סופשנה באופל: עולה בקמפיין "סטוץ" עם גיתם BBDO

מותג הרכב אופל עולה בקמפיין פרסום המקדם מבצע סופשנה שבמסגרתו רוכשי אופל 2017 במחיר 2016 יקבלו רכב חלופי עד שהרכב החדש יגיע. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO נקרא "אופל סטוץ" ויעלה בטלוויזיה, מדיה דיגיטלית ורדיו בהשקעה של 2.5 מיליון שקלים.
 | 
telegram

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות