מיכאל מור יוסף דואג לחברים: לה פמיליה בקמפיין פרו-בונו לאימוץ כלבים
סוכנות הפרסום לה פמיליה בבעלותו של מיכאל מור יוסף, לשעבר בפלא-פה, יוצאת בקמפיין פרו-בונו לעידוד אימוץ כלבים. המודעה הראשונה תחת הרעיון של "כלבים טובים יותר" היא חלק מסדרה שתפורסם בקרוב, ובהמשך צפויות לעלות מודעות נוספות על בסיס שפה זו. הכלבים יוצגו כ"מחברים יותר טוב" בהשוואה לרשתות חברתיות, "מצחיקים יותר" בשימוש קומיקאים ידועים, וכדו'. הקמפיין יעלה בפייסבוק, גוגל, וואלה, ynet, סלונה, אמאשל ועוד, כולם בהתנדבות.
משה בנימין span > a > | 
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אין על מיכאל! (ל"ת)מירב 22/02/2016 16:23הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.נהדר. (ל"ת)יוסי ברגר 22/02/2016 16:00הגב לתגובה זו1 0סגור