קטש מבולבל: קמפיין ראשון ל'משהו טוב' של אלעד סטפנסקי - עבור ישראייר

סוכנות הדיגיטל משהו טוב בבעלות אלעד סטפנסקי, לשעבר באקליפטוס, מתחילה להציג את מרכולתה, 3 חודשים לאחר שיצאה לדרך. הקמפיין המשמעותי הראשון הוא לחברת התעופה והתיירות ישראייר בכיכובו של כוכב הכדורסל לשעבר והמאמן כיום עודד קטש. הקמפיין האינטרנטי מקדם את החבילות של ישראייר למדריד, וינה ורשה ואמסטרדם והגולשים מתבקשים לאתר טעויות השתולות בסיפור החוויה של עודד קטש מכל יעד.
 | 
telegram

עזרו לעודד קטש להתגבר על הבלבול!

חברים יקרים!רצינו לספר לכם שמהיום אפשר ליהנות מהחבילות של ישראייר גם לאמסטרדם, וינה, ורשה ומדריד, במחירים שגרמו אפילו לעודד קטש להתבלבל! רוצים לזכות בחופשה זוגית בחו"ל ?לחצו על הקישור ועזרו לקטש להתגבר על הבלבול !לחצו להשתתפות: http://bit.ly/1RtU0Mw

Posted by ‎Israir ישראייר‎ on Sunday, January 17, 2016


תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות