נשקו את הצפרדע: בלאנקו במהלך סושיאל "סילבסטר" לחברת אלבר
משרד הפרסום בלאנקו שקיבל את תקציב הסושיאל של אלבר לפני מספר חודשים מעלה קמפיין סוף שנה ממותג "סילבסטר" לחברה. המהלך משלב פן טכנולוגי כאשר הפעילות מתקיימת במובייל בלבד. הגולשים נכנסים לאפליקציית הפעילות ושם נדרשים "לנשק" את הצפרדע - הפרזנטורית של אלבר. על פי שילוב של מספר קריטריונים כמו: צליל, אורך הנשיקה, שטח הפנים וכו' מעניקה הצפרדע ציון למנשק. 10 המנשקים הטובים ביותר ישתתפו בהגרלת 10 הזמנות זוגיות לאירוח במתחם v.i.p בסינמה סיטי.
משה בנימין span > a > | 
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.מבית היוצר של מר ס(ע)דוןעוד גאונות מרשימה 16/01/2017 14:15הגב לתגובה זו3 0מפיל לסתות! קריאייטיבי! ויראלי! שובר קופות! קאן! מדהים שיש לקוחות שאשכרה משלמים על הדבר הזה. מביך בצורה מבישה.סגור
-
4.יצרתי וויראלי- כל הכבודיצחק 27/12/2016 11:30הגב לתגובה זו0 6לא ברור מי הקנאי שמשתלח בבעלים של משרד צעיר ומצליח אבל כנראה שהפסיד לו איזה קמפיין או שתיים...רעיון יפה ובעל פוטנציאל להפוך ויראלי. כל הכבוד המשיכו כך ואנחנו נמשיך לעקוב.סגור
-
3.לינק למהלךהצפרדע 27/12/2016 00:19הגב לתגובה זו1 5http://devdino.com/albar/salevester/סגור
-
2.חובבניםליאור בן שמאי 27/12/2016 00:01הגב לתגובה זו5 2משרד של חובבנים שמנוהל ע"י חצי קומבינטור שמבחינתו פסגת הקריאייטיב זה להראות פסגה ולרשום קריאייטיבסגור
-
1.דווקא נחמד ומקורי (ל"ת)חנוכיהו 26/12/2016 22:19הגב לתגובה זו0 4סגור