'לחם ארז' חוגגת 20 שנה - בקמפיין דיגיטלי חדש בחצי מיליון ש'
רשת לחם ארז מקבוצת קפה קפה, עלתה בקמפיין דיגיטלי חדש לציון 20 שנה לרשת. בקמפיין ייחשפו המרכיבים מהם מכינה הרשת את המנות שלה. הקבוצה תשקיע בקמפיין כחצי מיליון ש' באמצעות משרד הפרסום הדיגיטלי reason-y של שי קריספין, והוא כולל הפקת סרטון תדמית, אתר ייעודי, קמפיין גוגל ופייסבוק ושת"פ רחב עם mako. הקמפיין מנוהל ע"י נאור דהן, מנהל הדיגיטל של הקבוצה.
כתבי אייס span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה