פרימור עולה בקמפיין לסדרת המיצים הסחוטים בשווי 2.5 מ' שקל
מותג המיצים פרימור עולה בקמפיין חורף לסדרת המיצים הסחוטים בשווי 2.5 מיליון שקל. הקמפיין שיעלה באמצעות יהושע TBWA יכלול סרטוני חסות בטלוויזיה, שילוט חוצות ארצי ופעילות דיגיטל.
משה בנימין span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה