הקמפיין ההומוריסטי של יופלה לדיאטה הגברית – רק בדיגיטל

יופלה, מותג היוגורט של תנובה, יצא בקמפיין הומוריסטי ליוגורט דיאט, הפונה לגברים ודן בסוגיה שלרוב לא מקבלת התייחסות - הדיאטה הגברית. לראשונה בתנובה עולה קמפיין רק בדיגיטל, ללא תמיכה בשלטי חוצות, טלוויזיה ופרינט. 

 | 
telegram
(2)

תגובות לכתבה(2):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי השחקן? (ל"ת)
    ירושלמי 25/05/2016 06:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פרסומת מצוינת
    אסבסט 20/05/2016 01:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עם חשיפה גבוהה (אני ראיתי אותה, ובד"כ אני לא נתקלת בפרסומות שלא עשיתי אותן) ואהבתי מאוד לשמוע שקמפיינים שלמים הולכים לדיגיטל דיגיטל רולז
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות