What If בקמפיין חדש למגדלי הים התיכון

 | 
telegram

רשת מגדלי הים התיכון עלתה השבוע בקמפיין חדש עם הפרזנטור שלמה בראבא, בהיקף של כ-4 מיליון שקלים ובקונספט קריאייטיבי חדש. הסרטון החדש, באמצעות משרד הפרסום What If בבעלות גיל והדס ליבר, מציג את בראבא בדמותו של סוכן/אמרגן לא יוצלח של תכנים, הופעות ופעילויות, שמנסה למכור למגדלים את מרכולתו. הפרסומת תומכת באסטרטגיה השיווקית של הרשת "מעניין לחיות פה" מהכיוון הקומי וההפוך של: "אם זה לא מעניין - לא תמצאו את זה אצלנו".

 


קרדיטים
משרד פרסום: What If
ניהול קריאייטיב: הדס ליבר
צוות קריאייטיב: ענבל ברק, רני צלח
כתיבה: אסף שלמון
בימוי: יונתן גורפינקל
הפקה: אוג הפקות

כותרת ראשית

- כל הכותרות

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות