הצום נגמר, אבל מה עם אלפי הרעבים? CTV ומקאן בקמפיין בסוף כיפור
מקאן ת"א ו-CTV יעלו במוצאי יום כיפור קמפיין ייחודי בהתנדבות על 27 מסכי CTV עבור עמותת שורשים. על המסכים תופיע במשך שעה ההודעה "הצום שלכם כבר נגמר. אצל אלפי ניצולי שואה וקשישים בישראל הרעב נמשך כל השנה" עם קריאה לתרום ל'שורשים' באמצעות אתר ייעודי. CTV תרמה מדיה בשווי 50 אלף ש' גם לעמותת 'לתת'.
משה בנימין span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה