הקרב על מקום בקאן: תחרות הפרסום של JCDecaux יצאה לדרך
תחרות הפרסום של חברת החוצות JCDecaux יצאה לדרכה. התחרות תציין 7 שנים להיווסדה כשהיא מזמינה צוותי קופירייטר וארט המועסקים על ידי משרדי פרסום בארץ, להשתתף בה. בשנה שעברה הוגשו למעלה מ-100 עבודות, בהשתתפות משרדי הפרסום הגדולים. התחרות זוכה להיענות רבה מצד הפרסומאים תודות לפרס הראשון הנחשק - טיסה ושהייה בפסטיבל קאן. בנוסף, 3 המקומות הראשונים זכו בחבילות פרסום על גבי מתקני JCDecaux.
משה בנימין span > a > | 
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.מה קשורה התמונה לכתבה ?מושוניקו 07/04/2016 15:18הגב לתגובה זו0 0פשוט בדיחה לא יכולים להביא תמונה של JC ?סגור