מנרלטים מכל הלב: נירלט בשיתוף פעולה עם ארגון 'פתחון לב'

חברת נירלט יוצאת בשיתוף פעולה עם ארגון 'פתחון לב', בליווי קמפיין בהיקף של כ-2.5 מיליון שקלים, אותו מוביל טל פרידמן תחת הכותרת "מנרלטים מכל הלב". במסגרת השת"פ תתרום חברת נירלט סלי מזון עבור משפחות נזקקות בכל קנייה של צבעי קירות בסניפיה.
 | 
telegram

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות