יו יו יו תפריט קיץ: סאבלימינל יוביל קמפיין לרשת 'מנטה'
רשת חנויות הנוחות 'מנטה' יוצאת בקמפיין טלוויזיה, רדיו ומדיה חברתית, להשקת תפריט הקיץ בהשקעה של 2 מיליון ש' באמצעות משרד הפרסום M&C SAATCHI. סאבלימינל יוביל את הקמפיין עבורו כתב גם שיר, והוא יקבל עפ"י הערכות כמה עשרות אלפי שקלים.
כתבי אייס span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה