לשתות קפה ב-4D: קמפיין קולנוע ייחודי ל-NESCAFE Taster's Choice
מותג הקפה NESCAFE Taster's Choice העלה לאחרונה קמפיין ייחודי באולמות קולנוע של יס פלנט בראשל"צ וחיפה, בטכנולוגיית 4D. הפרסומת משודרת לפני הסרטים באולמות ה-DX4 המאפשרים שילוב רב מימדי של חושים כגון תנועת המושב בסנכרון עם העלילה, אפקטים של רוח, מים וריח ועוד. בפרסומת נכללים אלמנטים של ריח הקפה, הרוח והתאמת תנועת המושבים למתרחש בסרטון.
משה בנימין span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה