חברות התעופה לא מחזירות כספים לצרכנים; הרגולטור האמריקאי מתערב
חברות התעופה נפגעו מאוד מהקורונה. הצעד הראשון שעשו היה הקפאת הכספים ששילמו להם הלקוחות בגין טיסות עתידיות, טיסות שלא יצאו אל הפועל. חברות התעופה הגיעו להסדרים שונים כאשר ברוב המקרים היתה אפשרות ללקוחות לדרוש את הכסף בחזרה לצד קבלת זיכוי לטיסות עתידיות.
מסתבר שהחברות לא מיהרו להחזיר את הכסף. בארה"ב פתחו בחקירות נגד 18 חברות תעופה שלא החזירו כסף לנוסעים. משרד התחבורה האמריקאי בחן עשרות אלפי תלונות של לקוחות-נוסעים שלא קיבלו החזרים.
המדהים הוא שמדובר בכמעט כל החברות בארה"ב - מתוך 20 חברות בארה"ב, ב-18 היו תלונות על אי החזרת כספים.
במשרד התחבורה האמריקאי טוענים שהוקדש הרבה זמן מאמץ ומשאבים לפתור את סוגיית ההחזרים ולדאוג לצרכנים והם ימשיכו לפעול למען הצרכנים. המשרד כבר הטיל קנסות גדולים על חברות שנמצא שאינן מחזירות כספים לצרכנים ונראה שהוא ישתמש בשוט הזה כדי שהחברות ישלמו ויחזירו את חובם לצרכנים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה