ממשיכים לצחוק על איקאה: קמפיין חדש לעצמל'ה
רשת הריהוט לילדים 'עצמל'ה' עלתה בקמפיין חדש עם הפרזנטורית מיכל ינאי, באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט. הקו הפרסומי שמנהל חזית גלויה (והומוריסטית) מול ענקית הריהוט השבדית איקאה ממשיך גם בקמפיין זה המוערך בשווי של כ-3 מיליון שקלים.
משה בנימין span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה