לשתות קפה ב-4D: קמפיין קולנוע ייחודי ל-NESCAFE Taster's Choice

מותג הקפה NESCAFE Taster's Choice העלה לאחרונה קמפיין ייחודי באולמות קולנוע של יס פלנט בראשל"צ וחיפה, בטכנולוגיית 4D. הפרסומת משודרת לפני הסרטים באולמות ה-DX4 המאפשרים שילוב רב מימדי של חושים כגון תנועת המושב בסנכרון עם העלילה,  אפקטים של רוח, מים וריח ועוד. בפרסומת נכללים אלמנטים של ריח הקפה, הרוח והתאמת תנועת המושבים למתרחש בסרטון.
 | 
telegram

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות