חום בדרום: הסטודנטים של המכללה למנהל ומקאן ואלי בשת"פ חברתי

בית הספר לתקשורת במכללה למינהל שיתף פעולה מקאן ואלי, על מנת לקדם את המיזם הקהילתי "קדירת המדבר - מבשלות במצפה רמון", פרויקט המעודד תעסוקה בקרב נשים אשר יצאו ממעגל התעסוקה בנגב. במסגרת השת"פ, הציגו הסטודנטים קמפיינים דיגיטליים לקידום המיזם הקהילתי, זאת על פי בריף שניתן להם על ידי עובדי מקאן ואלי ובליווי מרצי ביה"ס לתקשורת. התוצרים הוצגו למנכ"ליות הוואלי, הדר גור-אריה ומיכל רומי, ודיקן ביה"ס לתקשורת ד"ר יובל דרור. הקמפיין הזוכה מאת נוי יפת, מתן יוסף, שני טובי ושרי גולקו, חיבר בין "קדירת המדבר" לפרויקט תגלית, תוך שימוש בהיבטים הומוריסטיים של סיפוריהם של הנשים.
 | 
telegram

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות