ברלד יוביל קמפיין "בית חכם" של iDigital
הקומיקאי יורן ברלד (ארץ נהדרת, בובה של לילה) יוביל את קמפיין הבית החכם של חברת iDigital, הנציגה הרשמית של מוצרי אפל בישראל. החברה משיקה את שירות הבית החכם האוטומטי בקמפיין בהיקף של כ-5 מיליון שקלים. ברלד ו-iDigital מתחרים בבזק וגידי גוב בטריטוריית הבית החכם והמהלך עצמו צפוי לרמוז לחלופה שלכאורה טובה פחות מזו המוצעת על ידי אפל.
משה בנימין span > a > | 
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה