קשה, אבל: שלט חוצות ענק הורכב כפאזל בקמפיין של האוני' העברית
האוניברסיטה העברית עלתה בקמפיין חוצות מקורי כחלק מהקו הפרסומי של "קשה, אבל הכי טוב" באמצעות גפן טים. האוניברסיטה תלתה שלט חוצות ענקי באיילון שהורכב כפאזל מ-126 חלקים, על ידי גולשי סנפלינג מקצועיים במשך יומיים. הקמפיין הוא חלק מ"עונת הימים הפתוחים" במוסדות האקדמיים, שיתרחשו באוניברסיטה העברית השבוע ברחובות וירושלים. ערן גפן: "האוניברסיטה העברית תמיד מציבה סטנדרט גבוה וקשה יותר, גם לאלה שרוצים להתקבל אליה וגם לצוותי הקריאייטיב שעובדים איתה". עפרה אש: "אצלנו באוניברסיטה העברית יש ערך אמיתי לערכים של ייחודיות, מצוינות וחדשנות הבאים לידי ביטוי גם באמצעות הקריאייטיב".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.חזק!!! זה השלט הכי טוב באיילון. (ל"ת)אייל 27/02/2017 17:20הגב לתגובה זו1 0סגור