המהלך של סמסונג עם זיו קורן - כדי לקדם את Galaxy S7 החדש
סמסונג ישראל יצאה באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט בפעילות גולשים אינטראקטיבית לקידום יכולות הצילום של מכשיר Galaxy S7 החדש. במסגרת הפעילות נשלח הצלם זיו קורן לפסטיבל ההולי בהודו, תיעד את האירוע והתמונות הועלו למיניסייט מיוחד (לחצו כאן), בו יצטרכו הגולשים לקלוט פרטים בתוך התמונות.
כתבי אייס span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה