו עם הכסף שלנו. זה גם מה שיעשה תשובה. (ל"ת)
    שמטוב 16/11/2015 10:17
    הגב לתגובה זו
    11 9
    סגור
  • 60.
    במה את בדיוק מתמצאת? רק בלדבר ולעשות מהומות (ל"ת)
    קשקשנית 15/11/2015 18:29
    הגב לתגובה זו
    14 27
    סגור
  • 59.
    את עשר סוף סוף אדם אמיתי
    יעקב 15/11/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    47 11
    האנשים פה בכיינים בדיוק כפי שהיא כותבת חיים בלללנד כמו מלכים אבל לבכות ולהסתכל על השני כולם חכמים צאו לעהוד
    סגור
  • מזוייפת (ל"ת)
    שמטוב 16/11/2015 15:56
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • היא לא אמיתית.היא מכרה דעותיה במחיר הכי זול: תלושים לחג (ל"ת)
    תל אביבי 15/11/2015 20:15
    הגב לתגובה זו
    6 11
    סגור
  • 58.
    כתבה של לינור
    סלע דני 15/11/2015 18:19
    הגב לתגובה זו
    33 6
    כמה שאת אמיתית ואיכותית,,,,אין עליך
    סגור
  • 57.
    שמאלית שהתפקחה? שמאלנית שהתפדחה! (ל"ת)
    ?? 15/11/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    12 22
    סגור
  • 56.
    צודקת בכל מילה
    אזרח 15/11/2015 18:02
    הגב לתגובה זו
    42 11
    נכון ולתוך הפנים ישיר ובלי כחל וסרק. יפה מאוד על האומץ!
    סגור
  • 55.
    מקטרים כל הזמן ובזמן הפנוי יושבים בבתי קפה .
    סיון 15/11/2015 17:47
    הגב לתגובה זו
    41 8
    אוי לאלה שזליכה מדבר בשמם . פרופסור כמו שאני מדען אטום
    סגור
  • 54.
    פששש אני הולך להצביע בשבילה
    ירון 15/11/2015 17:36
    הגב לתגובה זו
    44 8
    כל הכבוד יש מעט אנשים היום שרואים את האמת
    סגור
  • 53.
    אם היא לפחות הייתה בלונדינית... (ל"ת)
    היא מנותקת 15/11/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    11 15
    סגור
  • 52.
    פששש.. כמה עמוק היא תוחבת את לשונה בישבני המתועבים (ל"ת)
    נראה 15/11/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    17 35
    סגור
  • 51.
    גם טפשה וגם מכוערת
    אהרון 15/11/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    16 41
    אין שום הבנה אלמנטרית במשק וכלכלה כנראה אחד מטייקוני הגז קנה את שרותי היחצנות של .
    סגור
  • אהרון תסתכל במראה ותגיד מגיע לאישתי העונש הזה? (ל"ת)
    לוציפר 15/11/2015 19:42
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • עלוב נפש (ל"ת)
    yud 15/11/2015 19:27
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 50.
    הייתי בטוקיו .. גם שם יותר זול מבארץ. (ל"ת)
    צאי מהקונכייה 15/11/2015 16:59
    הגב לתגובה זו
    14 19
    סגור
  • 49.
    בעלת פה גדול ורגליים ימניות (ל"ת)
    צביצ 15/11/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    11 34
    סגור
  • 48.
    כל כך צודקת השמאלנים מפגינים על כל דבר טוב
    ישראל 15/11/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    40 15
    מתווה הגז נכון לעם ישראל הם עושים הפגנות ביבי מתקפל אנחנו מפסידים במניות הגז והכלכלה תתמוטט אחר כך יעשו על זה חקירה יאאלה ביבי תאשר את המתווה מניות הגז נפלו ב20 אחוז!!! מאז שדרעי התפטר אף אחד לא ישאר במניות האלה סוף מר מאוד.!!
    סגור
  • מגיבים מהפוזיציה (ל"ת)
    דב אדן 15/11/2015 23:16
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • לפי החזרה על אותם טיעונים הם טוקבקיסטים בשכר.
    שמטוב 16/11/2015 16:00
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מכיוון שראעין להם מה לאמר הם מצטטוים את דפי ההמסרים שקיבלו. אמרו להם תשתמשו הרבה במילים קומוניסטחם, בולשביקים, מפונקים, הטייקונים הם מלח הארץ וביאים מילירדים לאוצר המדינה, אנו נהנה מהמיליארדים (עלק)
    סגור
  • לפי החזרה חסרת דמיון על אותם טיעונים,הם טוקבקיסטים בשכר
    שמטוב 17/11/2015 11:35
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מכיוון שאין להם מה לאמר הם מצטטוים את דפי המסרים שקיבלו. אמרו להם תשתמשו הרבה במילים: קומוניסטחם, בולשביקים, מפונקים, הטייקונים הם מלח הארץ מביאים מיליארדים לאוצר המדינה, אנו נהנה מהמיליארדים שהם מביאים. יביאו מיליארדים ? מה פתאום, הם יביאו קדחת ואת עשר מכות מצרים.
    סגור
  • 47.
    Opinion is like an ass hole every one has one (ל"ת)
    ג'ימי צ'ו כדי שיבלוט 15/11/2015 16:43
    הגב לתגובה זו
    7 10
    סגור
  • יפה ג'ימי. עכשיו ברור מנין זורחת לה השמש. (ל"ת)
    שמטוב 17/11/2015 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • your mother gave birth to one,,, (ל"ת)
    חם יפת 16/11/2015 01:59
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • It seems like your mother gave birth to one too (ל"ת)
    it takes one to know 16/11/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    "פובלציסטית"? עאלק. כאלה יש רק בשמאל. (ל"ת)
    בדיחת השבוע 15/11/2015 16:42
    הגב לתגובה זו
    4 25
    סגור
  • פלצנית ליתר דיוק (ל"ת)
    שמטוב 16/11/2015 10:19
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 45.
    כל הכבוד לעירית
    מיכל 15/11/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    43 21
    תומכת בכל מילה שלה......פתאום דב חנין נהיה חובב ציון???? מה שלי יחימוחביץ מבינה בעינייני אנרגיה או כלכלה???למה אדון זליכה שאולי מבין בניהוטל פףנקסי חשבונות אבל בורא לגמרי בנושא האנרגיה חושב שיש לו מונופול על החכמה? מצידם שכל הגז ייקבר באדמה ובא לציון גואל
    סגור
  • 44.
    עירית איננה מכירה את ת"א
    תל אביבי 15/11/2015 16:20
    הגב לתגובה זו
    10 25
    1. ת"א רחוקה מאד מלהיות העיר היקרה בעולם. נסי לחפש דירה במנהטן, פריס, לונדון, טוקיו או סינגפור ותתחלחלי מהמחירים. נכון. מחירים בת"א אינם זולים, אבל הם אפילו לא מתקרבים למחירי לונדון. מה שפה נקוב בשקלים שם נקוב בליש"ט. 2. עירית איננה באמת מכירה את ת"א. אולי, בקושי, רובע אחד או שניים בה. העיר לא מתחילה ולא נגמרת ברוטשילד או בזל. יש בת"א שפע של דירות במחירים נוחים (לא זולים, נוחים). בשכונת נווה שרת למשל בצפון העיר מבצעים כיום הרבה פינוי בינוי, ומקבלים תמורה טובה לכסף. ברמת אביב הנחשקת יש תמא38. אפשר לחפש דירות חדשות ביפו. ישנה בנייה חדשה במזרח העיר, כשבמתחם כפר שלם מוכרים 4 חדרים חדשה ב 1.6 מיליון. זה פחות מחולון. ועוד ועוד. הבורות של עירית היא לא פחות ממביכה.
    סגור
  • יש בכלל תחבורה נורמלית מכפר שלם ונווה שרת ?
    שמטוב 16/11/2015 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יפו זו חצי צרה מבחינת תחבורה.
    סגור
  • חסוך מיליון שקלים על הדירה וקנה אוטו
    תל אביבי 16/11/2015 11:39
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אדוני מודע לכך שיש רכבים, פשוטים, גם ב 5000 שקל? בכל ת"א יש לך גם תל-אופן. לא רק בקניית דירה. אפשר לחסוך הרבה כסף אם בוחרים לשכור באזור פחות אופנתי בעיר. ובכלל. הגיע הזמן לפנות את הסודנים מדרום ת"א ולהרים הרבה פינוי בינוי באזור, וכך לייצר אלפי דירות עממיות בת"א, לישראלים. אם רק רוצים אפשר להרים 5000 יח"ד עממיות חדשות: דירה חדשה במיליון שקלים, במגדלים בשכונת התקווה. יש המון המון שטח מבוזבז בת"א, על סודנים.
    סגור
  • 43.
    אני איתה - הפגנה של שבעים שמקטרים כל הזמן (ל"ת)
    אבי 15/11/2015 16:14
    הגב לתגובה זו
    41 11
    סגור
  • 42.
    מפונקים זו מילה עדינה .רובם משתגלים אם הכלבים האידיוט
    טומארפורקולו 15/11/2015 15:53
    הגב לתגובה זו
    29 14
    ים שלהם חבורה של עצלנים פרזיטים ונצלנים שחושבים שמגיע להם הכל
    סגור
  • 41.
    חשוב מאוד
    yud 15/11/2015 15:45
    הגב לתגובה זו
    31 12
    עירית אישה אינטליגנטית . לא חשוב מה דעותיה היום או בעבר הסתכלה למציאות בעיניים.טייקוני הגז ישלמו בסופו של דבר 60-70 אחוז מס.זו לא חלוקה צודקת? אחרי שהשקיעו מכספם הון כהימור? ההימור הצליח והם גם ישלמו מיסים.המיסים האלה יגעו לקופת המדינה והמדינה תשתעשע בהם על הדרך הם גם יעסיקו עובדים שגם הם ישלמו מס יעסיקו קבלני משנה שגם הם ישלמו מס. המפגינים הם אותם מפגינים כל פעם. מפונקים שרוצים לגור ברוטשילד ולהתחיל בארוחת בוקר בבית קפה ידוע.ואחר בוכים אכלו לי שתו לי.הם לא יקנו קפה בחמישה שקלים אלא ב15 ש"ח.הצפגינים האימיתיים נמצאים בנתיבות ואופקים אבל להם אין זמן להפגין או לשתות קפה הם צריכים לשרוד את היום
    סגור
  • ישלמו 90 אחוז על אפס הכנסות, כלומר ישלמו אפס אחד גדול
    שמטוב 16/11/2015 10:25
    הגב לתגובה זו
    6 4
    בעלי ההון לא משלמים בכלל מיסים - הם מעבירים כסף מכיס לכיס ומשלמים מס רק מהכיס שנותר ריק.
    סגור
  • מס נטו = 15%-20%
    ניקוי מס...והוצאות 16/11/2015 07:54
    הגב לתגובה זו
    6 2
    שכחת רק את ניקוי ההוצאות באותיות הקטנות מה שהופך את המס הנטו שלהם ל 15%-20%. למדינה הכי נוח להציג רק את חלק מהתמונה (הם אכן אומרים אמת) אבל אל תעצרי בכותרות - השטן מצוי בפרטים הקטנים.
    סגור
  • 40.
    היא הרי ידועה ביכולות הכלכליות שלה ...
    ימני מההפגנה..תתפלאו 15/11/2015 15:34
    הגב לתגובה זו
    14 29
    אתפלא אם היא יודעת לחשב עודף במכולת ...
    סגור
  • זכתה בין היתר במי רוצה להיות מיליונר, אז יודעת משהו (ל"ת)
    נחום 16/11/2015 08:52
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 39.
    לא יקירת השמאל ולא שמאלנית שהתפקחה
    מוריס 15/11/2015 15:25
    הגב לתגובה זו
    20 25
    אלה המצאות של המערכת כדי למשוך עניין. לינור לא הייתה יקירת השמאל. היא הייתה סופרת ממוצא אשכנזי. השאר זה סטיגמות. וממה יש לה להתפכח? מרעיון שתי מדינות לשני עמים? הרי גם נתניהו מודה שזו הדרך היחידה. הוא רק מנסה למשוך זמן לפני שלא תהיה לו ברירה. העובדות שהוצגו על ידי זליכה הן יותר מפשוטות. שוד וגזל. ממתי נותנים החרגת 200 אחוז מההוצאות לצורך חישוב בסיס התמלוגים? תמלוגים משולמים ממכירה. לא מרווח. ולמה 200% הוצאות? מה קרה? ולמה אין חיוב לצינור שני מתמר? ולמה דוחים פיתוח לוויתן ולא כופים אותו? אין ממה להתפכח. יש רק עיתונאים שהקרטל קונה אותם בכסף. כמו זה שפרסם הכותרת באתר זה
    סגור
  • נתניהו אומר דבר והיפוכו משני קצות הפה.
    שמטוב 16/11/2015 16:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    לא להאמין לשום מילה שלו.
    סגור
  • 38.
    ואין ריכוזיות ויש תחרותיות אבל הכי הרבה יש מטומטמות (ל"ת)
    אורי 15/11/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    13 12
    סגור
  • 37.
    מגיב בתשלום
    מגיבים בתשלום 15/11/2015 14:56
    הגב לתגובה זו
    12 32
    יש כאן מגיב בתשלום מטעם תשובה או ביבי שטורח להגיב לכ-ל אחד בסגנון זהה ועלוב. מישהו כאן בלחץ מטורף שאנחנו מתחילים להתעורר ולמנוע את השוד הגדול?
    סגור
  • יש כאן מגיבים בתשלום מטעם הקרן החדשה (ל"ת)
    עוד גאון 16/11/2015 18:17
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • הוא גם לוחץ לייק/דיסלייק 200 פעמיים. (ל"ת)
    שמטוב 16/11/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 36.
    לא את . יה סתומה (ל"ת)
    רוני 15/11/2015 14:46
    הגב לתגובה זו
    9 19
    סגור
  • 35.
    יש כאן מליוני אנשים עניים מרודים שהם כמובן שקופים
    אילן 15/11/2015 14:44
    הגב לתגובה זו
    25 17
    כולם כאן רואים רק רחוב אחד שקוראים לו שדרות רוטשילד אבל מה לעשות שיש כאן מיליוני עניים שקופים שאף אחד לא סופר אותם ממטר והם כמובן עובדים במשרות מלאות ועדיין משכר המינימום שלהם אי אפשר לגור ברוטשילד וגם לקנות ג'יפים.......הריכוזיות והמונופולים והקרטלים הגדולים הם הבעיה הגדולה של כולנו כולל אלה שיושבים בבתי הקפה אותם ברוטשילד(הם רק לא יודעים שגם להם יש בעיה)
    סגור
  • נודה על האמת: יש מליוני אנשים שיבאו את הנחשלות
    שועלY 16/11/2015 02:13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לפי קריטיונים להגירה לארה"ב וקנדה לעולם לא היו נכנסים לשם אף לא כתייר. מ"יעשתה יותר מכל מדינה אחרת כדי לשפר את מצבם ולהכניסם למעגל של תפקוד.
    סגור
  • דבריך הם זיבולים קפיטליסטים ידועים
    שמטוב 16/11/2015 10:09
    הגב לתגובה זו
    3 8
    העשירים אומרים תמיד: עני הוא עני ... באשמתו.
    סגור
  • 34.
    אין יוקר מחיה? מחירי הנדלן כרגע הם למעשה קריסה כלכלית
    תל אביבי 15/11/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    20 17
    הכלכלה קרסה אז במקום להדפיס כסף כמו באמריקה שהיה מקפי את מחירי הלחם, העבירו את העוני והמשבר הנוכחיים לדור הבא ע"י בועת הנדל"ן באופן סלקטיבי (בעיקר לתושבי המרכז). כנסו לטאבו וראו, הדור הנוכחי בחובות, כמעט מיליון שקל לכל משפחה.
    סגור
  • 33.
    יש לה את זה
    מיכאל 15/11/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    34 14
    יכולת לבטא במדויק את מהות העניין
    סגור
  • 32.
    כמוך
    אין 15/11/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    26 12
    עירית. כיצד היית לפני כן בשמאל ההזוי, חסר השורשים והערכים, הנהנתן, ומבטל הזהות היהודית - כלל לא מובן לי. אך מוטב מאוחר. את ההוכחה המוצקה, עד כמה האישיות הנוראה של השמאל התנחלה בכל חלקה טובה בישראל, כדי להרוס אותה.
    סגור
  • 31.
    אמרו במפורש שהם רוצים להלאים את הגז. הקומוניזים חוזר
    הפגנה של השמאל 15/11/2015 14:29
    הגב לתגובה זו
    42 13
    ובגדול. איך ביבי דואג לטייקונים? הרי הוא הביא את שישנסקי מזה מתעלמים. אפילו הממשלה הפרה חוזים והבטחות שהיא נתנה לכיל. היעלה על הדעת ששטייניץ הפודל של ביבי יביא את שישנסקי מיוזמתו? או לפיד שהביא את שישנסקי מיוזמתו? וכולם צריכים להבין אחרי שהממשלה לוקחת 60% מרווחי הגז אין גז בזול. המוחים נגד הגז רוצים לכפות את דעתם על כולם למרות שהם לא בשלטון.
    סגור
  • 30.
    לא רוצים וילה וולוו
    שושו 15/11/2015 14:28
    הגב לתגובה זו
    15 16
    לינור את לא מבינה, לא מדובר פה ברכישת דירה בדיזינגוף פינת רוטשילד, אלא בדירה בלוד רמלה באר שבע ודימונה יש רבים שלא מסוגלים לרכוש שם דירה , לכן המחאה צודקת . זה שהצפונבונים נרתמו למחאה אולי מצביעה על ערבות הדדית והידיעה שהם לא יוכלו לגור בדירת ההורים לנצח, ולהקים משפחה יוכלו רק כשיירשו את ההורים, וזה יקרה כשהשעון הביולגי לא יפעל יותר.
    סגור
  • 29.
    המומרים היו תמיד הגרועים ביותר. בהיותם חלשים וחסרי
    יוד 15/11/2015 14:26
    הגב לתגובה זו
    17 17
    חוליות וללא עמוד שידרה, הם מתרפסים לרגלי אדוניהם החדשים [שמאחורי גבם בזים להם], עד כדי עיבוד זהותם, דמותם וצלמם.
    סגור
  • מילים כדורבנות
    אהרון 15/11/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    7 15
    צריך להוסיף את הבנתה הדלה בכסף וכלכלה ממש עלובת החיים
    סגור
  • 28.
    הם רוצים להלאים את הגז ואת כיל.
    צודקת בכל מילה 15/11/2015 14:23
    הגב לתגובה זו
    20 10
    אבל ביבי נותן להם. הוא נכנע בקלות. גם שישנסקי על הגז לא נעשה בלי הסכמת ביבי. וכן שישנסקי על כיל. ולכן אין גז זול וגם שישנסקי ואת זה כולם יודעים. ואין שישנסקי בכיל בלי פיטורי עובדים ופגישה בשכרם. כך או כך המשקיעים הפסידו הממשלה מרויחה אז אין הבדל גדול בין ביבי שרוצה לגרוף את כל הקופה מהגז ומכיל . לבין השמאל . הכסף לא יצא מהממשלה בחסותם אלא ילך למקורבים אז במקום 6 טייקונים (כבר אין פה חצי טייקון) יהיו מקורבים שיקבלו משכורות עתק 600 מליונרים שכירים והשאר יקבלו משכורות רעב להישרדות. זו נבלה וזו טריפה החכם צריך לברוח מהגז ומכיל .אסור לתת את כספינו להרפתקאות של הימין ושל השמאל.
    סגור
  • 27.
    כל מילה - במקום. יישר כח.
    רז 15/11/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    42 16
    אני לא רואה את צעירי ניו יורק עומדים על הפודיום בסנטרל פארק ומתלוננים שהם לא יכולים לקנות בעיר דירה. בכל מקום בעולם מקובל להעביר כמה שנים בעיר מרכזית , וכשרוצים להתמסד ולקנות - לעבור לכרך.
    סגור
  • איפה אתה גר
    שושו 15/11/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    6 13
    תגיד לי איפה אתה גר, איפה ההורים, ומי מימן את לימודיך, ואומר לך למה גס לבך במי שאין לו ודורש חלוקה צודקת של משאבי המדינה
    סגור
  • 26.
    כמה שהי טיפשה -פשוט לא ייאמן
    חח 15/11/2015 14:10
    הגב לתגובה זו
    23 48
    פעריים חברתיים מטורפים..העוני רק הולך וגדל... תשובה לקח את הגז לכיסו.ורק לאחר שיחזיר פי 3 מההשקעה שלו הוא ישלם 50 אחוז וגם זה ברוטו...הייתי שמח שיעשו כזה מערוף לבעל עסק קטן... ואנחנו האזרחים נשלם את המחיר הבעייה שהיא לא באמת מתמצאת בפרטים..העיקר לדבר ולדבר שטויות. נראה אותה חיה מ 5000 שקל . חיה בנדמה לי הבחורה הזאת...טוב נו טפשות זאת בעייה כלל עולמית
    סגור
  • חח
    אין ספק 15/11/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
    7 17
    כמה שאתה חכם. חח
    סגור
  • 25.
    מי ששודד אותנו זה זליכה
    אנונימי 15/11/2015 14:08
    הגב לתגובה זו
    34 24
    ההשכלה הגבוהה בישראל מסובסדת לחלוטין וזליכה לומד על חשבוננו במשך עשור ואחר כך לוקח משכורת טייקון של 100 אלף בחודש ושודד את הקופה הציבורית. אולי שזליכה יסביר לנו למה הוא לא בעד שכל אדם שלומד להיות דוקטור ועובד באוניברסיאה לא יתחייב לעבוד שם בשכר הוגן ולא אחרי שקיבל השכלה כמעט בחינם ימשיך לגזול את הקופה
    סגור
  • ההשכלה הגבוהה מסובסדת לחלוטין!??!?!
    ליאור 19/11/2015 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה הבאת את השטות הזאת? אה, הבנתי אתה חסר השכלה. עכשיו הכל ברור.
    סגור
  • 24.
    המפונקים
    צביקה 15/11/2015 14:02
    הגב לתגובה זו
    28 15
    שהיו הפגנות על יוקר מחיה היו באים התל אביבים עים הוואנים שלהם מחנים את הרכב ובאים להפגין על יוקר מחייה אחרי ההפגנה כולם היו בבתי הקפה ברוטשילד ובשיינקין ובסוף שבוע נותנים גיחה לחול וזה אותם אנשים שמפגינים על הגז עליי לציין את אנשי הפריפריה
    סגור
  • 23.
    עירית לינור, עתידך מאחורייך (ל"ת)
    עמית 15/11/2015 13:55
    הגב לתגובה זו
    23 26
    סגור
  • והעבר שלך
    אכן, 15/11/2015 14:30
    הגב לתגובה זו
    20 7
    המטומטם לפניך.
    סגור
  • המטומטם
    אהרון 15/11/2015 17:10
    הגב לתגובה זו
    3 9
    הכוונה לטמטום שלך מגיב עלוב בשכר
    סגור
  • מפגר דגול
    ואתה 15/11/2015 19:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ללא שכר. פשששששש
    סגור
  • 22.
    כל ההפגנות של אנשים קנאים למה לאחרים יש כסף גדול
    חכם בלילה 15/11/2015 13:49
    הגב לתגובה זו
    25 14
    גם אנחנו רוצים וכל ההפגנות אותם אנשים רק מחליפים נושא כל שבוע שבועים נגד התנחליות כסף לתיאטרון בעד חופש השיסוי של הצגות בעד ערבים נגד רגב בנט
    סגור
  • 21.
    עירית התבלבלה בין שנונה וחכמה. מאוד שנונה (ל"ת)
    רחוקה מלהיות מחכמה 15/11/2015 13:48
    הגב לתגובה זו
    11 12
    סגור
  • 20.
    עירית לינור מי זו? (ל"ת)
    גמלאי 15/11/2015 13:45
    הגב לתגובה זו
    13 33
    סגור
  • לינור היא כלומניקית שיודעת רק לדבר יפה.
    שמטוב 15/11/2015 18:57
    הגב לתגובה זו
    5 8
    כמו כל הבוהמיינים
    סגור
  • 19.
    שכחה שהיא מתפרנסת רק מפטפטת. טיפשה. (ל"ת)
    אבי 15/11/2015 13:43
    הגב לתגובה זו
    13 30
    סגור
  • רק
    ואתה מתפרנס 15/11/2015 14:32
    הגב לתגובה זו
    31 8
    מבולשביזם מפגר. האמת, אתה לא יודע אפילו מה זה בולשביזם. אתה הולך לפי האופנה של מדינת תל-אביב. אכול ועשוק - וקטר.
    סגור
  • 18.
    התבלבל לה
    דורון 15/11/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    13 26
    מה הקשר בין שוד הגז הגדול בדחיפת נתניהו לבין מי שרוצה לגור ברוטשילד. אולי מחאת הדיור ב- 2011 התחילה מותם אלו שרוצים לגור ברוטשילד ועברו ללון באוהלים בשדרה. הפעם הסיפור הוא לגמרי אחר. התגלה סוף סוף גז במים הכלכליים של ישראל ואנחנו עומדים להנות ממנו מעט מאד במיוחד בגלל נתניהו, שלא מסוגל לעמוד בלחצים של ברוני הגז. הם לא יוכלו לקבל תנאים טובים יותר בשום מקום על כדור הארץ. נתניהו פשוט מסכים שהם יעשקו את עם ישראל ואנחנו נגד זה.
    סגור
  • התבלבלת
    אתה ממש 15/11/2015 14:34
    הגב לתגובה זו
    23 5
    אינך מבין בין ימינך לשמאלך. סליחה: הרבה שמאל מפגר. לך תלמד את הנושא ותשווה מה קורה במציאות הכלכלית העולמית, ואז אולי תהיה לך זכות להגיב.
    סגור
  • מי שחסר השכלה זה אתה
    אהרון 15/11/2015 17:12
    הגב לתגובה זו
    5 7
    עליך ללמוד על מתווה הגז ואז אולי הייתה מגיב אחרת אבל מאחר שאתה מגיב מטעם חבל עליך
    סגור
  • מגיב
    ואתה 15/11/2015 19:46
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מטעם הפיגור
    סגור
  • 17.
    כל מילה בסלע
    הרואה את הנולד 15/11/2015 13:40
    הגב לתגובה זו
    34 8
    מראש מעיד על עצמי כ- לא ימני ולא שמאלני, שכיר שעובד קשה "מצאת החמה עד צאת הנשמה" . בן 56 שרק לפני שנתיים סיימתי לשלם משכנתא שנלקחה בגיל 25. מסכים עם כל מילה של עירית. 60 שנה חפרו ולא מצאו דבר וכסף פרטי רב של משקיעים התאדה. המדינה חתמה על הסכמים וכעת הדרישה שהמדינה תיסוג מההתחייבויות. זה פתח חמור שישליך על כולנו. מצאו גז ! היום היינו עושים הסכם אחר ! חבל על הזמן תפיקו ותפרגנו למי שהסכים לחפור ולקדוח בתנאים של אי-ודאות. את ההסכמים היותר טובים נעשה עם הבאים בתור שכבר יודעים שהסיכון הוא נמוך .הכסף נחוץ כבר כעת. תפסיקו להתעלל בכולנו. תוציאו את הראש מהחלון וראו מה קורה בכל העולם. אנו המדינה היחידה שנותרה שפויה . תגידו תודה על מה שיש ואל תקלקלו לנו את זה.
    סגור
  • ביקשת שנוציא את הראש מהחלון
    ליאור 19/11/2015 09:54
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מזל שיש פה אנשים קצת יותר מרחיקי ראות ממך, שמעדיפים לקחת דוגמא ממדינות מצליחות בתחום האנרגיה, ולא רק להסתכל על שכנינו ולקבל החלטות מתוך פחד שלא להפוך להיות כמוהם.
    סגור
  • 16.
    אימרה של אחת שאין לה מושג.אבל חשיפה ברדיו היא מקבלת.
    אין פה יוקר מחיה 15/11/2015 13:33
    הגב לתגובה זו
    25 22
    פשוט מומחית ליוקר מחיה ואכן מעכשיו הבנק העולמי יקח אותה לייעץ לו.
    סגור
  • 15.
    אין יוקר מחייה, זו העיר היקרה בעולם. גאונה. (ל"ת)
    יוסי 15/11/2015 13:27
    הגב לתגובה זו
    11 12
    סגור
  • 14.
    עירית עכשיו ישחטו אותך כן את חב של נתינהו
    יחי 15/11/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    24 5
    עובדת ב 20 עוד עוד הוסיה חולת נפש מיסכנה שלי העם השפוי איתך כן רוני צרור עוד יקרא לך זבל כן הם מימחים בקללות
    סגור
  • 13.
    הזויה, פעם שמאלנית תמיד שמאלנית.
    שמטוב 15/11/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    9 27
    שמאלני זה מישהו שמעדיף הזיות על מציאות. יוקר המחיה בישראל זו המציאות העגומה. אולי בסביבתה של לינור יש רק עורכי וידאו, שאר האנשים רוצים להתפרנס מסתם עבודות ולא מסוגלים.
    סגור
  • אותו
    שוב אתה 15/11/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    23 6
    בולשביק. השמאל זה אסון לכל מדינה דמוקרטית. השמאל זה טיפשות וטמטום. השמאל זה להחזיר אותנו לברית המועצות. השמאל זה להיות כמו צפון-קוריאה. לך לך איש הדמים.
    סגור
  • שוב אתה אותו טיפש שמדבר רק בסיסמאות ?
    שמטוב 15/11/2015 18:38
    הגב לתגובה זו
    6 14
    אין שום הבדל בינך לבין לינור. ימין שמאל ימין שמאל אותו קישקוש. שמאלנים זה לא סוציאליסטים אלא הוזי הזיות שלא מבחינים בין ההזיה שלהם לבין המציאות. הארץ שלנו מקוטבת בין אנשים שעובדים קשה ולא מרוויחים למחייתם לבין אנשים שבעים שלא רואים את העניים ממטר.
    סגור
  • 12.
    כן ,עוד מנותקת שקנתה דירה ולא מבינה אייך זה היום
    אני 15/11/2015 13:20
    הגב לתגובה זו
    16 25
    האנשים שקנו דירה לפני העליות מתממים -אייך אתם לא מצליחים לקנות דירה? נראה אותכם היום קונים במחירים הפסיכותיים. ובשאר האספקטים אין יוקר מחיה? המזון חינוך בריאות בכל מקום שודדים אותך - אז יש לגברת לינור ובעלה משכורת טובה? לא לכולם יש!!! קצרת רואי.
    סגור
  • 11.
    הטיפשות עברה איתה ימינה (ל"ת)
    עודד 15/11/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    24 41
    סגור
  • תמשיך לאכול את הלב, כוזר.
    רז 15/11/2015 14:13
    הגב לתגובה זו
    20 10
    .
    סגור
  • 10.
    צודקת בכל מילה (ל"ת)
    צודק תמיד 15/11/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    37 17
    סגור
  • 9.
    עירית לינור, תעשי לי ילד! (ל"ת)
    אמת לאמיתה 15/11/2015 13:15
    הגב לתגובה זו
    26 12
    סגור
  • יצא מפגר ומכוער, למה לך ? (ל"ת)
    שמטוב 15/11/2015 18:39
    הגב לתגובה זו
    3 12
    סגור
  • לא מדובר עלי אלא זו אזהרה למגיב מספר 9, (ל"ת)
    שמטוב 16/11/2015 16:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הבטת
    ואתה 15/11/2015 19:47
    הגב לתגובה זו
    4 0
    פעם במראה?
    סגור
  • 8.
    לא הצליח להתברג בשום מקום
    זליכה סתם ממורמר 15/11/2015 13:11
    הגב לתגובה זו
    38 22
    פעם הוא עבד בכביש 6 עם קבוצת אנשים שידעו אייך לתחמן את קופת המדינה וכמובן הקבוצה הזו חלבה מהמדינה הון עתק, אח"כ הוא מונה לחשכ"ל והצהיר שנגמרו המשחקים שאפשר לנפח חשבוניות , מעניין מהייכן ידע שמנפחים חשבוניות.
    סגור
  • מגוחך. הוא מסודר בחיים יותר ממך. יכול היה להיות מנכ"ל
    שמטוב 15/11/2015 18:44
    הגב לתגובה זו
    4 7
    ומליונר. כמו כל המושחתים יוצאי הפקידות הגבוהה של הממשלה, אבל לא בא לו להיות מושחת, גם נעים לו יותר להיות באקדמיה (תתפלא - יש אנשים כאילו שהתוכן שלהם בחיים מעניין אותם יותר מכסף). כאשר אתה רואה איש מצפוני אתה לא רואה (אולי מפני שיצחק תשובה קנה אותך בכמה שקלים).
    סגור
  • ממורמר.
    הרבה יותר 15/11/2015 14:36
    הגב לתגובה זו
    15 8
    פשוט העלו אותו לגדולה בכמה ראיונות, והוא לא רוצה לחזור הלחור האמיתי שלו.
    סגור
  • 7.
    ברגע זה
    אזרח 15/11/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    16 21
    המחיר ליחידת גז הוא 2.38 דולר. ראו באתר cnn . את הגנבים והשודדים זיהינו. מתי יגיע עלי בבא ?
    סגור
  • זה SHEL GAS
    ס 15/11/2015 14:06
    הגב לתגובה זו
    18 6
    אתה טמבל, תלמד את התחום לפני שאתה מליץ מהפה שטויות שהינך מבין בהם
    סגור
  • 6.
    מלכה (ל"ת)
    שלמה 15/11/2015 13:09
    הגב לתגובה זו
    17 13
    סגור
  • 5.
    לא..אין יוקר מחיה...רק 160 משכורות לרכישת
    ןפף 15/11/2015 13:07
    הגב לתגובה זו
    24 24
    דירה ממוצעת....עוד אחת..........
    סגור
  • שכר ממוצע ומחיר ממוצע זה לא רלוונטי לכלום.
    לימבו 16/11/2015 02:05
    הגב לתגובה זו
    1 2
    איך זה שבברלין רק 16% גרים בדירות בבעלות עצמית? יש להניח שהתשובה היא יש דירות זולות להשכרה. נכון. היית רוצה לגור בדירה שעלולים לפנות את הדייר כי הכניס מספר דיבלים מעל המצוין בחוזה או שהכלב החולה מייללכבר שלושה לילות?
    סגור
  • 4.
    מעניין אם זליכה מקבל שכר על ההופעות שלו נגד המתווה (ל"ת)
    זליכה תענה אמת 15/11/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    43 17
    סגור
  • 3.
    אני אוהב לשמוע אותה ברדיו אבל היא כניראה עוד מנותקת
    עוד מנותקת 15/11/2015 13:01
    הגב לתגובה זו
    24 37
    חלום הבלהות של כל הורה זה שילדיו ירדו מהארץ. בשנים האחרונות בסביבתי הקרובה קורה משהו שלא ראיתי בעבר. יותר ויותר ילדים מוכשרים עם מקצועות מבוקשים מרימים עוגן ומחפשים את עתידם בחול. הם לא מוחים ולא בוכים פשוט בורחים . . . . זה ממש לא כולם זה רק אילו שיכולים ומדינות כמו גרמניה, אנגליה וארה"ב מנפיקים להם וויזות עבודה בלי כל בעיה.
    סגור
  • כי הם
    זה נכון 15/11/2015 14:38
    הגב לתגובה זו
    13 8
    סבורים שהדשא של השכן ירוק יותר. תאמר להם: כאן זה "אמריקה". עם כל הצרות והבעיות. קר מאד שם בחוץ. הם ילמדו - ויחזרו.
    סגור
  • המילים "בסביבתי הקרובה" די ממצות את העניין
    אלי 15/11/2015 13:58
    הגב לתגובה זו
    20 5
    נתוני הלמס מלמדים קהיום יש הרבה פחות ירידה מהארץ מאשר בעבר. אלא מה? יש קהילות מסוימות בהן יש ירידה גוברת, והקהילות האלה בטוחות שהן המדינה. תרגיעו.
    סגור
  • עולים אוכלוסיות חלשות ויורדים צעירים עם מקצועות מבוקשים
    יש פחות הגירה 15/11/2015 16:46
    הגב לתגובה זו
    6 10
    אולי יש הגירה חיובית אבל במקביל יש בריחת מוחות מואצת.
    סגור
  • 2.
    צודקת!!!! מי שנגד המתווה באמת הזויי! כל הכבוד לך (ל"ת)
    אבי 15/11/2015 13:00
    הגב לתגובה זו
    45 26
    סגור
  • 1.
    חבל שהגברת לינור לא בעיניינים
    אילן 15/11/2015 12:59
    הגב לתגובה זו
    33 45
    השטחיות ,חוסר הבקיאות במספרים ,חוסר הבנה בכלכלה והרצון להפוך את העניין לשמאל ימין ........זה לא רציני להציג את הדברים כבולשביזם וכל שאר מרעין בישין שאינם מן העניין...יש גם קפיטליזם חזירי שממנו בוחרת הכותבת להתעלם .....מה לעשות שיש גם מיליוני עניים בארץ הזו שעובדים ולמרות שהם עובדים הם עדיין עניים מרודים
    סגור
  • ואיך היותם עניים קשור למתווה הגז?
    רז 15/11/2015 14:16
    הגב לתגובה זו
    24 9
    הרי אלו המצטיירים כאבירי השיוויון הם אלו שרוצים להשאיר אותו בקרקעית הים.
    סגור
  • צודק 100% (ל"ת)
    היא פופוליסטית שטחית 15/11/2015 13:42
    הגב לתגובה זו
    14 26
    סגור
  • זה לא הפגנה של עניים. קיראו את הרעיון עם פרופ' אקשטיין
    ישראל ישראלי 15/11/2015 13:41
    הגב לתגובה זו
    21 10
    http://www.bizportal.co.il/capitalmarket/news/article/417903
    סגור
  • שכחת מאיפה בא אקשטיין. ממקום בו שומרים על הבנקים ע"י
    נראה 15/11/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    6 8
    עושק של בוזגלו ומזרחי ורבינוביץ' ניצול השואה
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות