שפ"מ בקמפיין לעידוד מפרסמים - לקראת חג איד אל אדחא
לקראת חג איד אל אדחא המאופיין בצריכה מוגברת, שפ"מ - הזכיינית האחראית על פרסום ברשתות קול ישראל - מעלה קמפיין לעידוד מפרסמים לפנות ישירות לקהל דובר הערבית. הקמפיין בא לחזק את המפרסמים והפרסומאים לדבר עם קהל הצרכנים דוברי הערבית בשפתם בפרט בתקופות בהן הצריכה עולה.
כתבי אייס span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה