קמפיין 'חמודי' חדש לקופ"ח כללית
משה בנימין span > a > | 
קופת חולים כללית תעלה הערב (יום ד') בקמפיין חדש תחת הכותרת: "4.4 מיליון בוחרים בכללית" באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב פובליסיס. טלי סקלר, ראש אגף שיווק בכללית: "הקמפיין מתמקד בבחירה של הלקוחות שמידי יום בוחרים בכללית מחדש ומחזיר את חמודי למרכז הבמה, שעל פי סקרים ומחקרי שוק הוא אחת מהדמויות המצוירות, האהובות והמזוהות בישראל".
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.מקסים. כל הכבוד (ל"ת)חמודי 22/02/2017 21:28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.חמודי ביותר (ל"ת)אלי 22/02/2017 18:11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.חמודי ביותר (ל"ת)אלי 22/02/2017 18:10הגב לתגובה זו0 0סגור