קטש מבולבל: קמפיין ראשון ל'משהו טוב' של אלעד סטפנסקי - עבור ישראייר
סוכנות הדיגיטל משהו טוב בבעלות אלעד סטפנסקי, לשעבר באקליפטוס, מתחילה להציג את מרכולתה, 3 חודשים לאחר שיצאה לדרך. הקמפיין המשמעותי הראשון הוא לחברת התעופה והתיירות ישראייר בכיכובו של כוכב הכדורסל לשעבר והמאמן כיום עודד קטש. הקמפיין האינטרנטי מקדם את החבילות של ישראייר למדריד, וינה ורשה ואמסטרדם והגולשים מתבקשים לאתר טעויות השתולות בסיפור החוויה של עודד קטש מכל יעד.
משה בנימין span > a > | 
עזרו לעודד קטש להתגבר על הבלבול!חברים יקרים!רצינו לספר לכם שמהיום אפשר ליהנות מהחבילות של ישראייר גם לאמסטרדם, וינה, ורשה ומדריד, במחירים שגרמו אפילו לעודד קטש להתבלבל! רוצים לזכות בחופשה זוגית בחו"ל ?לחצו על הקישור ועזרו לקטש להתגבר על הבלבול !לחצו להשתתפות: http://bit.ly/1RtU0Mw
Posted by Israir ישראייר on Sunday, January 17, 2016
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
הנקראות ביותר
חיפוש ני"ע
חיפוש כתבות
לראש
העמוד
העמוד