גרסה מחודשת בישראל למותג 'ניו יורק טיימס' בשת"פ עם 'הארץ'
המהדורה הבינ"ל של הניו יורק טיימס (לשעבר 'הראלד טריביון') משנה את פניה ותופץ מעתה בישראל בגרסה מחודשת תחת המותג 'ניו יורק טיימס'. המהדורה החדשה הנמכרת עם 'הארץ' באנגלית, עוצבה מחדש וכוללת סיקור בינ"ל נרחב עם התמקדות גדולה בניתוחים, פרשנויות, תחקירים ועוד.
אלכסנדר כץ span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה