יו יו יו תפריט קיץ: סאבלימינל יוביל קמפיין לרשת 'מנטה'

רשת חנויות הנוחות 'מנטה' יוצאת בקמפיין טלוויזיה, רדיו ומדיה חברתית, להשקת תפריט הקיץ בהשקעה של 2 מיליון ש' באמצעות משרד הפרסום M&C SAATCHI. סאבלימינל יוביל את הקמפיין עבורו כתב גם שיר, והוא יקבל עפ"י הערכות כמה עשרות אלפי שקלים.

 | 
telegram

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות