'המשביר' משקיעה 10 מיליון ש' באסטרטגיה ושפה תקשורתית
רשת בתי הכולבו המשביר לצרכן יוצאת במהלך אסטרטגי בעלות של 10 מיליון ש' באמצעות מקאן, שכולל שפה תקשורתית חדשה תבוא לידי ביטוי במענה כולל לנראות הסניפים ורצפות המכירה, חדרי ההלבשה, שקיות הקניות ועוד. הסלוגן יהיה "המותגים - חו"ל, המחיר - משביר". המהלך שיקבל ביטוי בכל הפלטפורמות - קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, קמפיין עיתונות ובדיגיטל - יוצא לדרך עם הפרזנטורית החדשה של הרשת איילת זורר.
כתבי אייס span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה