2 מיליון ש' בקמפיין תאגיד המחזור תמיר עם ציון ברוך

תאגיד המחזור תמיר השיק השבוע קמפיין נוסף בהובלתו של דדי החתול", הלא הוא ציון ברוך, כחלק מקמפיין פרסומי לעידוד התושבים למחזר. עלות הקמפיין מוערך ביותר מ-2 מיליון ש' כאשר לצד הפרסומות פוזרו שלטי חוצות וידיעות במקומונים. קמפיין הפרסום מגיע לצד קמפיין הסברה במהלכו פוגשים פעילים של תמיר תלמידים ותושבים.
 | 
telegram

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות