ממשיכים לצחוק על איקאה: קמפיין חדש לעצמל'ה

רשת הריהוט לילדים 'עצמל'ה' עלתה בקמפיין חדש עם הפרזנטורית מיכל ינאי, באמצעות משרד הפרסום ליאו ברנט. הקו הפרסומי שמנהל חזית גלויה (והומוריסטית) מול ענקית הריהוט השבדית איקאה ממשיך גם בקמפיין זה המוערך בשווי של כ-3 מיליון שקלים.
 | 
telegram


תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות