הקמפיין ההומוריסטי של יופלה לדיאטה הגברית – רק בדיגיטל
יופלה, מותג היוגורט של תנובה, יצא בקמפיין הומוריסטי ליוגורט דיאט, הפונה לגברים ודן בסוגיה שלרוב לא מקבלת התייחסות - הדיאטה הגברית. לראשונה בתנובה עולה קמפיין רק בדיגיטל, ללא תמיכה בשלטי חוצות, טלוויזיה ופרינט.
כתבי אייס span > a > | 
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מי השחקן? (ל"ת)ירושלמי 25/05/2016 06:18הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.פרסומת מצוינתאסבסט 20/05/2016 01:09הגב לתגובה זו0 0עם חשיפה גבוהה (אני ראיתי אותה, ובד"כ אני לא נתקלת בפרסומות שלא עשיתי אותן) ואהבתי מאוד לשמוע שקמפיינים שלמים הולכים לדיגיטל דיגיטל רולזסגור