האסטרטגיה הפרסומית עבדה: עלייה של 20% בשימוש בקווי לילה
משרד התחבורה מדווח על עלייה של 20% בשימוש בשירותי קווי לילה, מ-866 אלף בשנת 2015 ל- 1.093 מיליון בשנת 2016. במשרד הפרסום True שעומד מאחורי הקמפיין החדש מסבירים כי "בשנה החולפת הוחלט על שינוי הקו האסטרטגי. הבנו שתפיסת המותג והשירות, רוויה בחסמים רגשיים, שהתמקדו בקושי להעדיף אוטובוס על פני רכב פרטי", כך לדברי רובי ברזני, המנכ"ל והבעלים של True. "הגענו למסקנה שקווי הלילה משמשים Enabler אמיתי ונגיש לבילויים, ומכאן שמדובר במותג היחיד בישראל אשר יכול לפנות לקהל היעד שלו בגובה העיניים ופשוט להגיד לו – 'צאו לבלות!'. הקונספט של הקמפיין הציג דיאלוגים במסגרתם צד אחד "חפר" לצד השני עם מגוון תירוצים המונעים ממנו לצאת לבלות, כשהצד השני הגיב ב"בלה בלה בלה, בוא נצא כבר!". כמו כן, נשמר הלחן המוכר והמזוהה של ג'ינגל "קווי לילה המקורי, פתרון גדול לשעות הקטנות", ורק הטקסט שונה ל"בלה בלה בלה...צאו לבלות!".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה