מנרלטים מכל הלב: נירלט בשיתוף פעולה עם ארגון 'פתחון לב'
חברת נירלט יוצאת בשיתוף פעולה עם ארגון 'פתחון לב', בליווי קמפיין בהיקף של כ-2.5 מיליון שקלים, אותו מוביל טל פרידמן תחת הכותרת "מנרלטים מכל הלב". במסגרת השת"פ תתרום חברת נירלט סלי מזון עבור משפחות נזקקות בכל קנייה של צבעי קירות בסניפיה.
משה בנימין span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה