שפ"מ בקמפיין לעידוד מפרסמים - לקראת חג איד אל אדחא

לקראת חג איד אל אדחא המאופיין בצריכה מוגברת, שפ"מ - הזכיינית האחראית על פרסום ברשתות קול ישראל - מעלה קמפיין לעידוד מפרסמים לפנות ישירות לקהל דובר הערבית. הקמפיין בא לחזק את המפרסמים והפרסומאים לדבר עם קהל הצרכנים דוברי הערבית בשפתם בפרט בתקופות בהן הצריכה עולה.
 | 
telegram

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות